eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowalewo PomorskieBudowa systemu oświetlenia zewnętrznego typu solarno-hybrydowego na terenie gminy Kowalewo Pomorskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-27

Kowalewo Pomorskie: Budowa systemu oświetlenia zewnętrznego typu solarno-hybrydowego na terenie gminy Kowalewo Pomorskie
Numer ogłoszenia: 250799 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kowalewo Pomorskie , Plac Wolności 1, 87-410 Kowalewo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6841024, faks 056 6841071.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowalewopomorskie.ornet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa systemu oświetlenia zewnętrznego typu solarno-hybrydowego na terenie gminy Kowalewo Pomorskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu oświetlenia zewnętrznego typu solarno-hybrydowego na terenie gminy Kowalewo Pomorskie. 2) Na obiekt składa się budowa 97 punktów świetlnych: 1. wzdłuż ciągu pieszo-jezdnego z Frydrychowa do Napola (na odcinku dł. ok. 2,300 km) położonego na dz. geod. nr 73/2, 74/8, 75/2, 76/7, 80, 81/1 (obręb ewidencyjny Frydrychowo) oraz na dz. geod. nr 134/1, 17/5, 17/6, 17/7, 17/8, 17/9, 18/2, 20 (obręb ewidencyjny Napole) - 48 pkt, 2. wzdłuż ciągu pieszo-jezdnego z Kowalewa Pom. do Bielska (dł. 0,700 km) położonego na dz. geod. nr 259 (obręb ewidencyjny nr IV Kowalewo Pomorskie) oraz na dz. geod. nr 297/7, 20/2, 21 (obręb ewidencyjny Bielsk) - 15 pkt, 3. wzdłuż ciągu pieszo-jezdnego w Szychowie (na odcinku o dł. 350 mb) położonego na dz. geod. nr 78, 91/6 (obręb ewidencyjny Szychowo) - 7 pkt, 4. w miejscach newralgicznych na terenie gminy - 27 pkt: - w Bielsku przy przystanku autobusowym, położonym przy drodze powiatowej na dz. geod. nr 52 (obręb ewidencyjny Bielsk) - 1 pkt, - w Borównie przy przystanku autobusowym, położonym przy drodze powiatowej na dz. geod. nr 95 (obręb ewidencyjny Borówno) - 1 pkt, - w Chełmoniu przy przystanku autobusowym, położonym przy drodze powiatowej na dz. geod. nr 34 (obręb ewidencyjny Chełmonie) - 1 pkt, - w Dylewie przy przystanku autobusowym, położonym przy drodze powiatowej na dz. geod. nr 37 oraz przy przystanku autobusowym, położonym przy drodze krajowej na dz. geod. nr 36 (obręb ewidencyjny Piątkowo) - 2 pkt, - w Elzanowie przy zjeździe z drogi krajowej na drogę gminną w kierunku Marian, położonego na dz. geod. nr 98/3 i 50 oraz przy zjeździe z drogi krajowej w kierunku Borówna, położonego na dz. geod. nr 101 (obręb ewidencyjny Elzanowo) - 4 pkt, - w Józefacie przy przystanku autobusowym, położonym przy drodze powiatowej na dz. geod. nr 156/1 (obręb ewidencyjny Wielka Łąka) - 1 pkt, - w Kiełpinach przy dwóch przystankach autobusowych, położonych przy drodze krajowej na dz. geod. nr 36 (obręb ewidencyjny Piątkowo) - 2 pkt, - w Lipienicy przy przystanku autobusowym, położonym przy drodze powiatowej na dz. geod. nr 100/1 (obręb ewidencyjny Lipienica) - 1 pkt, - w Mlewcu przy przystanku autobusowym, położonym przy drodze wojewódzkiej na dz. geod. nr 29 (obręb ewidencyjny Mlewiec) - 1 pkt, - w Mlewie przy przystanku autobusowym, położonym przy drodze wojewódzkiej, na dz. geod. nr 318 (obręb ewidencyjny Mlewo) - 1 pkt, - w Pruskiej Łące przy świetlicy, położonej na dz. geod. nr 112/14 (obręb ewidencyjny Pruska Łąka) - 5 pkt, - w Szewie przy przystanku autobusowym, położonym przy drodze gminnej na dz. geod. nr 31/2 oraz przy skrzyżowaniu drogi powiatowej z drogami gminnymi, na dz. geod. nr 1 (obręb ewidencyjny Szewa) - 2 pkt, - w Srebrnikach przy przystanku autobusowym, położonym przy drodze gminnej na dz. geod. nr 19/2 (obręb ewidencyjny Srebrniki) - 1 pkt, - w Szychowie przy dwóch przystankach autobusowych, położonych przy drodze krajowej na dz. geod. nr 53 oraz przy przystanku autobusowym, położonym przy drodze powiatowej na dz. geod. nr 25 (obręb ewidencyjny Szychowo) - 3 pkt, - w Zapluskowęsach przy przystanku autobusowym, położonym przy drodze powiatowej na dz. geod. nr 240 (obręb ewidencyjny Zapluskowęsy) - 1 pkt. 3) Systemy oświetlenia zewnętrznego powinny zawierać: - słup stalowy ocynkowany - wysokość 8 m (wysokość zawieszenia oprawy - 6m); - wysięgnik do montażu oprawy oświetleniowej - stalowy, obustronnie cynkowany; - skrzynia na akumulatory - w gruncie, wykonana ze stali nierdzewnej, zabezpieczona przed dostępem osób trzecich; - źródło światła - LED 1 * 56W (dwa moduły niezależnie sterowane po 28W), barwa światła biała (5000~7000K); - oprawa oświetleniowa - montowana na wys. 6m, nad modułem fotowoltaicznym; - turbina wiatrowa o mocy 400W - montowana na szycie masztu, podłączona bezpośrednio do akumulatora; - moduł fotowoltaiczny o mocy 2 * 180 W, zabezpieczony przed uszkodzeniami, twardym szkłem antyrefleksyjnym; - akumulator żelowy 2 * 200 Ah; - czas pracy lampy - min. 8-16 h/dobę; - autonomia (praca ciągła w skrajnie niekorzystnych warunkach) - min. 5 dni; - układ zasilania - 24V; - płynna regulacja położenia elementu modułu fotowoltaicznego oraz lampy względem osi pionowej słupa; - regulacja oprawy LED - możliwość regulacji czasu świecenia (np. jedna część lampy (28W) załączona jest przez całą noc, z możliwością skrócenia czasu świecenia, natomiast druga część załącza się po zmierzchu na czas określony, po czym zostaje wyłączona i ponownie załączona przed świtem, przy czym czas załączania i wyłączania zależy od Zamawiającego; - warunki klimatyczne dla całej lampy - min. od -30o do +50o; - wodoszczelność oprawy: IP65; - kontroler sterujący - wyświetlacz cyfrowy wskazujący napięcie ładowania panela (V), prąd ładowania (A), stopień naładowania akumulatora w % z dokładnością do 1%, napięcie na akumulatorze (V), pobór prądu przez oprawę LED (A); - zabezpieczenie antykorozyjne pozostałych elementów; - gwarancja - min. 4 lata; - certyfikaty CE; - badania laboratoryjne lamp świetlnych typu LED oraz bryły światłości na podstawie norm PN-EN 13032-1 i 2 honorowane przez Laboratorium Badawcze i Wzorujące Instytutu Elektrotechniki. 4) Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów Wykonawcy. Całość robót należy wykonać na podstawie załączonego przedmiaru robót, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami. 5) Budowa oświetlenia zewnętrznego typu solarnego prowadzona jest w oparciu o zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę. Wszelkie formalności związane ze zgłoszeniem robót zostały dokonane przez Zamawiającego. 6) Zamawiający przewiduje wybudowanie oświetlenia ulicznego na nieutwardzonym pasie gruntu przylegającym bezpośrednio do ciągów pieszo-jezdnych (pomiędzy pasem drogowym, a ciągiem pieszo-jezdnym), bądź na nieutwardzonym poboczu dróg asfaltowych. 7) Po zakończeniu budowy, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania pomiarów natężenia oświetlenia, sprawdzenia oraz pomiarów obwodów elektrycznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Informacja na temat wadium: 32.000 zł (słownie: trzydzieści dwa tys zł 00/100). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania: na konto Zamawiającego BS Kowalewo Pom. 58 9496 0008 0000 1720 2000 0052 lub w jednej z poniżej podanych form: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę. Ocena dokonywana będzie wg. formuły spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni potwierdzić należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie systemu oświetlenia zewnętrznego typu solarno-hybrydowego związanego z oświetleniem ulicznym. Wykonawca powinien przedstawić wykaz robót budowlanych o wartości każdego zadania przekraczającej 150.000,00 zł netto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje). Zamawiający uznaje, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykonał należycie co najmniej jedno tego typu zadanie przekraczające wartość 150.000,00 zł netto. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę. Ocena dokonywana będzie wg. formuły spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę. Ocena dokonywana będzie wg. formuły spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien zapewnić kierownika budowy. Wykonawca wykaże, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia do kierowania robotami. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę. Ocena dokonywana będzie wg. formuły spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien potwierdzić posiadanie środków finansowych, bądź zdolność kredytową w wysokości 1.600.000,00 zł, pozwalającej zrealizować przedmiot zamówienia. Ponadto wykonawca powinien potwierdzić posiadanie opłaconej polisy, bądź innego dokumentu, potwierdzającego ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przy czym wartość ubezpieczenia nie może być mniejsza od wartości zamówienia brutto określonej w ofercie. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę. Ocena dokonywana będzie wg. formuły spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 4 SIWZ; 2) wypełniony kosztorys ofertowy, stanowiący nr 5 do SIWZ; 3) dowód wniesienia wadium; 4) w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 5) pełnomocnictwo udzielone osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin gwarancji - 4
  • 3 - Czas potrzebny do podjęcia czynności związanych z usuwaniem awarii - 1

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kowalewopomorskie.ornet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, ul. Św. Mikołaja 5, 87-410 Kowalewo Pomorskie (biuro nr 2).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, Plac Wolności 1, 87-410 Kowalewo Pomorskie (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu współfinansowany jest w wysokości nastąpi 75% kosztów kwalifikowalnych z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.