Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-21
Wojkowice: Dostawa ciągnika rolniczego wraz z oprzyrządowaniem oraz przyczepy
Numer ogłoszenia: 250583 - 2011; data zamieszczenia: 21.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Recykling Wojkowice" Sp. z o.o. , ul. Długosza 27, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 0-32 769 68 50, faks 0-32 769 68 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.recyklingwojkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ciągnika rolniczego wraz z oprzyrządowaniem oraz przyczepy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciągnika rolniczego wraz z oprzyrządowaniem oraz przyczepy. Wspólny słownik zamówień : - ciągniki 16.70.00.00-2 - przyczepy 34.22.33.00-9 Wymagane parametry ciągnika rolniczego oraz osprzętu: Ciągnik rolniczy wyprodukowany w roku bieżącym fabrycznie nowy 1. Silnik z zapłonem samoczynnym, czterocylindrowy z turbiną 2. Silnik spełniający normę EURO III 3. Pojemność silnika min. 4000 cm3 4. Moc silnika min. 95 KM 5. Skrzynia biegów zsynchronizowana, nie mniej niż 12/12 biegów z rewersem elektrohydraulicznym, prędkość min. 30 km/h 6. Napęd 4 x 4 7. Blokada mechanizmu różnicowego tylnego i przedniego mostu załączana elektrohydraulicznie 8. Hydraulika zewnętrzna umożliwiająca napęd osprzętu, min. 2 pary złącz z tyłu i 1 para z przodu ciągnika 9. Tylny WOM (zależny) min. 540/540E obr./min 10. Wydajność układu hydraulicznego min. 60 l./min 11. Udźwig podnośnika tylnego min. 3560 kg, 2 kat. CMB 12. Przedni TUZ - udźwig min. 1500kg, 2 kat. CMB 13. Opony Przód min. 360/70 R 24 Tył min. 480/70 R34 lub większe 14. Błotniki kół skrętne 15. Układ hamulcowy- hamulce zintegrowane, tarczowe w kąpieli olejowej, sterowane hydrostatycznie, hamulec postojowy niezależny, hamulec przyczepy pneumatyczny 16. Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej 17. Kabina: - klimatyzowana, ogrzewana z lusterkami zewnętrznymi, - siedzenie kierowcy z możliwością regulacji w dwóch płaszczyznach - błotniki przednie - oświetlenie drogowe przednie i tylne, dodatkowe reflektory robocze przednie i tylne, lampa błyskowa w kolorze pomarańczowym - spryskiwacz szyby przedniej - wycieraczki na przedniej i tylnej szybie - instalacja radiowa, - gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy 18. Masa własna ciągnika 3 500 - 4500 kg 19. Gwarancja min. 18 miesięcy Dodatkowy osprzęt ciągnika: 1. Pług odśnieżny - kompatybilny z oferowanym ciągnikiem rolniczym a) wykonany ze stali wysokogatunkowej b) wielofunkcyjny o 4 pozycjach roboczych c) szerokość robocza pługa min 2200 cm d) listwa zgarniająca elastyczna e) sterowany hydraulicznie z kabiny operatora f) amortyzacja listwy zgarniającej sprężynowa g) gwarancja min. 18 miesięcy 2. Ładowacz czołowy - kompatybilny z oferowanym ciągnikiem rolniczym a) Udźwig min. 1500 kg b) max wysokość podnoszenia 3,5-3,8 c) sterowanie maszyną za pomocą elektrohydraulicznego zespołu sterującego (Joystick) z wykorzystaniem linki Bowdena d) amortyzator hydrauliczny e) układ zawieszenia narzędzi typu EURO f) układ szybkiego wypinania ładowacza oraz instalacji hydraulicznej i elektrycznej g) czerpak o szerokości min. 200 cm i pojemności 0,7 - 1,2 m3, wzmacniany ze stali wysokogatunkowej h) widły do palet przesuwne o udźwigu min. 1500 kg, rozstawie łap w zakresie 120 -1100 mm i długości wideł 1200 mm i) gwarancja min. 18 miesięcy 3. Rozsiewacz do soli i piasku a) mocowany na trzypunktowym układzie podnośnika hydraulicznego ciągnika b) napęd z wałka WOM c) możliwość regulacji kierunku i powierzchni rozsiewania d) pojemność lejka zasypowego min. 150-200L Wymagania dotyczące przyczepy: przyczepa: - dwuosiowa na kołach ogumionych; - trójstronny wywrót skrzyni - ładowność 8 t; - wysokość skrzyni z nadstawką ok. 1000mm - szerokość wewnętrzna podłogi 2,41m(paletowa) Wyposażenie: Pneumatyczny jednoobwodowy lub dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania Hamulec ręczny Osie i zawieszenie mechaniczne Układ oświetleniowy Siłownik hydrauliczny trójstronnego wywrotu z zaworem odcinającym hydraulikę przy maksymalnym kącie wywrotu 50 Burty otwierane i uchylane o wysokości 500 mm z nadstawkami o wysokości 500 mm Centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi Drabinka wejściowa zewnętrzna Szyber tylny z rynną Gniazdo pneumatyczne jednoobwodowe lub dwuobwodowe, elektryczne, Podpora skrzyni ładunkowej Uchwyt pod trójkąt ostrzegawczy Kliny pod koło - 2 szt. Koło zapasowe Lakierowanie burt Gwarancja min 18 miesięcy Wszystkie materiały, urządzenia i podzespoły składające się na przedmiot zamówienia, muszą posiadać atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty zezwalające na ich eksploatację i użytkowanie na drogach publicznych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach ceny: a) dostarczył przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego, b) dokonał jego uruchomienia, c) przeszkolił personel Zamawiającego w zakresie obsługi, d) dostarczył wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne w języku polskim e) książkę serwisową ciągnika rolniczego w języku polskim f) fabryczną instrukcję obsługi wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji ciągnika ( w języku polskim) g) świadectwo homologacji na terenie RP w języku polskim h) katalog części zamiennych w języku polskim Zamawiający wymaga określenia przez Wykonawcę warunków gwarancji z tym, że powinna ona zawierać co najmniej: a) min. 18 miesięczny okres gwarancji na ciągnik, b) min. 18 miesięczny okres gwarancji na przyczepę, c) przystąpienie do naprawy gwarancyjnej w ciągu co najmniej 48 godzin od zgłoszenia awarii sprzętu na miejscu, w siedzibie Zamawiającego d) Zamawiający wymaga aby Wykonawcy przedłożył warunki gwarancji w postaci kart gwarancji wraz z dostawą przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 34.22.33.00 - Przyczepy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia do dnia 29.09.2011r. do godz.1000, wadium w wysokości 10 000 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art. 6 ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy w ING Bank Śląski O/Będzin nr 21 1050 1360 1000 0023 5475 2590 Oryginał wadium wnoszonego w gwarancjach/poręczeniach należy złożyć w siedzibie zamawiającego, natomiast do oferty należy dołączyć kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) odnośnie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności (jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania): zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszych warunków, spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem tego warunku będzie posiadanie przez Wykonawcę doświadczenia w realizacji minimum dwóch dostaw ciągnika rolniczego, o wartości netto nie mniejszej niż 150 tys. zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
c) Odnośnie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Spełnieniem tego warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
c) Odnośnie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Spełnieniem tego warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
d) Odnośnie sytuacji ekonomicznej i finansowej: Spełnieniem tego warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Kryteria zmiany umowy: 1. Zmiana terminu przewidzianego na realizację umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 2. Wynagrodzenie Wykonawcy określone w § 2 ulegnie zmianie w przypadku zmiany stawki urzędowej podatku VAT. 3. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie: - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.recyklingwojkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RECYKLING Wojkowice Sp. z o.o.
ul. Długosza 27
42-580 Wojkowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2011 godzina 10:00, miejsce: RECYKLING Wojkowice Sp. z o.o. ul. Długosza 27 42-580 Wojkowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI WOJKOWICE
- Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zbiornikiem retencyjnym, remont i przebudowa drogi, budowa chodnika, budowa parkingu, budowa instalacji w ul. Kusocińskiego w Wojkowicach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w łącznej wysokości - 7 850 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego w roku 2024 deficytu budżetu w wysokości - 7 850 000,00 zł
więcej: przetargi WOJKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika komunalnego do pielęgnacji murawy boisk piłkarskich w ramach zadania: "Zakup ciągnika na potrzeby Stadionu Miejskiego im. Orła Białego".
- Zakup średniego ciągnika rolniczego dla Gminy Dobroń
- Zakup sprzętu służącego utrzymaniu dróg na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
- "Zakup wyposażenia do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych" - zakup ciągnika z ładowaczem czołowym i osprzętem"
- "Zakup sprzętu do zimowego i letniego utrzymania dróg na terenie gminy Batorz"
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.