eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Obsadzenie oraz pielęgnacja kwietników i waz usytuowanych na ulicach gminnych administrowanych przez ZTP w Dzielnicy Śródmieście w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-22

Warszawa: Obsadzenie oraz pielęgnacja kwietników i waz usytuowanych na ulicach gminnych administrowanych przez ZTP w Dzielnicy Śródmieście w Warszawie
Numer ogłoszenia: 251025 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Terenów Publicznych , ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5568322, faks 022 5568373.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ztp.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsadzenie oraz pielęgnacja kwietników i waz usytuowanych na ulicach gminnych administrowanych przez ZTP w Dzielnicy Śródmieście w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsadzenie oraz pielęgnacja kwietników o pow. 115,43 m2 oraz waz o pow. 147,09 m2, usytuowanych na ulicach gminnych administrowanych przez ZTP w Dzielnicy Śródmieście w Warszawie. Wykaz kwietników i waz oraz ich usytuowanie, powierzchnię i rodzaj obsadzenia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Zakres prac określony jest: - przedmiarem robót zawartym w załączonym wzorze kosztorysu ofertowego, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, który obejmuje: - wykonanie prac przygotowawczo-porządkowych (zdjęcie stroisz jodłowego z waz i rabat, uzupełnienie i wymiana ziemi w wazach i na rabatach, przewóz waz), - sezonowe obsadzenie waz i kwietników roślinami, - posadzenie roślin cebulowych na kwietnikach, - pielęgnacja obsadzeń z roślin sezonowych, - pielęgnacja i uzupełnienie krzewów rosnących w wazach, - pielęgnacja trawników przy rabatach kwiatowych,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy; 1.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe: 1.2.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.1.1. posiadają uprawnienie do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 1.2.1.2. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności określonej w art. 28 ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach ( Dz. U. nr 62 poz. 628 z późn. zm.) wydane przez właściwe organy w zakresie transportu odpadów komunalnych, 1.2.1.3. posiadają zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydane przez właściwe organy, określone w art. 7 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. nr 132 poz. 622 z późn. zm.) 1.2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1.2.2.1 udokumentują, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali zamówienia obejmujące usługi o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia. Należy wykazać zrealizowanie prac polegających na obsadzeniu kwietników i/lub waz roślinami sezonowymi oraz ich pielęgnacji przez co najmniej 6 miesięcy, na łącznej powierzchni min. 250 m2, w tym co najmniej jedno zamówienie powinno dotyczyć wykonania prac na pow. min. 150 m2. Zrealizowane zamówienia należy wykazać wg załączonego wzoru nr 4. 1.2.2.2. udokumentują, że dysponują jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót. Osoba ta winna posiadać wykształcenie kierunkowe wyższe lub średnie (ogrodnicze, architektura krajobrazu) oraz posiadać min. 3 letnią praktykę zawodową co należy wykazać wg załączonego wzoru nr 5 do SIWZ. 1.2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1.2.3.1. udokumentują osiągnięcie, w okresie ostatniego roku obrotowego tj. 2008 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przychodu ze sprzedaży produktów (dla wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychodu z działalności (dla wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu) min. 400 000,00 zł. wg załączonego wzoru zał. nr 6a i 6b do SIWZ. 1.2.4. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; Uwaga: Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń niżej wymienionych będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki, stosując zasadę spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ 1.2.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy -wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.2.3. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 1.2.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 1.2.5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 1.2.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 1.2.7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 1.2.8. Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności określonej w art. 28 ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach ( Dz. U. nr 62 poz. 628 z późn. zm.) wydane przez właściwe organy - w zakresie transportu odpadów komunalnych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), 10.2.9. Aktualne zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydane przez właściwe organy, określone w art.7 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. nr 132 poz. 622 z późn. zm. ) (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 1.2.10. Potwierdzenie wniesienia wadium. 1.2.11. Wykaz zamówień - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. 1.2.12. Wykaz osób - które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć, o ile zachodzi taka okoliczność, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób wymienionych w wykazie. 1.2.13. Informacja finansowa wraz z dokumentami wymienionymi w załączniku (w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzającymi dane finansowe - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6a i 6b do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztp.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Jezuicka 1/3 Warszawa pok. nr 10 Cena formularza SIWZ - 7,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Terenów Publicznych ul. Jezuicka 1/3, 00-281; w pok nr 309 (BOM), piętro III.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.