eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wdrożenie integracji między medycznym systemem informatycznym (HIS) ESKULAP a Radiologicznym systemem informatycznym (RIS) CHAZON

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-21

Łódź: Wdrożenie integracji między medycznym systemem informatycznym (HIS) ESKULAP a Radiologicznym systemem informatycznym (RIS) CHAZON
Numer ogłoszenia: 250789 - 2011; data zamieszczenia: 21.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Łodzi , ul. Północna 42, 91-425 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6341270, faks 042 6341254.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-mswia-lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie integracji między medycznym systemem informatycznym (HIS) ESKULAP a Radiologicznym systemem informatycznym (RIS) CHAZON.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Niezbędna funkcjonalność (minimum): 1. Integracja systemu HIS (Eskulap) z systemem RIS (Chazon) poprzez zastosowanie protokołu HL7. 2. Dostarczenie, skonfigurowanie i wdrożenie modułu Diagnostyka Obrazowa systemu Eskulap w zakresie Rejestracji na badania w Zakładzie Radiologii. 3. Skonfigurowanie i wdrożenie modułu Ruch chorych systemu Eskulap w Zakładzie Radiologii w zakresie ewidencjonowania danych niezbędnych dla celów rozliczenia pracy tej Jednostki Szpitala zarówno dla NFZ jak i dla celów rozliczeń z pozostałymi kontrahentami (zewnętrznymi Jednostkami zlecającymi badania w Zakładzie Radiologii Szpitala MSWiA w Łodzi). 4. Dostarczenie raportów dla modułu Diagnostyka obrazowa systemu HIS (Eskulap) wspomagających proces rozliczania pracy Zakładu Radiologii, równoważnych układem i zakresem danych raportom dostępnym w systemie Chazon (PIXEL). 5. Dostarczenie narzędzia umożliwiającego tworzenie przez użytkownika dowolnie konfigurowalnych raportów (wybór dowolnych danych z bazy w zakresie statystyki i rozliczeń świadczeń medycznych wg określonych przez użytkownika przedziałów czasowych). 6. Rejestracja pacjentów musi być wykonywana po stronie systemu Eskulap. 7. Wszystkie skierowania mają być rejestrowane w systemie Eskulap. 8. Ewidencja danych rozliczeniowych ma być wykonywana po stronie systemu Eskulap. 9. Realizacja skierowań ma być dokonywana w systemie Chazon. 10. System Chazon zasila system Eskulap danymi wyników wykonanych badań. 11. Zlecenia na badania radiologiczne wystawiane systemie Eskulap mogą zawierać więcej niż jedno badanie. 12. Zlecenia widoczne w systemie Chazon będą widziane jako pojedyncze badanie. 13. Każda pozycja skierowania z systemu HIS trafia do systemu RIS jako osobne skierowanie (osobny komunikat HL7). 14. System HIS musi mieć możliwość anulowania a także modyfikowania skierowania wysłanego do RIS. 15. System RIS odsyła do systemu HIS informacje o zaplanowanej dacie badania. 16. System RIS zapisuje dane pacjenta kierowanego na badania przez HIS na podstawie komunikatu skierowania. 17. System HIS wysyła informację do systemu RIS o zmianie danych pacjenta kierowanego na badania oraz informacje o scaleniu pacjentów. 18. RIS przesyła oddzielny komunikat opisu badania dla każdej pozycji skierowania HIS. 19. HIS zamyka skierowanie na podstawie informacji o statusach wszystkich pozycji skierowania (komunikatów z opisem lub anulowaniem badań). 20. RIS może przesyłać komunikaty ze zmiana opisu lub anulowaniem opisu zamkniętego skierowania. 21. Skonfigurowanie cennika badań wykonywanych w Zakładzie Radiologii (system Eskulap, moduł Diagnostyki Obrazowej). 22. HIS uzupełnia na bieżąco w swojej bazie danych dane lekarzy opisujących i pracowników technicznych na podstawie komunikatów z opisem badań przesłanych z RIS. 23. RIS uzupełnia na bieżąco w swojej bazie danych dane jednostek kierujących i lekarzy kierujących na podstawie komunikatów skierowań przesłanych z systemu HIS. 24. Normatywny (średni) czas wykonania badania - musi być możliwość zdefiniowania średniego czasu wykonania badania z dokładnością do każdej z procedur (pozycji cennika Zakładu Radiologii) realizowanych w Zakładzie Radiologii a nie tylko do poszczególnych gabinetów (czas wykonania różnych badań diametralnie się różni) - (system Eskulap, moduł Diagnostyki Obrazowej). 25. Cenniki - możliwość dodania kilku cen wykonania tej samej procedury dla różnych zewnętrznych Jednostek Kierujących. (system Eskulap, moduł Diagnostyki Obrazowej). 26. Cenniki - muszą być zdefiniowane daty obowiązywania cenników (od - do) (konieczny komunikat ostrzegający użytkownika o zbliżaniu się terminu końca ważności jego obowiązywania). (system Eskulap, moduł Diagnostyki Obrazowej). 27. Podczas rejestracji pacjenta na badanie powinna być najpierw do wyboru Jednostka Kierująca a dopiero potem wybór lekarza przypisanego do tej Jednostki. Wybranie Jednostki Kierującej zawęża listę lekarzy kierujących do tych, którzy są przypisani pod tą Jednostką. (system Eskulap, moduł Diagnostyki Obrazowej). W przypadku, gdy w kontekście wybranej Jednostki Kierującej nie ma na liście wyboru żądanego lekarza musi istnieć opcja pokazania i wyboru spośród wszystkich lekarzy zaewidencjonowanych w systemie Eskulap. 28. Przycisk wywołujący na Formularzu Rejestracji Pacjenta Plan pracy - powiększony i bardziej widoczny. (system Eskulap, moduł Diagnostyki Obrazowej). 29. Podczas rejestracji możliwość dodania do katalogu Jednostek i Lekarzy kierujących nowych Jednostek i nowych Lekarzy (bez wychodzenia z procesu rejestracji pacjenta). (system Eskulap, moduł Diagnostyki Obrazowej). 30. Uporządkowanie (scalenie) zdublowanych Jednostek kierujących i lekarzy kierujących w systemie Eskulap. (system Eskulap, moduł Diagnostyki Obrazowej). 31. Na liście Jednostek i lekarzy kierujących musi być możliwość wyszukiwania po odpowiednio nr Umowy z NFZ (tylko cześć nr identyfikująca Jednostkę) i Nr prawa wykonywania zawodu. (system Eskulap, moduł Diagnostyki Obrazowej). 32. Wyszukiwanie Jednostek i lekarzy kontekstowo na listach wyboru w całym ciągu znaków. (system Eskulap, moduł Diagnostyki Obrazowej). 33. Kolejność pól na formularzu Rejestracji pacjenta: Jednostka kierująca, Nr Umowy, Lekarz kierujący. (system Eskulap, moduł Diagnostyki Obrazowej). 34. Uproszczenie formularza ekranowego Lokalne przyjmowanie skierowań ( kod formularza: RTGRSBZ) do niezbędnych pól, powiększenie (zwiększenie czytelności) pól (system ESKULAP, moduł Diagnostyki Obrazowej). 35. Likwidacja (lub ukrycie) niepotrzebnych pól na formularzu Lokalne przyjmowanie skierowań ( kod formularza: RTGRSBZ): Nr, Pracownia, Typ wizyty, Godz., Płatnik, Nr Umowy Pracowni z Płatnikiem, Cennik, Nr pacjenta w Pracowni (system ESKULAP, moduł Diagnostyki Obrazowej). 36. Pole Data badania na formularzu Lokalne przyjmowanie skierowań ( kod formularza: RTGRSBZ) tylko do podglądu a nie do edycji - zarejestrowanie pacjenta wymaga wejścia w Kalendarz (przycisk Plan pracy) (system ESKULAP, moduł Diagnostyki Obrazowej). 37. Dopasowanie wielkości elementów interfejsu użytkownika na Formularzach do rozdzielczości nowoczesnych monitorów LCD (min. 1024x768 pikseli). (system ESKULAP, moduł Diagnostyki Obrazowej). 38. Likwidacja zbędnych zakładek na formularzu Lokalne przyjmowanie skierowań ( kod formularza: RTGRSBZ) - wszystkie informacje mają być na jednym ekranie. (system ESKULAP, moduł Diagnostyki Obrazowej). 39. Dodatkowe pole typu Uwagi na formularzu Lokalne przyjmowanie skierowań umożliwiające zaewidencjonowanie dodatkowych informacji pomocnych pracownikom Zakładu Radiologii. (system ESKULAP, moduł Diagnostyki Obrazowej) 40. Czas trwania badania zdefiniowany w harmonogramie musi być możliwy do modyfikacji przez Rejestratora z poziomu terminarza (Planu pracy), (np. konieczność wciśnięcia dodatkowego badania do zapełnionej już kolejki). (system ESKULAP, moduł Diagnostyki Obrazowej, Rejestracja pacjenta w terminarzu). 41. Możliwość przesuwania zarejestrowanych badań pomiędzy dniami. (system ESKULAP, moduł Diagnostyki Obrazowej, Rejestracja pacjenta w terminarzu). 42. Podczas rejestracji badania musi istnieć możliwość modyfikacji proponowanej wg harmonogramu planu pracy czasu wykonania badania. (system ESKULAP, moduł Diagnostyki Obrazowej, Rejestracja pacjenta w terminarzu). 43. Zarejestrowane skierowanie musi być opatrzone nr wg formatu: kolejny nr badania w danym miesiącu, numer miesiąca i rok badania. (system ESKULAP, moduł Diagnostyki Obrazowej). 44. Możliwość modyfikacji wyznaczonego i/ lub zarejestrowanego już badania w zakresie min. Pracowni i rodzaju badania. Możliwość modyfikacji powyższych danych musi być zarówno po stronie modułu Rejestracja RTG Eskulapa i po stronie systemu PIXEL. 45. W terminarzu wymagane dla każdego zajętego terminu min. informacje: Imię i Nazwisko pacjenta, Rodzaj badania, Jednostka kierująca, lekarzu kierujący (wszystkie te dane widoczne jednocześnie na formatce). (system ESKULAP, moduł Diagnostyki Obrazowej). 46. Możliwość wejścia w podgląd i edycję karty głównej pacjenta z poziomu Terminarza. (system ESKULAP, moduł Diagnostyki Obrazowej). 47. Możliwość rejestracji pacjenta na bieżącą godzinę (obsługiwanego od ręki poza kolejką - harmonogramem)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Aktualna autoryzacja producenta oprogramowania uprawniająca do świadczenia usług stanowiących przedmiot umowy. Oświadczenie o dysponowaniu serwisem o funkcjonalności opisanej poniżej oraz dane. wysyłanie zgłoszeń serwisowych błędów oraz konsultacji z zakresu oprogramowania aplikacyjnego, publikowanie na bieżąco wszystkich informacji o nowych aktualizacjach systemu, ważnych komunikatach i automatyczne wysyłanie tych informacji na podane przez zamawiającego skrzynki e-mailowe wybranych pracowników zamawiającego odpowiedzialnych za obsługę umowy po stronie zamawiającego serwis http lub serwer ftp, na którym zamieszczane są wszelkie uaktualnienia oprogramowania aplikacyjnego w zakresie adekwatnym do zakresu tego oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego oraz instrukcje dla użytkowników,

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty(załącznik nr 1) Formularz cenowy (załącznik nr 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom oświadczenie zawierające wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana harmonogramu, zmiana osób nadzorujących realizację usługi. Zmiany wymagają formy pisemnej w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-mswia-lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 91-425 Łódź, ul. Północna 42 Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Budynek Administracji piętro I.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.