Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-14
Wrocław: Usługa całodobowego monitoringu budynków niemieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław
Numer ogłoszenia: 250955 - 2007; data zamieszczenia: 14.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7778400, fax 071 7777506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzk.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa całodobowego monitoringu budynków niemieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowego monitoringu w systemie zdalnej ochrony oraz konserwacja instalacji alarmowej budynków niemieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław przy: ul. Budziszyńskiej 65 - powierzchnia 331,88 m2, ul. Jerzmanowskiej 94 - powierzchnia 240,00 m2, ul. Klęczkowskiej 5 OF - powierzchnia 488,85 m2, ul. Kobierzyckiej 7 - powierzchnia 179,30 m2, ul. Ślęznej 44/46 - powierzchnia 448,22 m2, ul. Witolda 62/70 - powierzchnia 136,00 m2,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a także spełniający niżej wymienione warunki: 1.Potencjał kadrowy: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia, tj.: licencje pracowników ochrony fizycznej pierwszego stopnia na wykonywanie zadań związanych z ochroną mienia - zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia. 2.Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje w ramach jednej umowy należycie co najmniej jedną usługę ochrony mienia w obiektach o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 trwającej nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy kalendarzowych. 3.Zdolność ekonomiczna i finansowa: a)Wykonawca w okresie trwania Umowy zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000 złotych. b) W przypadku wygaśnięcia umowy ubezpieczenia przed końcem realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia nowego ubezpieczenia z zachowaniem ciągłości ubezpieczenia i do przedłożenia Zamawiającemu do wglądu oryginału odnowionego ubezpieczenia w terminie 4 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia. Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IV SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wzór załącznika nr 3 do SIWZ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualną koncesję, uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r o ochronie osób i mienia (Dz.U.Nr 114, poz 740 z późniejszymi zmianami). 4. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną należy złożyć obowiązującą umowę spółki cywilnej; 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500.000 złotych oraz zobowiązanie, że Wykonawca po upływie terminu ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, ubezpieczenie (polisę) odnowi na kwotę nie niższą niż równowartość 500.000 złotych na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 4 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert 7. Wykaz należycie wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zawierający co najmniej jedną usługę ochrony mienia wykonywaną w ramach jednej umowy w obiektach o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 trwającej nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy kalendarzowych. z podaniem: przedmiotu zamówienia, wartości, terminu realizacji i miejsca wykonania, powierzchni obiektów, nazwy i adresu zleceniodawcy (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia w zakresie ochrony mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzk.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na stonie internetowej Zamawiającego lub w Dziale Zamówień Publicznych i Umów, ul. Grabiszyńska 257, w pok. nr 101, w cenie 30 zł ( po uprzednim złożeniu wniosku).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2007 godzina 10:00, miejsce: a) osobiście w Dziale Zamówień Publicznych i Umów ZZK, ul. Grabiszyńska 257 we Wrocławiu, pok.105 piętro I b) pocztą do siedziby Zamawiającego na adres: ZZK, ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (wysokometanowy) do obiektów Sądu Rejonowego w Miliczu, Sądu Rejonowego w Strzelinie oraz Sądu Rejonowego w Wołowie.
- Dostawa leków w programach lekowych - PT Ponesimodum
- 40/ŚRCZ/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy
- "Sukcesywna dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- sukcesywny zakup paliwa i AdBlue (płyn AdBlue z dystrybutora) w syst. bezg. realiz. trans. przy użyciu kart paliw. na terenie kraju na potrzeby MCUS we Wrocławiu - część I
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1; Zadanie 2.; Zadanie 3."
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa obsługi portierni oraz bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Pszczyńskiego Centrum Kultury, a także ochrony osób znajdujących się w budynku PCKUL przy ul. Jagiełły 1 w Pszczynie
- Ochrona mienia, budynku i osób w Sądzie Rejonowym w Brzesku wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia budynku Polskiej Akademii Nauk, Pałac Staszica w Warszawie
- Wykonywanie usług monitoringu i ochrony obiektów Nadleśnictwa Rzepin w 2025 roku
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach MOSiR w 2025
- Świadczenie usług ochrony fizycznej i dozoru w budynkach należących do Sądu Rejonowego w Drawsku Pomorskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.