Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-21
Kraków: wykonywanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej i odgromowej oraz usuwanie występujących usterek w instalacji elektrycznej i odgromowej w obiektach na terenie rejonu administrowania i utrzymania nieruchomości w zarządzie Rejonu Kraków obszar II
Numer ogłoszenia: 250619 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Krakowie , Rondo Mogilskie 1/407, 31-516 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 393 13 13, faks 012 393 11 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zamowienia.pkp-nieruchomosci.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PKP SA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej i odgromowej oraz usuwanie występujących usterek w instalacji elektrycznej i odgromowej w obiektach na terenie rejonu administrowania i utrzymania nieruchomości w zarządzie Rejonu Kraków obszar II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej i odgromowej oraz usuwanie występujących usterek w instalacji elektrycznej i odgromowej w obiektach na terenie rejonu administrowania i utrzymania nieruchomości w zarządzie Rejonu Kraków obszar II. Przeglądy będą wykonywane: co roku dla kotłowni i hydroforni, dla pozostałych budynków co pięć lat..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.41.00 - Usługi elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien spełniać następujące warunki: 1) wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu pomiarów instalacji elektrycznej w budynkach, 2) dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym typu E z wpisanymi uprawnieniami do prac kontrolno-pomiarowych, 3) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 100.000,00 zł, 4) spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części IV ogłoszenia. Dokumenty powinny potwierdzać, że Wykonawca spełnia warunki określone w części III ogłoszenia, przy czym: 1) ocena spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 1, będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w części IV pkt 3 i 4 - z wykazu, o którym mowa w części IV pkt 3 (Załącznik 3 do SIWZ) powinno wynikać, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania należycie wykonał usługi; dokumenty, o których mowa w części IV pkt 4, powinny stwierdzać, że usługi zostały wykonane należycie, 2) ocena spełniania przez Wykonawcę warunku, pisanego w części III pkt 2: - w przypadku dysponowania osobami przez Wykonawcę, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części IV pkt 5 i 7 - z wykazu, o którym mowa w części IV pkt 5 powinno wynikać, że Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje; dokumenty, o których mowa w części IV pkt 7, powinny potwierdzać, że osoby wykazane w wykazie posiadają wymagane kwalifikacje określone w pkt 2, - w przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobami, ocena będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części IV pkt 5, 6 i 7 - Wykonawca oprócz dokumentów określonych w części IV pkt 5 i 7, obowiązany jest dołączyć pisemne zobowiązanie (zobowiązania) innych podmiotów, o którym mowa w części IV pkt 6. 3) ocena spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 3 będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w części IV pkt 8 - z dokumentu (polisy lub innego dokumentu) powinno wynikać, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 100 000 zł, 4) ocena spełniania pozostałych warunków, o których mowa w części III pkt 4, będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w części IV pkt 2, oraz oświadczenia, o którym mowa w części IV pkt 1 SIWZ (Załącznik 2 do SIWZ) - z dokumentu oraz oświadczenia powinno wynikać, że Wykonawca spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców (Załącznik 3 do SIWZ), podpisany przez osoby upoważnione, 4) co najmniej 2 dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 3, zostały wykonane należycie, 5) wykaz zawierający osoby, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował,, posiadających kwalifikacje, o których mowa w części III pkt 2 (Załącznik 4 do SIWZ), 6) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby lub osób posiadających kwalifikacje, o których mowa w części III pkt 2, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, Wykonawca wskazał osobę lub osoby, którymi będzie dysponował, 7) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 5, posiadają kwalifikacje, 8) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 100.000 zł, UWAGA 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 4, 6 - 8 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą (datą poświadczenia, nie zaś jakąkolwiek inną datą znajdującą się na kserokopii dokumentu, choćby pochodziła z dnia poświadczenia), napisem za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. UWAGA 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 oraz wykazy, o których mowa w pkt 3 i 5 powinny być podpisane przez osoby podpisujące ofertę. UWAGA 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, oraz dokument, o którym mowa w pkt 2 powinien złożyć każdy z Wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. pkp-nieruchomosci.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PKP SA Oddział Gospodarowania Nieruchomościami, 31-516 Kraków, Rondo Mogilskie 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2009 godzina 08:00, miejsce: PKP SA Oddział Gospodarowania Nieruchomościami, 31-516 Kraków, Rondo Mogilskie 1 pok. 332.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy worków i padów dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Regeneracja i naprawa dysku rozpyłowego zabudowanego w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach przychodni zdrowia, w podziale na 3 części
- Sprzedaż i dostawa pianotwórczych środków gaśniczych.
- DOSTARCZENIE TESTERA BEZPIECZEŃSTWA ELEKTRYCZNEGO
- 78.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu, uruchomienia wraz z konfiguracją jednego (1) mobilnego zestawu mikrofonowego do dyskusji z dodatkowym wyposażeniem oraz szkoleniem dla WB UJ.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Magazyny energii w Gminie Dąbrowa Zielona
- Wymiana uszkodzonych elementów komory technicznej fontann w parku Bulwary w miejscowości Tomaszów Mazowiecki - II POSTĘPOWANIE
- Wykonanie w formie "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa sieci WN 110kV kolidującej z budową NSO dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmunologii i Hematologii we Wrocławiu.
- Zmiana sposobu użytkowania budynku Szkoły Podstawowej w Więckowie.
- Rozbudowa i doposażenie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Grzędach Biebrzańskiego Parku Narodowego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji budynku przy al. Zjednoczenia 19 w Warszawie wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i nadzór autorski w trakcie wykonywania robót
więcej: Usługi elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.