To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-15
Świnoujście: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer ogłoszenia: 25055 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 387242 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Garduły, ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3267 345, faks 091 3214174.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Szpitala Miejskiego w Świnoujściu im. Jana Garduły ul. Mieszka I-go 7, 72-600 Świnoujście, sprzętu medycznego jednorazowego użytku, w podziale na 15 pakietów, wymienionych poniżej, w ilościach, asortymencie i parametrach według Załącznika Nr 1 do SIWZ: Pakiet nr 1 - Rękawice lateksowe, Kod CPV: 331414200 Pakiet nr 2 - Rękawice winylowe, Kod CPV: 331414200 Pakiet nr 3 - Strzykawki i sprzęt do przetoczeń, Kod CPV: 33100001 Pakiet nr 4 - Kaniule do wkłuć obwodowych, Kod CPV: 331412208 Pakiet nr 5 - Igły iniekcyjne, Kod CPV: 331000001 Pakiet nr 6 - Dreny, Kod CPV: 331416408 Pakiet nr 7 - Cewniki, Kod CPV: 331412002 Pakiet nr 8 - Sondy do karmienia i odsysania, Kod CPV: 331416415 Pakiet nr 9 - Sondy specjalistyczne, Kod CPV: 331416415 Pakiet nr 10 - Worki stomijne, Kod CPV: 331000001 Pakiet nr 11 - Sprzęt do żywienia dojelitowego, Kod CPV: 331410000 Pakiet nr 12 - Sprzęt do żywienia pozajelitowego Kod CPV: 331410000 Pakiet nr 13 - Pojemniki na wycinki histopatologiczne, Kod CPV: 331410000 Pakiet nr 14 -Worki i pokrowce, Kod CPV: 331410000 Pakiet nr 15 - Sprzęt laboratoryjny, Kod CPV: 380000005 2.Termin realizacji umowy : 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. a) Dostawy realizowane będą partiami w okresie trwania umowy. W wykazie ilościowo - rodzajowo- cenowym przedmiotu zamówienia - ( Załącznik Nr 1 do SIWZ dla Pakietów 1 - 15 ) podano przewidywany zakres ilościowy dostawy. Ilości zostały podane jedynie by ułatwić sporządzenie i skalkulowanie oferty. b) Ostateczny zakres określą zamówienia szczegółowe składane w toku realizacji umowy. c) Wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia - zgłoszenie zamówienia nastąpi w formie pisemnej faxem lub e- mailem w terminie do 3 dni roboczych. Wykonawca potwierdzi odbiór zamówienia niezwłocznie po jego otrzymaniu. d) Warunki dostawy przedmiotu zamówienia określa załączony wzór umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. e) Dostawy winny być realizowane transportem Wykonawcy do magazynu Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy. f) Zamawiający upoważnia Wykonawcę do wystawiania faktur VAT w ramach zawartej umowy bez podpisu swego przedstawiciela. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych parametrach lub zbliżonych do tych, jakie zostały określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, a w szczególności w formularzu ofertowym należy zaznaczyć, której pozycji to dotyczy, wskazać producenta i załączyć dokument potwierdzający spełnianie narzuconych przez Zamawiającego wymagań..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.10.00.00-1, 33.14.12.20-8, 33.14.16.40-8, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.10.00-0, 38.00.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet Nr 2 -Rękawice winylowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sorimex Sp. z o.o. Sp. k., ul. Równinna 25, Toruń, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11070,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11649,42
Oferta z najniższą ceną: 11649,42 / Oferta z najwyższą ceną: 12597,12
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet 4- Kaniule do wkłuć obwodowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
J.CHODACKI, A.MISZTAL, "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
J.CHODACKI, A.MISZTAL, "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA
- J.Chodacki, A. Misztal MEDICA Spółka Jawna, Przemysłowa 4a, Lubin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18030,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18770,40
Oferta z najniższą ceną: 18770,40 / Oferta z najwyższą ceną: 18770,40
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet Nr 5 -Igły iniekcyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego CENTROWET-CEZAL Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 133/135, Poznań, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9104,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7929,96
Oferta z najniższą ceną: 7929,96 / Oferta z najwyższą ceną: 8621,51
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet 7- Cewniki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SONDA W. MAKOWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
SONDA W. MAKOWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
- SONDA W.Makowski i Wspólnicy Sp.j., ul.Poznańska 82b, Tarnowo Podgórne, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10821,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8849,29
Oferta z najniższą ceną: 8849,29 / Oferta z najwyższą ceną: 12887,42
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet 8- Sondy do karmienia i odsysania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS Sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5316,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4094,71
Oferta z najniższą ceną: 4094,71 / Oferta z najwyższą ceną: 5808,56
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Pakiet 11 - Sprzęt do żywienia dojelitowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego CENTROWET CEZAL Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 133/135, Poznań, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 224,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 235,22
Oferta z najniższą ceną: 235,22 / Oferta z najwyższą ceną: 235,22
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Pakiet 13 - Pojemniki na wycinki histopatologiczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Górnośląskie Centrum Zaopatrzenia Medycznego ZARYS, ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2922,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3785,95
Oferta z najniższą ceną: 3785,95 / Oferta z najwyższą ceną: 3785,95
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Pakiet 15 - Sprzęt laboratoryjny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE LIMARCO Lidia Zajkowska
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe LIMARCO, Przemysłowa 8, Mrągowo, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52089,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47330,65
Oferta z najniższą ceną: 47330,65 / Oferta z najwyższą ceną: 47330,65
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Dostawa produktów głęboko mrożonych dla KPW Świnoujście
- Prowadzenie Działu Farmacji oraz wykonywanie usług farmaceutycznych na rzecz ZOD FREGATA sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego w Świnoujściu przy ul. Woj. Polskiego 1/19
- ZAKUP I DOSTAWA DLA KPW ŚWINOUJŚCIE WARZYW, ZIEMNIAKÓW OWOCÓW GR. I i II Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI.
- Świadczenie usług w zakresie transportu pacjentów do Stacji Dializ Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o. w Świnoujściu
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla ZOD FREGATA sp. z o. o.
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa wyrobów medycznych
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- DOSTAWA KRĄŻKÓW Z ANTYBIOTYKAMI, TESTÓW DO WYKRYWANIA MECHANIZMÓW OPORNOŚCI ORAZ PASKÓW Z GRADIENTEM ANTYBIOTYKU DO OZNACZANIA MIC
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.