eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaBudowa nowoczesnego obiektu dydaktyczno-kulturalnego Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-21

Częstochowa: Budowa nowoczesnego obiektu dydaktyczno-kulturalnego Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 250589 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego , ul. Pułaskiego 15, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 324 12 28, 324 12 06, faks (034) 343 241 035.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plsp.ids.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Plastycznych w Częstochowie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa nowoczesnego obiektu dydaktyczno-kulturalnego Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres inwestycji obejmuje dobudowę nowego budynku, składającego się z pięciu segmentów: A1 - sale dydaktyczne grafiki, malarstwa, salę ekspozycyjno - wystawienniczą, stołówkę. A2 - zaplecze sali sportowej oraz zespół warsztatów doskonalenia indywidualnego uczniów i nauczycieli, A3 - sala sportowa, A4 - pomieszczenia ceramiki, rzeźby, A5 - pomieszczenia ceramiki, Docelowo powstanie obiekt o parametrach: -kubatura: 22.047,04 m2, -powierzchnia zabudowy: 2.101,14 m2, -powierzchnia całkowita: 4.541,27 m2, w tym: -powierzchnia użytkowa: 3.286,96 m2, -powierzchnia ruchu: 1.187,5 m2, -powierzchnia usługowa: 66,81 m2, -powierzchnia netto części A1: 1.932,22 m2, -powierzchnia netto części A2 i A3: 1.260,71 m2, -powierzchnia netto A4 i A5: 1.348,34 m2. Kompletny zakres prac budowlanych obejmuje: 1.realizację koniecznego uzbrojenia umożliwiającego rozpoczęcie budowy i realizacji obiektów kubaturowych: -przebudowa i modernizacja rozdzielni elektrycznej n.n. ( ZK + rb ), -przebudowa istniejącego przyłącza wodociągowego, -realizacja nowego przyłącza kanalizacji sanitarnej, -realizacja przyłącza deszczówki od ul. Pułaskiego, -wykonanie zabezpieczeń istniejącej kanalizacji kablowej TPSA, -demontaż istniejących sieci kolidujących z rozbudową , 2.wycinka dwóch drzew (stara grusza i pień starej topoli , na wycinkę którego Inwestor posiada już zgodę Wydziału Ochrony Środowiska), 3.rozbudowa budynków szkoły o segmenty A1 , A2 , A3 , A4 , A5, 4.realizacja pozostałego koniecznego uzbrojenia umożliwiającego podłączenie rozbudowy budynku do istniejących sieci , a w tym realizacja: -wykonanie pozostałej część przyłączy k.d. zlokalizowanych po północnej i wschodniej stronie rozbudowyprzyłącza kanalizacji sanitarnej z segmentu A1 i A2, -budowa kabli n.n. i oświetlenia terenu ( bez oświetlenia na terenach wewnętrznych szkoły), -przebudowa przyłącza telekomunikacyjnego -przebudowa i modernizacja rozdzielni elektrycznych n.n. ( RE ) -budowa kabli n.n. oświetlenia wewnętrznego szkoły -realizacja projektowanego drenażu [francuskiego] w rejonie boiska -realizacja przyłącza gazu od strony ulicy Dąbkowskiego 5.Wykonanie parkingów zjazdu indywidualnego od ul. Dąbkowskiego 6.Wykonanie zagospodarowania patia wewnętrznego - pw i plac gospodarczego dla kontenera na śmieci - (pg) 7.Wykonanie dojazdu wewnętrznego 8.Wykonanie ukształtowania terenu wraz z ciągami pieszymi i urządzenie terenów zielonych od ulicy Dąbkowskiego i od strony ul. Pułaskiego, zagospodarowanie dziedzińca wewnętrznego (dw) 9.Realizacja wzmocnienia konstrukcji istniejącego chodnika od strony ul. Pułaskiego dla dostosowania go do wymagań drogi pożarowej i montażem pachołków ( przebudowa również realizowana trybem zgłoszenia robót budowlanych) wraz z wycinką jednego kolidującego drzewa. 10.Ralizacja nowego ogrodzenia od ulicy Dąbkowskiego i remont istniejącego ogrodzenia od strony wschodniej i północnej działki. 11.Wykonanie obiektów małej architektury , zapewniających możliwość pełnego użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem , a w tym realizacja : bw - boiska wielofunkcyjnego w2 - widowni boiska sd - skoczni w dal pf - pylonów flagowych mg - murku gazonowego 12.Wyposażenie terenu w urządzenia terenowe ( ławki , kosze na śmieci , stojak na rowery , trzepak przy placyku pg ) Uwaga: podane wyżej symbole odpowiadają przyjętym w dokumentacji projektowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 30.01.00.00 - 30.01.00.00 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.40.00.00 - Sieci 39.10.00.00 - Meble .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu przewiduje się wadium w wysokości 270 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu Warunki Formalne 1.1. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 Ustawy. 2. Warunki ekonomiczne i techniczne W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.1 Potencjał ekonomiczny i finansowy Aby udokumentować, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej, wykonanie zamówienia Wykonawca musi wykazać, że: a) zyskał w okresie ostatnich trzech lat (rozliczeniowych) tj. 2006 r., 2007 r., 2008 r. średni roczny obrót w wysokości nie mniejszej niż 30 000 000,00 PLN, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W wypadku innych walut należy przyjąć przelicznik równy średniemu rocznemu kursowi Europejskiego Banku Centralnego w dniu 31 grudnia danego roku. b) osiągnął w ciągu ostatnich trzech lat na koniec każdego okresu obrachunkowego współczynnik płynności drugiego stopnia powyżej 1,0 c) posiada dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości nie mniejszej niż 10 000 000,00 PLN. W wypadku innych walut należy przyjąć przelicznik równy kursowi Europejskiego Banku Centralnego na koniec miesiąca poprzedzającego miesiąc wyznaczony na złożenie oferty. d) posiada Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 20 000 000,00 PLN. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki ekonomiczno-finansowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. 2.2 Potencjał kadrowy a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: i. przeznaczony i odpowiedzialny za realizację zamówienia, ii.posiadający stosowne kwalifikacje oraz uprawnienia iii.dostępny podczas realizacji kontraktu b) Wykonawca musi zagwarantować możliwość porozumiewania się w języku polskim swojego personelu z przedstawicielami Zamawiającego oraz innymi osobami i instytucjami uczestniczącymi w procesie realizacji zamówienia. c) Kluczowy personel Wykonawcy musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje zgodne z wymaganiami przedstawionymi poniżej: 1) Kierownik budowy: uprawnienia bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; min. 5 letnie doświadczenie jako kierownik budowy, 2)Kierownik robót (instalacje sanitarne): uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; min. 5 letnie doświadczenie na budowie, 3) Kierownik robót (instalacje elektryczne): uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; min. 5 letnie doświadczenie na budowie, 4) Kierownik robót (telekomunikacja): uprawnienia bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej; min. 5 letnie doświadczenie, 5) Kierownik robót (branża drogowa): uprawnienia w specjalności drogowej; min. 3 letnie doświadczenie, 6) Przedstawiciel Wykonawcy z doświadczeniem w zakresie prowadzenia inwestycji wg warunków FIDIC (praca przy zrealizowaniu min. jednego projektu wg warunków FIDIC), 7) Osoba dokonująca rozliczeń kosztów inwestycji oraz sporządzająca harmonogramy, Uwaga: funkcje wymienione w ppkt 6 i 7 mogą być dowolnie łączone z innymi funkcjami kierowniczymi. i.Wykonawca przedstawi ogólne informacje o stanie zatrudnienia. ii.Wykonawca przedstawi informacje i dokumenty potwierdzające doświadczenia zawodowe osób należących do kluczowego personelu iii.Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać w/w wymagania. 2.4 Doświadczenie Wykonawcy a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, licząc od daty otwarcia ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie ) wykonał (tzn. rozpoczął i zakończył) z należyta starannością realizacje co najmniej jednego projektu obejmującego swoim rodzajem roboty stanowiące przedmiot zamówienia tj. obiekt kubaturowy dla szkolnictwa wraz z wyposażeniem o kubaturze minimum 22 000 m3 , zawierający wykonanie hali sportowej o powierzchni min. 400 m2 realizowany na podstawie warunków kontraktowych FIDC, o wartości co najmniej 20 000 000,00 PLN b) Warunek wymieniony w pkt. a) musi zostać spełniony przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 2.5 Poświadczenie jakości oferowanych robót Wykonawca wykaże, że spełnia normy jakości w zakresie robót ogólnobudowlanych. 2.6 Wizja lokalna W celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania oraz załączenia do oferty zaświadczenia poświadczonego pisemnie przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego o odbyciu wizji lokalnej zgodne z formularzem nr 13 do SIWZ. Wizję lokalną można dokonać w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 900 -1500 po wcześniejszym umówieniu się z przedstawicielem Zamawiającego. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są: a) do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) spełniać warunki wymienione w punkcie 6 niniejszej SIWZ; c) do solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu zamówienia; d) do solidarnej odpowiedzialności za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania. Sprawdzanie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia Formalne Warunki ubiegania się o zamówienie (zgodnie z rozdz.6, p. 6.1 siwz): a)Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z Formularzem Nr 4. Takie oświadczenie musi złożyć każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia c) Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia d) Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia podmiotu zbiorowego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia e) Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia f) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w p. 12.2.5 b), e), i f) niniejszego rozdziału składa odpowiednie dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania oraz ich tłumaczenia na język polski potwierdzone za zgodność przez Wykonawcę, potwierdzające że: i. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; ii. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; iii. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. h) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej oraz w p. 12.2.5 d) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy potwierdzającym spełnienie powyższych wymagań, złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia ekonomiczne i techniczne warunki ubiegania się o zamówienie a) Potencjał ekonomiczny i finansowy. Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej, wykonanie zamówienia i spełnia wymagania wymienione w rozdz.6 p.6.2.1. Niżej wymienione dokumenty muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia i. Sprawozdanie finansowe łącznie z opinią z badania sprawozdania przez biegłego rewidenta o ile zgodnie z przepisami o rachunkowości podlega ono badaniu, za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. ii. Informację z banku, że Wykonawca posiada środki finansowe na głównym koncie lub zdolność kredytową w wysokości wymaganej w SIWZ, (rozdz.6, p.6.2.1 b), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Potencjał kadrowy. Informacje i dokumenty potwierdzające fakt dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zgodnie z wymaganiami w rozdz. 6, p 6.2.2). i. Informacje o potencjale kadrowym Wykonawcy oraz informacje o kluczowym personelu - zgodnie z Formularzem Nr.5; ii. Życiorysy zawodowe kluczowego personelu Wykonawcy - zgodnie z Formularzem nr 6 - wraz z kopiami stosownych uprawnień budowlanych, oraz z kopiami ich weryfikacji, wydanymi przez izbę inżynierów lub zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów. c) Potencjał techniczny - Informacje o potencjale technicznym Wykonawcy - wypełniony Formularz Nr 7 (zgodnie z wymaganiami w rozdz.6, p. 6.2.3) d) Doświadczenie zawodowe - informacje i dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia ( zgodnie z wymaganiami w rozdz. 6, p.6.2.4) i. Informacje o zrealizowanych zamówieniach - wypełniony Formularz Nr 8 ii. Referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że zadania zostały wykonane należycie i zgodnie z wymaganiami zamawiających. e) Potwierdzenie jakości oferowanych robót - zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normą jakości PN-EN ISO 901, np.: certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plsp.ids.czest.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Formularz zawierający siwz można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 19 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2010 godzina 08:30, miejsce: Zespół Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego ul. Pułaskiego 15 42-200 Częstochowa pok. 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania jest współfinansowane w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, pochodzących z programu: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 - 2013; Działanie 11.3 Infrastruktura szkolnictwa artystycznego, Priorytet XI Kultura i dziedzictwo kulturowe. ..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.