Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-23
Radłów: Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Radłów
Numer ogłoszenia: 250910 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radłów , ul. Oleska 3, 46-331 Radłów, woj. opolskie, tel. 034 3599004 - 5.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radlow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Radłów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - dowóz dzieci do szkół podstawowych w Kościeliskach i Sternalicach, - dowóz dzieci do gimnazjum w Radłowie, - dowóz dzieci do przedszkola w Kościeliskach z zlikwidowanego oddziału w Biskupicach, Obejmował on będzie : - przewóz gimbusem, będący własnością Gminy Radłów ( Przewoźnik będzie zobligowany do utrzymania gimbusa, w czystości i sprawności technicznej, wyjazdy na przeglądy i konserwacje pojazdu nie będą dodatkowo opłacane przez zamawiającego) - przewóz autokarem własnym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy 1. Spełniają warunki art. 22 ustawy, czyli: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawca zobowiązany jest wykazać iż w okresie ostatnich trzech lat tj. 01.09.2006. do 30.06.2009r., wykonał usługi o podobnym charakterze i zakresie a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie. - wykaz będących w posiadaniu przewoźnika autokarów co najmniej dwóch, w tym jeden o ilości miejsc minimum 60 plus kopię dowodów rejestracyjnych, - przedstawić kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy wraz z następującymi załącznikami: 1) Aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i o świadczenie o zobowiązaniu do kontynuacji polisy przez okres obowiązywania umowy. 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat tj. 01.09.2006. do 30.06.2009r.,usług o podobnym charakterze i zakresie a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie. 4) Kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania. 5) Wykaz będących w posiadaniu przewoźnika autokarów co najmniej dwóch, w tym jeden o ilości miejsc minimum 60 plus kopię dowodów rejestracyjnych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.80
- 2 - doswiadczenie Przewoźnika - 0.20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radlow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Radłów
Radłów ul. Oleska 3, pok. nr 5
46 -331 Radłów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 08:45, miejsce: W siedizibie zamawiajacego: Radłów ul. Oleska 3, pok. Sekretariat I piętro 46 -331 Radłów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI RADŁÓW
więcej: przetargi RADŁÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz uczniów z Gminy Wągrowiec do placówek oświatowych"
- Świadczenie usług logistycznych polegających na przyjmowaniu i przechowywaniu produktów leczniczych, kompletowaniu zamówień zgodnie z RARS PUE/SAP
- Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026
- Dostawa tłucznia kamiennego
- Zakup niesortu bazaltowego o frakcji 0-31,5 mm wraz z dostawą na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Powiatu Zielonogórskiego
- Świadczenie usług przewozowych na terenie miasta i gminy Bogatynia w ramach dwóch zadań.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.