eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurekWYKONYWANIA W LATACH 2013-2016 USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA UTRZYMANIU ZIELENI W OBRĘBIE PASÓW DROGOWYCH ULIC MIEJSKICH WRAZ Z OMIATANIEM CIĄGÓW PIESZYCH USYTUOWANYCH W OBRĘBIE PASÓW DROGOWYCH ULIC MIEJSKICH.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-28

Turek: WYKONYWANIA W LATACH 2013-2016 USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA UTRZYMANIU ZIELENI W OBRĘBIE PASÓW DROGOWYCH ULIC MIEJSKICH WRAZ Z OMIATANIEM CIĄGÓW PIESZYCH USYTUOWANYCH W OBRĘBIE PASÓW DROGOWYCH ULIC MIEJSKICH.
Numer ogłoszenia: 251000 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Turku , ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 61 00, faks 063 289 61 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastoturek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIA W LATACH 2013-2016 USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA UTRZYMANIU ZIELENI W OBRĘBIE PASÓW DROGOWYCH ULIC MIEJSKICH WRAZ Z OMIATANIEM CIĄGÓW PIESZYCH USYTUOWANYCH W OBRĘBIE PASÓW DROGOWYCH ULIC MIEJSKICH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje do wykonania: 1.Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej w obrębie pasów drogowych, 2.Omiatanie ciągów pieszych usytuowanych w obrębie pasów drogowych (przez omiatanie rozumie się: zbieranie piasku, żwiru, materiałów sypkich, odpadów i innych nieczystości, usuwanie chwastów, trawy, zamiatanie i wywóz wszelkich nieczystości na składowisko odpadów) w następującym zakresie rzeczowym: -Usuwanie drzew wraz z pniami zgodnie z obowiązującymi przepisami - w miarę potrzeb w terminie niedłuższym niż 14 dni od daty polecenia Wykonawcy wykonania prac. -Usuwanie krzewów zgodnie z obowiązującymi przepisami - w miarę potrzeb w terminie niedłuższym niż 14 dni od daty polecenia Wykonawcy wykonania prac. -Usuwanie wiatrołomów - w miarę potrzeb bezpośrednio po wystąpieniu zjawiska -Frezowanie pni - w miarę potrzeb w terminie niedłuższym niż 14 dni od daty usunięcia drzew. -Uzupełnianie miejsc po usuniętych drzewach lub krzewach płytkami chodnikowymi lub kostką brukową (zbliżonymi kształtem i kolorystyką do zastosowanych wcześniej materiałów) w przypadkach, gdy nie planuje się nowych nasadzeń w tych miejscach - w miarę potrzeb w terminie niedłuższym niż 1 miesiąc od daty usunięcia drzew lub krzewów. -Wykonywanie niezbędnych oprysków roślin - w przypadku wystąpienia takich potrzeb w terminie niedłuższym niż 14 dni od daty stwierdzenia potrzeby wykonania oprysku. -Nawożenie drzew i krzewów nawozem wieloskładnikowym działającym minimum 3 miesiące dostosowanym do gatunku roślin (np. osmocote +) - x 1 w roku w okresie od kwietnia do maja (w przypadku wystąpienia takiej potrzeby w uzgodnieniu z Zamawiającym) -Utrzymanie mis wokół drzew i krzewów - na bieżąco w ciągu całego okresu trwania umowy. -Uzupełnianie warstwy ściółki do grubości minimum 5cm (korą lub zrębkami) - x 1 w roku Podlewanie roślin w sezonie wegetacyjnym w zależności od potrzeb tak, aby zachowana była wilgotność optymalna - dostawę wody zapewnia Wykonawca (rozliczenie kosztów podlewania na podstawie udokumentowanego zużycia wody) - w uzgodnieniu z Zamawiającym w przypadku wystąpienia takich potrzeb. -Cięcia techniczne, sanitarne oraz pielęgnacyjne drzew - w miarę potrzeb w terminie niedłuższym niż 1 miesiąc od daty zgłoszenia wykonawcy konieczności wykonania prac. -Cięcia formujące żywopłotów (długość żywopłotów ok. 3 375 mb) - 4 x w okresie od kwietnia do listopada. Pierwsze cięcie należy wykonać w terminie do 31 maja -Odchwaszczanie żywopłotów, krzewów oraz miejsc wokół drzew - 5 x w roku w okresie od kwietnia do listopada. Pierwsze odchwaszczenie należy wykonać w terminie do 15 maja -Prześwietlenia i cięcia formujące drzew - raz w roku w terminie do 15 marca -Usuwanie pędów odroślowych drzew - 3 x w trakcje sezonu wegetacyjnego. Pierwsze usunięcie pędów w terminie do 31 maja -Wygrabianie liści - grabienie liści z częstotliwością zależną od potrzeb co najmniej raz na dwa tygodnie oraz całkowite ich wygrabienie w terminie do 30 listopada. -Koszenie trawników i ich wygrabianie wraz z wywozem trawy na składowisko odpadów (wywóz skoszonej trawy musi nastąpić w terminie nie dłuższym niż 2 dni od zakończenia prac na danym terenie) na terenach objętych umową ( nie dotyczy trawników w Tureckiej Strefie Inwestycyjnej) - 6 x w roku w okresie od kwietnia do listopada. Pierwsze koszenie należy wykonać w terminie do 30 kwietnia -Koszenie trawników i ich wygrabianie wraz z wywozem trawy na składowisko odpadów na ulicach w Tureckiej Strefie Inwestycyjnej (wywóz skoszonej trawy musi nastąpić w terminie nie dłuższym niż 2 dni od zakończenia prac na danym terenie) - 3 x w roku w okresie od kwietnia do listopada. Pierwsze koszenie należy wykonać w terminie do 15 czerwca -Odcinanie darni z trawników wzdłuż jezdni, chodników, alejek w przypadku ich zarastania - co najmniej raz w roku w terminie do 31 maja -Utrzymanie w czystości całości terenów objętych umową (w tym zdejmowanie ogłoszeń, plakatów, itp. rozlepianych na drzewach oraz umieszczanych na terenach zieleni), oraz wywóz wszelkich odpadów powstałych w wyniku pielęgnacji zieleni na składowisko - na bieżąco w trakcie całego roku -Sadzenie drzew wraz z zakupem sadzonek (zwrot wartości zakupionych sadzonek na podstawie wartości wskazanej w dokumencie zakupu) - w miarę potrzeb po zagwarantowaniu środków w budżecie. Terminy nasadzenia w terminie odpowiednim dla poszczególnych gatunków drzew ustalonym wspólnie przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy. Zakup sadzonek wymaga uzyskania akceptacji Zamawiającego. -Sadzenie krzewów wraz z zakupem sadzonek (zwrot wartości zakupionych sadzonek na podstawie wartości wskazanej w dokumencie zakupu)- w miarę potrzeb po zagwarantowaniu środków w budżecie. Terminy nasadzenia w terminie odpowiednim dla poszczególnych gatunków krzewów ustalonym wspólnie przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy. Zakup sadzonek wymaga uzyskania akceptacji Zamawiającego. -Odchwaszczanie i gracowanie alejek żwirowych wraz z ich wyrównywaniem - jeden raz w miesiącu w okresie w okresie od kwietnia do listopada -Naprawa i konserwacja ławek - na bieżąco w ciągu całego roku -Malowanie ławek (malowanie obejmuje również przygotowanie podłoża do malowania w tym usunięcie starych i złuszczonych powłok malarskich oraz innych zanieczyszczeń) - 1 x w roku w terminie do 30 kwietnia -Uzupełnianie palików i wiązań drzew - w przypadku wystąpienia takich potrzeb. -Poprawianie palików i wiązań drzew - w przypadku wystąpienia takich potrzeb. -Zakup i wymiana lub montaż ławek - po zagwarantowaniu środków w budżecie (zwrot wartości zakupionych ławek na podstawie wartości wskazanej w dokumencie zakupu), zakup ławek wymaga akceptacji Zamawiającego w zakresie ceny i modelu ławek) -Omiatanie ciągów pieszych usytuowanych w obrębie terenów zieleni (nie dotyczy ciągów pieszych w Tureckiej Strefie Inwestycyjnej) - 4 x w miesiącach: kwiecień, czerwiec, sierpień oraz październik. -Omiatanie ciągów pieszych usytuowanych w obrębie Tureckiej Strefie Inwestycyjnej - 2 x w terminie w miesiącu maju oraz październiku..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy usługi zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego oraz zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie, w celu wykonania zamówienia, przynajmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie ogrodnicze bądź pokrewne

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość dokonywania zmian w umowie w trybie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku wystąpienia zmian w sposobie zagospodarowania pasów drogowych poszczególnych ulic związanych ze zmianą wielkości powierzchni zieleni lub sposobu jej urządzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastoturek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIEJSKI W TURKU UL. KALISKA 59, 62-700 TUREK- BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ZAKUPÓW POK. 122.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2013 godzina 11:00, miejsce: URZĄD MIEJSKI W TURKU UL. KALISKA 59, 62-700 TUREK- BIURO OBSŁUGI KLIENTA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.