To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-03
Warszawa: Wykonanie i dostarczenie do siedziby UOKiK ścianki prezentacyjnej
Numer ogłoszenia: 250791 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227491 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5560129, faks 22 8270843.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostarczenie do siedziby UOKiK ścianki prezentacyjnej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie do siedziby UOKiK ścianki prezentacyjnej. 1. Zamówienie obejmuje adaptację projektu graficznego ścianki oraz jej wydruk, adaptację projektu do grafiki/owijki kufra do transportu ścianki oraz jego wydruk i dostawę do siedziby Urzędu według poniższej specyfikacji technicznej wersja ścianki: prosta POP-UP magnetyczna wymiary projektu graficznego posiadanego przez Zamawiającego: 354,5x224,5 cm wymiary ścianki (WxH): 354,5 (+/- 16 cm) x 224,5 cm (+/- 14 cm) nadruk druk jednostronny w technologii solventowej, w najwyższej rozdzielczości - do 1440 dpi, na materiale laminowanym - nie przepuszczającym światła, chroniącym grafikę przed uszkodzeniami, z powłoką antyrefleksyjną konstrukcja samoblokująca, aluminiowa, zawierająca krzyżowe wzmocnienia, listwy magnetyczne oraz dodatkowe oświetlenie kolory zastosowane w projekcie granat C:100 M:73 Y:30 K:80 Pantone: 296C złoto C:25 M:30 Y:100 K:0 Pantone: 117C gwarancja na elementy konstrukcji: minimum 1 rok, gwarancja na wydruk: 1 rok, w skład zamawianego produktu wchodzą: ścianka prosta z wydrukiem, kufer na kółkach, oświetlenie, owijka/grafika na kufer. Termin realizacji 10 dni roboczych od podpisania umowy. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy projekt graficzny ścianki prezentacyjnej UOKiK w pliku programu CorelDraw oraz Adobe InDesign. W projektach należy użyć czcionkę Trebuchet MS. Przed skierowaniem materiałów do nadruku, konieczne jest uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przedstawionego projektu. Projekt powinien być przekazany nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych od podpisania umowy. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego (poziom -1, pokój 0.1).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARD Krzysztof Dusza, ul. Drzewieckiego 24/89, 54-129 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3973,00
Oferta z najniższą ceną: 2159,88 / Oferta z najwyższą ceną: 4500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie i druk materiałów promujących XXVII Warmińsko-Mazurskie Dni Rodziny w formie zaproszeń i plakatu
- Sukcesywne usługi druku wraz z dostawą na potrzeby Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Usługa druku i dostawy plakatów oraz magazynu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów edukacyjno-informacyjnych (przewodnik - 700 sztuk, mapa - 1200 sztuk) dla Gminy Lublin
- Sukcesywne usługi poligraficzne na wydruki wielkoformatowe dla potrzeb działań wystawienniczych Muzeum Historycznego Miasta Krakowa wraz z dostawą
- Świadczenie usług poligraficznych dla Teatru Wielkiego w Łodzi
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.