Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-26
Żory: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego rozbudowy oraz modernizacji
z dostosowaniem do obowiązujących przepisów budynku komunalnego.
Numer ogłoszenia: 250944 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 032 4348245, faks 032 4348248.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego rozbudowy oraz modernizacji z dostosowaniem do obowiązujących przepisów budynku komunalnego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego rozbudowy oraz modernizacji z dostosowaniem do obowiązujących przepisów budynku komunalnego Proponowana lokalizacja rozbudowy - zgodnie z załączoną mapą. Celem przetargu jest opracowanie projektów budowlano-wykonawczych (we wszystkich branżach) rozbudowy oraz modernizacji z dostosowaniem do obowiązujących przepisów budynku komunalnego zlokalizowanego przy Alei Wojska Polskiego 4, łącznie z zagospodarowaniem terenu. Przed opracowaniem projektu budowlano-wykonawczego Biuro Projektów przedłoży Zamawiającemu do akceptacji koncepcję w rozwiązaniach wariantowych - 3 warianty. Zagospodarowanie terenu powinno obejmować zaprojektowanie: dróg wewnętrznych, parkingów, chodników, oświetlenia, terenów utwardzonych oraz zielonych, małą architekturę itp. Projekt musi zawierać zestawienie (wraz z wyceną) wyposażenia w urządzenia i umeblowanie dla poszczególnych pomieszczeń z uwzględnieniem ich funkcji (np. technologia kuchni). Należy wykonać świadectwo charakterystyki energetycznej dla całego budynku zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień oddania projektu. Branża ogólnobudowlana: 1) Projekt koncepcyjny - rozwiązania wariantowe 2) Projekt rozbudowy wraz z aranżacją wnętrz Parter: - hol wejściowy z recepcją i kioskiem ok. 100m2 - klatka schodowa z windą dostosowaną dla osób niepełnosprawnych, obsługujące istniejącą i nowoprojektowaną część budynku - sala bankietowa na ok. 300 osób ok. 300m2 - barek ok. 30m2 - kuchnia wraz ze zmywalnią i niezbędnym zapleczem socjalno - magazynowym - szatnia i sanitariaty Piętro I: - sala konsumpcyjna ok. 100m2 - sala audytoryjna ok. 100m2 - zaplecze rekreacyjne z sauną i SPA Piętro II , III ,IV - pokoje: ok. 30 pokoi dwuosobowych po min. 16m2 + przedsionek, łazienka z WC, 1 ÷ 3 apartamenty: salon min. 25m2 + sypialnia ok. 12m2 + przedsionek, łazienka z WC, - komunikacja - Aranżacja powinna uwzględniać: - kolorystykę ścian i elementy dekoracyjne - posadzki - oświetlenie - umeblowanie - wyposażenie łazienek - wyposażenie kuchni Projekt powinien uwzględniać zabudowę dźwigu osobowego i dźwigu towarowego (dla obsługi bloku żywieniowego). 3) Projekt modernizacji z dostosowaniem do obowiązujących przepisów części istniejącej budynku komunalnego zlokalizowanego przy Alei Wojska Polskiego 4 z zachowaniem dotychczasowej funkcji obiektu. Branża elektryczna - projekty 1) przyłącze elektryczne 2) instalacja siły 3) instalacja oświetlenia ogólnego 4) instalacja oświetlenia ewakuacyjnego 5) instalacja gniazd wtykowych 6) instalacja odgromowa 7) instalacja strukturalna (Internet, telefon itp.) 8) instalacja antenowa RTV. 9) instalacja monitoringu 10) instalacja oświetlenia zewnętrznego (parkingi, dojścia, obiekt ) 11) rozwiązanie kolizji z istniejącymi sieciami i urządzeniami elektrycznymi i teletechnicznymi 12) instalacja odgromowa 13) Montaż systemów ppoż. zgodnie z wymogami (wykrywanie pożaru, oddymianie). Branża sanitarna - projekty 1) instalacja c.o. 2) instalacja swc 3) instalacja gazowa 4) modernizacja kotłowni ccw na okres letni 5) instalacja wodno - kanalizacyjna (w części istniejącej oraz nowo projektowanej) 6) instalacja wentylacji mechanicznej (w części istniejącej oraz nowo projektowanej) 7) instalacja klimatyzacji (w części nowo projektowanej) 8) przyłącza wodno - kanalizacyjnego 9) przekładka kanalizacji sanitarnej 10) przekładka kanalizacji deszczowej 11) przekładka sieci c.o. Branża drogowa - projekty 1) drogi wewnętrzne wraz z parkingami 2) chodniki i obejścia budynku 3) odwodnienie dróg i parkingów. Uzgodnienia formalno - prawne w kwestii części nowo projektowanej - wyłączenie gruntów - uzgodnienie zjazdu - warunki przyłączeniowe (rozbudowa istniejących sieci - zwiększenie zapotrzebowania mocy przyłączeniowej) - opinia Sanepidu, BHP, ppoż. o zgodności z obowiązującymi przepisami i normami - mapa zasadnicza do celów projektowych 1:500 - mapa orientacyjna 1:5000 - badania geologiczne Uzgodnienia formalno - prawne w kwestii istniejącej części - odstępstwo od warunków technicznych jaki powinien spełniać budynek dotyczące wymaganej wysokości pomieszczeń, długości dojść ewakuacyjnych, - opinia Sanepidu, BHP, ppoż. o zgodności z obowiązującymi przepisami i normami - opinia stanu technicznego obiektu Do poszczególnych robót należy opracować: - Kosztorysy inwestorskie - Przedmiary robót - Specyfikacje techniczne robót. UWAGA: W wartość oferty należy wkalkulować odpłatności za uzyskane opinie, uzgodnienia, mapy geodezyjne niezbędne do realizacji zamówienia oraz sprawowanie nadzorów autorskich w trakcie realizacji inwestycji. Opracowane projekty muszą uwzględniać aktualnie obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego i Polskich i Europejskich Norm, oraz winny uwzględniać szczegółowe przepisy Straży Pożarnej, BHP oraz Sanepidu. W zakres prac wchodzi uzyskanie pozwoleń na budowę oddzielnie dla części modernizowanej i części dobudowywanej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 3.400,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Szczegółowe warunki Zamawiającego: 1) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia stanowisk niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, (posiadające uprawnienia budowlane w zakresie projektowania w branżach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, sieci i instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych) 2) Wykonanie w ostatnich 3 latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 usług dotyczących projektowania budynków użyteczności publicznej w tym jeden o funkcji hotelowej - poprzez przedstawienie dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: Oferty sprawdzane będą pod względem formalnym - zgodnie z wymaganiami podanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz na druku oferty. Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007roku Nr 223 poz. 1655 - tekst jednolity ze zmianami) i w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz została uznana za najkorzystniejszą, tzn. uzyskała największą ilość punktów w oparciu o podane kryterium wyboru oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 1 i 2 ustawy pzp, w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w SIWZ należy złożyć : 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy pzp 2) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z kopią uprawnień (w branży: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, sieci i instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych) i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego osób posiadających uprawnienia 2a) wykaz osób i podmiotów, którymi będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z kopią uprawnień budowlanych (w branży: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, sieci i instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych) i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego wraz z pisemnym zobowiązaniem innego podmiotu o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem: przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie 4) oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia) oraz, wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, opatrzone datą sporządzania oferty 7) oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat na rzecz Urzędu Skarbowego opatrzone datą sporządzania oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl menu przedmiotowe: przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żory, Al. Wojska Polskiego 25, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pok. 207 II piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Żory, Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory - Informacja - parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŻOR
- Dostawa zestawów, serwet, fartuchów i pieluchomajtek
- OCHRONA OSÓB I MIENIA ZAMAWIAJĄCEGO MAJĄCEGO SIEDZIBĘ W ŻORACH PRZY AL. JANA PAWŁA II NR 15 WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM DO BUDYNKU REALIZOWANA W FORMIE BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ
- Realizacja usługi w zakresie utrzymania drzewostanu na terenach Gminy Miejskiej Żory w 2025 roku.
- Zakup nowego samochodu wywrotka dla Zakładu Aktywności Zawodowej Zakładu Produkcyjno-Usługowego "Wspólna Pasja" w Żorach.
- Wykonanie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów stałych z cmentarzy komunalnych oraz z terenu budynku ul. Jastrzębia 5-7 i ul. Sokola 5 w Żorach
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.