eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoDOSTAWA AKCESORIÓW BHP I OCHRONY ŚRODOWISKA NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4352 W GIŻYCKU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-28

Giżycko: DOSTAWA AKCESORIÓW BHP I OCHRONY ŚRODOWISKA NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4352 W GIŻYCKU
Numer ogłoszenia: 250870 - 2014; data zamieszczenia: 28.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212926 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA AKCESORIÓW BHP I OCHRONY ŚRODOWISKA NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4352 W GIŻYCKU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest dostawa akcesoriów bhp i ochrony środowiska na rzecz Jednostki Wojskowej 4352 w Giżycku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do siwz. Istotne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: UWAGI DOTYCZĄCE DOSTAWY : - Dostawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności - zgodnie z - Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wszystkie dokumenty wymienione w tabeli, w załączniku nr 2 do siwz, po nazwie materiału oraz gwarancje udzielane przez producentów o ile nie są umieszczone na opakowaniach Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru do magazynów podlegających JW. 4352 lub prześle je pocztą przed planowaną dostawą. Dokumenty te mają być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału wyrobu z zestawienia cenowego, opisu przedmiotu zamówienia. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. - Zamówiony towar musi być dostarczony w początkowym terminie jego przydatności do użycia. Data produkcji lub ważności na opakowaniu musi być nadrukowana fabrycznie przez producenta. - Produkty zawierające substancje niebezpieczne w rozumieniu Ustawy o substancjach chemicznych i ich mieszaninach z dnia 25.02.2011 r. Dz. U. Nr 63 poz. 322 z późniejszymi zmianami muszą posiadać Kartę charakterystyki preparatu chemicznego. - Zamówiony towar od pozycji 1 do 32 należy dostarczyć do magazynów od poniedziałku do czwartku wyłącznie w dni robocze od godz. 730 do godz. 1300. O terminie dostawy należy powiadomić telefonicznie lub faksem na min. 48 godz. przed dostawą - dotyczy to również dostaw za pośrednictwem firm spedycyjnych. Realizacja dostawy w pozycjach od 33 do 36 nastąpi po wcześniejszym zamówieniu towaru przez przedstawiciela JW. 4352. drogą telefoniczną, faksową bądź mailową. Dostawa towaru nastąpi w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia. - Dostawę należy realizować całościowo w danej pozycji asortymentowej. - W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru odbioru paczek i palet na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonego towaru należy uprzedzić dostawcę - przewoźnika. - Wykonawca może wystawić fakturę VAT dopiero po dostarczeniu w całości danej pozycji asortymentowej do magazynów podlegających JW. 4352, zgodnie ze złożoną ofertą. Podstawą wystawienia faktury będzie pokwitowanie odbioru towaru przez Zamawiającego upoważnionego przedstawiciela JW. 4352 na dokumencie typu WZ. Zamawiający nie dopuszcza faktur cząstkowych na dany asortyment materiału - wyrobu. Informacje dodatkowe: - W przypadku wystąpienia w dokumentacji nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów artykułów, asortymentu określonego w załączniku nr 2, do siwz należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową; Zaoferowane przez Wykonawcę artykuły, asortyment winny posiadać właściwości, cechy i parametry nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli równoważne. - Zamawiający za równoważne rozumie fakt, iż oferowany produkt posiada równą (taką samą) lub wyższą wartość użytkową czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo - użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno - użytkowe, - W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez zamawiającego. - Przy dostawie Wykonawca nie może zaoferować zamiennika, który nie został zaakceptowany (dopuszczony) przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania przetargowego. - W przypadku stwierdzenia, że dostarczone artykuły: są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające użytkowanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w Załączniku Nr 2 do siwz lub dostarczone produkty równoważne nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez zamawiającego, wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. - Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Wykonawca wyraża zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Dz. U. Nr 114 poz. 740 z póź. zm w zakresie działania Wewnętrznych Służb Dyżurnych oraz procedur związanych z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228 ze zm., przyjętych w jednostce wojskowej w czasie dostarczania towaru do Odbiorcy. W związku z powyższym obowiązkiem wybranego Wykonawcy, będzie dostarczenie, przed rozpoczęciem wykonywania dostaw, do Pełnomocnika Dowódcy właściwej jednostki, listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz numerami rejestracyjnymi i markami pojazdów zabezpieczających dostawy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00 - Specjalistyczne produkty chemiczne 39.83.12.00 - Detergenty 16.16.00.00 - Różny sprzęt ogrodniczy 19.52.21.10 - Przewody rurowe z żywic epoksydowych 19.51.20.00 - Wyroby z gumy niewulkanizowanej 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 39.15.10.00 - Meble różne 39.22.43.40 - Kosze 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.22.43.30 - Wiadra 44.11.20.06 - 44.11.20.06 44.51.13.00 - Motyki, kilofy, grace, widły i grabie oraz grabki plażowe 44.51.11.00 - Szpadle i szufle 44.51.00.00 - Narzędzia 35.80.00.00 - Sprzęt osobisty i pomocniczy 44.17.40.00 - Folia 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Topserw Stanisław Echilczuk Mirosław Kuziuk Spółka Jawna, ul. Marecka 66a, Zielonka, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 283359,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 288512,49

  • Oferta z najniższą ceną: 288512,49 / Oferta z najwyższą ceną: 362217,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.