eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławŚwiadczenie usług ochrony osób i ochrony mienia przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, rabunkiem i dewastacją obiektów ul. Pawłowicka 87/89, 101 we Wrocławiu. Sprawa RAP.272.60.2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-28

Wrocław: Świadczenie usług ochrony osób i ochrony mienia przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, rabunkiem i dewastacją obiektów ul. Pawłowicka 87/89, 101 we Wrocławiu. Sprawa RAP.272.60.2014
Numer ogłoszenia: 250786 - 2014; data zamieszczenia: 28.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185190 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 25, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3205020, faks 71 3205386.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony osób i ochrony mienia przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, rabunkiem i dewastacją obiektów ul. Pawłowicka 87/89, 101 we Wrocławiu. Sprawa RAP.272.60.2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług ochrony osób i ochrony mienia m.in. przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, rabunkiem i dewastacją obiektów ul. pawłowicka 87-89, 101 we Wrocławiu 2. Zakres przedmiotu umowy: świadczenie na rzecz Zamawiającego stałej usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia należącego do Zamawiającego na terenie obiektu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przy ul. Pawłowickiej 87-89,101, na który składają się: a. budynki i jego pomieszczenia o pow. 9 265,08 m2 oraz rzeczy znajdujące się w tych pomieszczeniach należących do Zamawiającego lub osób trzecich, b. teren wraz z budynkami o pow. ok. 10,5 ha w formie stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej oraz usług monitoringu z wykorzystaniem zainstalowanych na terenie Zamawiającego urządzeń alarmowych i przeciwpożarowych. Mapa terenu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Ilość posterunków oraz osób do realizacji usługi: a. 1 osoba z licencja I stopnia we wszystkie dni miesiąca przez 24 godziny, tj. 26304 roboczogodzin w ciągu roku obsługa monitoringu, b. dwuosobowy patrol interwencyjny w tym jedna osoba z licencją I stopnia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Dz.U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm. - objazd terenu dwa razy w ciągu doby, tj. 2190 dojazdów, c. dwuosobowy patrol interwencyjny w tym jedna osoba z licencja I stopnia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Dz.U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm. - na wezwanie pracownika ochrony lub administratora obiektu. 4. Zakres zadań pracownika dozorującego: a. zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników Zamawiającego i innych osób znajdujących się na terenie obiektu, b. zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w szczególności kradzieżom, włamaniom i innym formom wyprowadzania mienia poza strefę kontrolowaną, przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń, c. niedopuszczenie do wstępu osób nieuprawnionych na teren siedziby Zamawiającego, d. ochrona parkingu monitoring, e. prowadzenie obserwacji osób wchodzących na teren objęty dozorem i opuszczających go, f. ochrona obiektu przed wszelkimi działaniami niepożądanymi zwłaszcza ze strony osób trzecich, a w szczególności zapobieganie zakłóceniom porządku, g. kontrola pod względem możliwości wyrządzenia szkód, tj. malowania sprayem, aktów samowoli, sabotażu, h. wzywanie grupy interwencyjnej, i. możliwość stałego kontaktu między pracownikami ochrony, j. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, k. pracownicy ochrony winni być niekarani, l. pracownicy ochrony powinni być przeszkoleni w zakresie kultury osobistej, higieny pracy, aktualnych przepisów bhp i ppoż oraz udzielania pierwszej pomocy, m. obsługa szatni w czasie konferencji. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia: 5.1. Wykonawca zapewni stałą możliwość kontaktu pomiędzy pracownikami ochrony. 5.2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, wskazane w rozdz. II pkt. 3 SIWZ. 5.3. Osoby wyznaczone przez Wykonawcę do wykonywania usługi nie figurują w kartotece Krajowego Rejestru Karnego. 5.4. Pracownicy ochrony winni być przeszkoleni w zakresie higieny pracy, aktualnych przepisów bhp i ppoż., udzielania pierwszej pomocy. 5.5. Wykonawca winien posiadać koncesję na wykonywanie usług ochrony określającą zakres i formy prowadzenia tych usług w rozumieniu przepisów Ustawy z dn. 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zmianami. 5.6. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu wykaz osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia. Każdorazowa zmiana z przyczyn losowych wymaga pisemnego poinformowania Zamawiającego o tym fakcie z podaniem imienia i nazwiska osoby zastępującej. Wykonawca musi zastąpić je innymi osobami o kwalifikacjach potwierdzających spełnienie warunku, o którym mowa w rozdz. II pkt. 3 SIWZ i przedstawić Zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzających te kwalifikacje. 5.7. Wykonawca przed zawarciem umowy winien złożyć kopie licencji osób wyznaczonych do wykonywania usługi. 5.8. Zamawiający zobowiązuje się do utrzymania w sprawności istniejących systemów alarmowych i monitorujących, jeśli są one lub ich elementy własnością Zamawiającego. 5.9. Zamawiający przyjmie do wiadomości pisemne wnioski Wykonawcy dotyczące właściwego zabezpieczenia mienia i podejmie stosowne czynności, które uzna za niezbędne. 5.10. Zamawiający i Wykonawca dokonają wspólnego oglądu i protokolarnego przekazania obiektów z chwilą rozpoczęcia zleconych czynności ochrony w tych obiektach. 5.11. Wykonawca zobowiązany jest do nie ujawniania osobom prawnym i fizycznym żadnych informacji dotyczących formy i stanu zabezpieczeń ochranianych obiektów. 5.12. Wykonawca wyposaży pracowników ochrony na czas pełnienia służby: - w jednolite ubrania służbowe - umundurowanie z widocznym logo Wykonawcy oraz identyfikatory ze zdjęciem, nazwiskiem i funkcją, - podczas specjalnych uroczystości wskazanych przez Zamawiającego pracownicy ochrony służby dziennej będą ubrani w ubiory wyjściowe - marynarka, koszula, krawat. 5.15. W terminie 14 dni od podpisania umowy Wykonawca, w porozumieniu z Zamawiającym, oznakuje obiekt informacją o wykonywanej przez siebie usłudze. Ochrony. 5.16. Wykonawca dokona, na każde żądanie Zamawiającego, zmian w obsadzie personalnej pracowników ochrony, jeśli sposób pełnienia służby przez wskazanego pracownika ochrony nie będzie spełniał oczekiwań Zamawiającego lub będzie naruszał instrukcję służby. 5.17. W celu potwierdzenie dokonywania przez Patrol Interwencyjny objazdów terenu chronionego, Wykonawca zamontuje na własny koszt we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, urządzenie elektronicznej kontroli obchodów. 5.18. Wykonawca zobowiązany będzie co miesiąc dostarczać wraz z fakturą wydruk z systemu elektronicznej kontroli obchodów. I. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia dla niniejszego przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.70.00.00 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SOCIETAS Sp. z o. o., ul. Metalowców 25, 54-156 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 277462,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 319762,12

  • Oferta z najniższą ceną: 319762,12 / Oferta z najwyższą ceną: 447611,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.