Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-14
Strzelce Opolskie: Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich
Numer ogłoszenia: 250543 - 2007; data zamieszczenia: 14.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecki (MP), ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4401703, 4401783, fax 077 4401701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstrzelecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich: Tablice rejestracyjne samochodowe w kompletach - jednorzędowe 8400 kpl (16.800 szt.) - dwurzędowe 60 kpl (120 szt.) Tablice rejestracyjne samochodowe do przyczep w sztukach - jednorzędowe 500 szt. - dwurzędowe 140 szt. Tablice rejestracyjne motocyklowe w sztukach - dwurzędowe 560 szt. Tablice rejestracyjne motorowerowe w sztukach - dwurzędowe 1000 szt. Tablice samochodowe indywidualne w kompletach - 10 kpl (20 szt.) Tablice zabytkowe w kompletach - 4 kpl (8 szt.) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.70.00 - Różne wyroby na bazie metalu Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.30.00 - Artykuły różne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2000 zł należy wnieść w pieniądzu przelewem na konto urzędu Starostwa lub w pozostałych formach określonych w ustawie pzp..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału wykonawców w postępowaniu są następujące: 1. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22, ust.1, ustawy pzp., 2. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art.24, ust.1,2,4 ustawy pzp., 3. Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 zadań z zakresu dostawy tablic rejestracyjnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000 (dwieście tysięcy) zł wraz z referencjami, 4. Złożenie oferty zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunku 1i 2; - aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ( wg §1, ust.1 pkt.2Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy - wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. Nr 2 Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie treści podpisanego załącznika nr 2 do SIWZ (druk Formularz Ofertowy) - załącznik należy podpisać i złożyć w przedstawionej ofercie. Na potwierdzenie warunku 3; - wykaz wykonanych zamówień z zakresu dostawy tablic rejestracyjnych w okresie ostatnich 5lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (wg §1, ust.2, pkt.1 Rozporządzenia j.w.). Wykaz dostaw (co najmniej 3 zadania) powinien obejmować dostawy tablic rejestracyjnych na wartość co najmniej 200 tyś. zł. w jednym zadaniu jako główny wykonawca.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_powst&id_dzi=4&lad=a&id_men=12
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Strzelecki, Zarząd Powiatu Strzeleckiego, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2007 godzina 09:00, miejsce: siedziba Starostwa Strzeleckiego, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, sekretariat, pok. 206, II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Świadczenie usług Marszałkowskiego Kuriera Społecznego na rzecz osób niesamodzielnych w tym m.in. osób starszych i osób z niepełnosprawnością zamieszkałych na terenie Gminy Strzelce Opolskie
- "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w 2025 roku wraz z usuwaniem awarii i pogotowiem awaryjnym" z podziałem na część I i II"
- Ubezpieczenie Majątku i Interesów Powiatu Strzeleckiego oraz podległych jednostek organizacyjnych w latach 2025-2027
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej parku w Kalinowicach oraz placu zabaw w Rozmierzy
- Świadczenie usług Marszałkowskiego Kuriera Społecznego na rzecz osób niesamodzielnych w tym m.in. osób starszych i osób z niepełnosprawnością zamieszkałych na terenie Gminy Strzelce Opolskie
- Modernizacja oświetlenia ulicznego z zastosowaniem energooszczędnych rozwiązań
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.