eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaAranżacja wnętrz budynku biurowego MZK - zamówienie dodatkowe i uzupełniające



Ogłoszenie z dnia 2013-06-28

Stalowa Wola: Aranżacja wnętrz budynku biurowego MZK - zamówienie dodatkowe i uzupełniające
Numer ogłoszenia: 251008 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Stalowej Woli, ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8423411(centrala) wew. 307, faks 015 8421950 (centrala).

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aranżacja wnętrz budynku biurowego MZK - zamówienie dodatkowe i uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót dodatkowych do zadania Aranżacja wnętrz budynku biurowego MZK Szczegółowy zakres: Rozebranie części przewodu wentylacyjnego w pomieszczeniu sekretariatu . Przebudowa otworu w stropie pod właz dachowy . Dodatkowe kanały wentylacyjne w sanitariatach . Skucie i wykonanie nowych tynków na części ścian i sufitów . Wymiana nadproży drzwiowych Wyrównanie szpalet drzwiowych . Obudowa pionów skroplin . Montaż listew przyściennych . Wzmocnienie konstrukcji stropów budynku . Niwelacja różnic wysokości na suficie w korytarzu. Skucie posadzek i wykonanie nowych . Wykonanie robót uzupełniających do zadania Aranżacja wnętrz budynku biurowego MZK Szczegółowy zakres: Zmiana drzwi przesuwnych na rozwierane i likwidacja drzwi przejściowych pomiędzy pomieszczeniami ( II piętro ) Zmiana wykładziny dywanowej na PCV. Zmiana lokalizacji drzwi wejściowych i zmiana rodzaju drzwi ( I piętro ) Wykonanie drugiego okienka kasowego . Roboty uzupełniające branży elektrycznej : dobudowa punktu PEL - 1 w pomieszczeniu ZT I piętro Instalacja zasilania klimatyzatora w pokoju kierownika ZTiOM przesuniecie szafy PD-2 instalacja włamaniowa instalacja monitoringu i sygnalizacji napadu w kasie Montaż dodatkowego klimatyzatora z demontażu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo Budowlane Jerzy Nalepa, ul. Górka 10, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 111644,94

  • Oferta z najniższą ceną: 111644,94 / Oferta z najwyższą ceną: 111644,94

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5, art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    zamówienie udzielono dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, wartośc zamówienia nie przekracza 50 % wartości realizowanego zamówienia podstawowego, zamówienie stało się niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, wykonanie zamówienia stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.