eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek ŚląskiDostawa znaków drogowych oraz innych elementów oznakowania pionowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-26

Lwówek Śląski: Dostawa znaków drogowych oraz innych elementów oznakowania pionowego
Numer ogłoszenia: 250974 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Lwówku Śląskim , ul. Ogrodowa 1, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 7822610, faks 075 7822610.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa znaków drogowych oraz innych elementów oznakowania pionowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Tablica miejscowości E-17 bez napisu,folia odblaskowa I generacji, w tym: 530x1000 - 30 szt. 530x1250 - 30 szt. 530x1500 - 30 szt. b) Znak informacyjny 530x1200, folia odblaskowa I generacji, w tym: D-42 - 52 szt. D-43 - 40 szt. c) Znak ostrzegawczy A -7 (900 mm) - 30 szt. folia odblaskowa II generacji d) Znak zakazu (800),folia odblaskowa I generacji, w tym: B-1 - 40 szt. B-36 - 16 szt. B-34 bez napisu - 10 szt. e) Znak informacyjny D-1 (600x600) - 30 szt. folia odblaskowa I generacji f) Znak informacyjny D-6 (600x600) - 20 szt. folia odblaskowa II generacji g) Tabliczka podznakowa T-6 czysta kolor żółty (600x600) - 40 szt. folia odblaskowa I generacji h) Znak U-9a (500x1250) - 10 szt. folia odblaskowa I generacji i) Znak U-9b (500x1250) - 6 szt. folia odblaskowa I generacji j) Lustro drogowe akryl U-18A (700 mm) - 6 szt. k) Pachołek drogowy U - 23C (500 mm) podstawa 30*30 - 20 szt. l) Zapora drogowa U-20B (500x1750) wraz ze stojakami - 6 szt. /folia odblaskowa I generacji/ m) Folia odblaskowa, w tym: biała odblaskowa I generacji (szer. 1,22m) - 10 m czerwona odblaskowa I generacji (szer. 1,22m) - 5 m czarna nieodblaskowa (szer. 1,22m) - 10 m n) Rury na słupki do znaków ocynkowana 2.0 o dł. 7 mb - 60 szt o) Obejmy do znaków drogowych - 1100 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00 - Znaki drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie zamówienia oraz pozostałe określone w SIWZ. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w dziale V SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie z art.22 i 24 ustawy Pzp, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.propublico.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, pok. nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2008 godzina 08:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pok. nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.