eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimPrzebudowa Przedszkola Samorządowego we Włosienicy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-28

Oświęcim: Przebudowa Przedszkola Samorządowego we Włosienicy.
Numer ogłoszenia: 250978 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174582 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Oświęcim, ul. Zamkowa 12, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 849500, faks 033 8449510.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Przedszkola Samorządowego we Włosienicy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, zmiany konstrukcji dachu, zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń 1-go piętra w budynku przy ul. Suskiego we Włosienicy na potrzeby Przedszkola Samorządowego 3-oddziałowego oraz Ośrodka Zdrowia, budowa zbiornika na nieczystości ciekłe wraz z budową i przebudową infrastruktury towarzyszącej. 3.1.2. Obowiązkiem wykonawcy jest wystąpienie i uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 3.1.3. Inwestycja zlokalizowana jest we Włosienicy na działce nr 832/52 będąca własnością Gminy. 3.1.4. Budynek objęty przedmiotem zamówienia przebudowy, rozbudowy i nadbudowy jest budynkiem użyteczności publicznej, wybudowany w zabudowie bliźniaczej równolegle do pasa drogowego ul. J.Suskiego. 3.1.5. W ramach zadania zostaną wykonane w szczególności : - rozbudowę istniejącego budynku o dodatkowe pomieszczenia, - przebudowę istniejących pomieszczeń w budynku, - zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń na kondygnacji 1-go piętra na potrzeby Przedszkola, - nadbudowę oraz zmianę konstrukcji dachu na dach czterospadowy, -przebudowa i rozbudowa wewnętrznych instalacji budynku, - budowę nowych elementów zagospodarowania i przebudowę istniejącej infrastruktury towarzyszącej w zakresie niezbędnym dla funkcjonowania obiektu 3.1.6. Zakres prac obejmuje: - roboty wyburzeniowe budynku oraz rozbiórkowe, - roboty budowlane związane z przebudową pomieszczeń w obiekcie istniejącym - roboty budowlane związane z rozbudową i nadbudową budynku oraz z przebudową konstrukcji dachu w budynku, 3.1.7. Roboty remontowe i wykończeniowe w istniejących pomieszczeniach, - roboty związane z przebudową instalacji wod-kan oraz ciepłej wody, - roboty związane z przebudową instalacji elektrycznych w tym instalacja domofonowa (nagłośnienie sal) - roboty związane z przebudową instalacji centralnego ogrzewania - przebudowę przyłącza gazu, - przebudowę oraz budowę przyłącza wodociągowego, - budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z budową zbiornika na ścieki, - roboty budowlane związane z utwardzeniem terenu wokół budynku 3.1.8. Przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych, teren wokół budynku należy ogrodzić przed dostępem osób postronnych i oznakować tablicami informacyjnymi z uwzględnieniem punktu 3.1.10. SIWZ. 3.1.9. Roboty wyburzeniowe należy wykonać sposobem ręcznym, przy użyciu sprzętu do wycinania konstrukcji ceglanych. Gruz z miejsca rozbiórki należy transportować za pomocą rynien i wywieźć poza teren obiektu na miejsce składowania. Nie dopuszcza się zrzucania gruzu z wysokości bez użycia rynien. Gruz i materiał z rozbiórki należy wywieźć poza teren objęty budową. 3.1.10. Zamawiający informuje, że do końca bieżącego roku prace budowlane muszą odbywać się z uwzględnieniem funkcjonowania Przedszkola i Ośrodka Zdrowia. Wykonawca zobowiązany zostanie do uwzględnienia powyższej informacji w harmonogramie rzeczowo finansowym. 3.1.11. Wobec powyższego do obowiązków Wykonawcy będzie prawidłowe oznakowanie zabezpieczenie prowadzonych robót przed narażeniem zdrowia i życia osób korzystających z pomieszczeń Przedszkola i Ośrodka Zdrowia. 3.1.12. Szczegółowy zakres robót obejmuje dokumentacja budowlano-wykonawcza, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót które mają charakter pomocniczy. Nadrzędnym dokumentem jest projekt budowlano-wykonawczy, następnie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3.1.13. Wszystkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i przepisami BHP i pod nadzorem osoby do tego uprawnionej, przy użyciu wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 3.1.15. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami niniejszej SIWZ. 3.1.16. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3.1.17 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 3.1.18. Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 3.1.19. Za wykonanie przedmiotu zamówienia rozumie się kompleksowe wykonanie obiektu wraz z instalacjami oraz przyłączami, uruchomienie wszystkich zainstalowanych urządzeń i uzyskanie na jego użytkowanie stosownego pozwolenia. 3.1.20. Zamawiający żąda udzielenia minimum 60 m-cy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia liczony od odbioru końcowego zakończenia zadania. 3.1.21 Zamawiający informuje, że w br. przeznaczył na wykonanie robót kwotę 700.000,00zł, za którą należy do 10.12.2013r. wykonać roboty wynikające z przedmiotu umowy z zastosowaniem zapisu 3.1.10 SIWZ i zafakturować jedną fakturą częściową do 15.12.2013r. Pozostała należność wynikająca z umowy za wykonane roboty stanowić będzie fakturę częściową i końcową. Przy czym faktura końcowy musi zawierać co najmniej 10 % wartości wynagrodzenia umownego, które zamawiający zapłaci po bezusterkowym odbiorze końcowym i przedłożeniu Zamawiającemu prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 3.1.22. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.1.23. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysu ofertowego robót oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego robót. Dokumenty te wymagają akceptacji Zamawiającego. UWAGA do dokumentacji projektowo-budowlanej dołączono Aneks do projektu budowlanego jako projekt zamienny rozbudowy, nadbudowy przebudowy wraz ze zmiana konstrukcji dachu, zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń 1-go piętra w budynku przy ul. Suskiego we Włosienicy na potrzeby Przedszkola Samorządowego 3 oddziałowego oraz Ośrodka Zdrowia, budowy zbiornika na nieczystości ciekłe wraz z budową i przebudową infrastruktury towarzyszącej. Zakres opracowania obejmuje zmiany układu funkcjonalnego pomieszczeń 1-go pietra przedszkola samorządowego. Obowiązkiem wykonawcy jest ujęcie wszelkich robót z niego wynikających w cenie ryczałtowej. W/w Aneks do projektu budowlanego jest integralną częścią całego projektu budowlano wykonawczego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hutnicze Przedsiębiorstwo Remontowe Dąbrowa Górnicza Sp. z o. o., ul. Roździeńskiego 11, 41-308 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1988481,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1635625,45

  • Oferta z najniższą ceną: 1635625,45 / Oferta z najwyższą ceną: 2346367,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.