Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-13
Katowice: Usługa kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w czystości obiektów Izby Skarbowej w Katowicach zlokalizowanych w Katowicach i w Bielsku-Białej oraz dostarczenie środków czystości do lokalizacji Częstochowa - ZKP-5/2012
Numer ogłoszenia: 250582 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Katowicach , ul. Damrota 25, 40-022 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2076000, faks 032 2076010.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w czystości obiektów Izby Skarbowej w Katowicach zlokalizowanych w Katowicach i w Bielsku-Białej oraz dostarczenie środków czystości do lokalizacji Częstochowa - ZKP-5/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: Część nr 1 Usługa kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w czystości pomieszczeń biurowych, gospodarczych i sanitariatów przy użyciu własnych środków technicznych i chemicznych oraz własnych pracowników w budynkach Izby Skarbowej zlokalizowanych w Katowicach, bieżące wyposażenie sanitariatów w środki higieny osobistej oraz utrzymywanie czystości na podjeździe i chodniku przed budynkiem. Część nr 2 Usługa kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w czystości pomieszczeń biurowych, gospodarczych i sanitariatów przy użyciu własnych środków technicznych i chemicznych oraz własnych pracowników w budynku Izby Skarbowej zlokalizowanym w Bielsku-Białej, bieżące wyposażenie sanitariatów w środki higieny osobistej oraz utrzymywanie czystości na terenie przynależącym do obiektu. Część nr 3 Dostarczenie środków czystości (papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło w płynie) do budynku Izby Skarbowej zlokalizowanego w Częstochowie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.60.00.00-3, 33.76.30.00-6, 33.76.10.00-2, 33.71.19.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Dla poszczególnych części wadium wynosi: Część nr 1 - 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych), Część nr 2 - 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wykonawca składający ofertę na wykonanie dwóch części winien wnieść wadium w wysokości równej sumie kwot z poszczególnych części.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na realizację Części nr 1 lub Części nr 2 musi posiadać doświadczenie w przedmiocie zamówienia polegające na tym, że w okresie ostatnich trzech lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - dobrze wykonał bądź nadal wykonuje co najmniej dwie usługi sprzątania obiektów biurowych o powierzchni co najmniej 3 000 m2. Do każdej usługi powinny być dołączone dokumenty (referencje) potwierdzające, że ww. usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający nie uzna dokumentów (referencji), z których wynika jedynie, że Wykonawca wykonał lub wykonuje usługę bez określenia, że jest ona wykonywana należycie (prawidłowo, dobrze). Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie dołączonego wykazu usług wraz z referencjami. Brak wykazu lub referencji będzie oceniane jako niespełnienie warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za znajdujący się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uważany będzie podmiot, który posiada na własnym rachunku środki finansowe lub ma zdolność kredytową w wysokości co najmniej: dla Części nr 1 - 100 000 zł, dla Części nr 2 - 60 000 zł, dla Części nr 3 - 2 000 zł. Wykonawca składający ofertę na wykonanie więcej niż 1 części winien posiadać na własnym rachunku środki finansowe lub mieć zdolność kredytową w wysokości równej sumie kwot z części, na które Wykonawca składa ofertę. Jeżeli Wykonawca polega na zdolności finansowej innych podmiotów wówczas zobowiązany jest przedłożyć: a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji środków finansowych na czas realizacji zamówienia, b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których podmioty, na zdolności finansowej których Wykonawca będzie polegał, posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową ww. podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Brak wymaganych oświadczeń i informacji będzie oceniany jako niespełnienie warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W przypadku składania oferty na realizację Części nr 1 lub Części nr 2 wykaz dobrze wykonanych lub wykonywanych usług sprzątania dla obiektów biurowych o powierzchni co najmniej 3 000 m2 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, z podaniem wartości, dat wykonania oraz odbiorców usługi (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ). Dokumenty (referencje) potwierdzające, że ww. usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający nie uzna dokumentów (referencji), z których wynika jedynie, że Wykonawca wykonał lub wykonuje usługę bez określenia, że jest ona wykonywana należycie (prawidłowo, dobrze).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza, za swoją zgodą, zmiany w treści umowy w zakresie obniżenia ceny brutto. 2. W przypadku zmiany przepisów ogólnie obowiązujących, dotyczących podatku od towarów i usług, Wykonawca, po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego, jest uprawniony do wystawienia faktury uwzględniającej obowiązującą stawkę VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 40-022 Katowice, ul. Damrota 25, pok. 112.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2012 godzina 08:00, miejsce: 40-022 Katowice, ul. Damrota 25, pok. 112.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w czystości pomieszczeń biurowych, gospodarczych i sanitariatów przy użyciu własnych środków technicznych i chemicznych oraz własnych pracowników w budynkach Izby Skarbowej zlokalizowanych w Katowicach, bieżące wyposażenie sanitariatów w środki higieny osobistej oraz utrzymywanie czystości na podjeździe i chodniku przed budynkiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac zgodny z Załącznikiem nr 4A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.60.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w czystości pomieszczeń biurowych, gospodarczych i sanitariatów przy użyciu własnych środków technicznych i chemicznych oraz własnych pracowników w budynku Izby Skarbowej zlokalizowanym w Bielsku-Białej, bieżące wyposażenie sanitariatów w środki higieny osobistej oraz utrzymywanie czystości na terenie przynależącym do obiektu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac zgodny z Załącznikiem nr 4B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.60.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostarczenie środków czystości (papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło w płynie) do budynku Izby Skarbowej zlokalizowanego w Częstochowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia zgodny z Załącznikiem nr 4C do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6, 33.76.10.00-2, 33.71.19.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Obsługa serwisowa aparatury okulistycznej II
- Kompleksowa realizacja zamówienia w zakresie rezerwacji i sprzedaży krajowych oraz zagranicznych (międzynarodowych, międzykontynentalnych) biletów lotniczych
- Dostawa spektrometru promieniowania gamma
- Usługa łączności Zad. 1 - Łącze światłowodowe GCM-Cieszyn
- Obsługa serwisowa aparatury neurochirurgicznej - L (2)
- Zakup 3 sztuk fabrycznie nowych pojazdów osobowych na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon II
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon I
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesjach Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krakowie, w tym w OT w Krakowie i Oświęcimiu
- Usługi w zakresie utrzymania kwatery łowieckiej Kubryk w Nadleśnictwie Milicz w roku gospodarczym 2025/2026
- Sukcesywna dostawa środków, czystości, środków chemicznych oraz produktów do sprzątania na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Sukcesywna dostawa środków czystości, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.