To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-26
Tarnów: Dostawa mebli fabrycznie nowych wraz z montażem dla Urzędu Miasta Tarnowa
Numer ogłoszenia: 251032 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 283535 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Obsługi Urzędu, ul. Mickiewicza 2, Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882400, faks 014 6215308.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli fabrycznie nowych wraz z montażem dla Urzędu Miasta Tarnowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli fabrycznie nowych wraz z montażem dla Urzędu Miasta Tarnowa. Meble muszą spełniać wymagania Polskich Norm, a w szczególności : PN-F-06000-2:1998 Meble biurowe. Wymagania i badania PN-EN 527-2:2004Meble biurowe. Stoły robocze i biurka PN-EN 14073-2:2005Meble biurowe. Meble do przechowywania PN-EN 1335-2:2002 Meble biurowe. Krzesło biurowe do pracy. PN-EN 12529 Kółka i zespoły jezdne. Zespoły jezdne do mebli. Szczegółowy wykaz zamawianych mebli i ich charakterystykę zawiera zał. Nr 1 do SIWZ - (OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA). W celu potwierdzenia, że oferowane meble odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego Wykonawca przedkłada dokumenty potwierdzające, że oferowane meble są zgodne z charakterystyką przedstawioną przez zamawiającego w zał. nr 1 do SIWZ (np. opisy, rysunki, katalogi itp.). Dodatkowo na dokumentach powinno być wskazanie, których mebli dany dokument dotyczy. Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcy gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia. Na potwierdzenie powyższego wymagania, Wykonawca składa w ofercie oświadczenie. o czasie udzielonej rękojmi (gwarancji) na wykonane meble Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do wykonania zamówienia dokonać dokładnego zwymiarowania mebli u Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 15861.46 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMANDOR SPÓŁKA JAWNA IRENEUSZ WÓJCIK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMANDOR SPÓŁKA JAWNA IRENEUSZ WÓJCIK
- Przedsiębiorstwo KOMANDOR Ireneusz Wójcik Spółka Jawna, ul. Częstochowska 140, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 15861.46
- Oferta z najniższą ceną: 15861.46 oferta z najwyższą ceną: 28277.67
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawa, montaż oraz utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w 2025 r.
- "Przebudowa drogi gminnej - ul. Piotra Skargi w Tarnowie w zakresie budowy chodnika, przejścia dla pieszych wraz z oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą"
- "Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu al. Piaskowej z ul. Przybyłkiewicza" w ramach zadania inwestycyjnego "Przebudowa przejść dla pieszych na drogach powiatowych w mieście Tarnowie"
- Modernizacja sanitariatów w budynku przy ul. Nowa 3 w Tarnowie
- Dostawy opakowań na posiłki (naczyń jednorazowych), opakowań do kontaktu z żywnością oraz woreczków na próbki żywnościowe.
- Wykonanie bieżących napraw oraz przeglądów agregatów chłodniczych, klimatyzatorów i pomp ciepła oraz napraw oraz przeglądów, czyszczenia, odgrzybiania i dezynfekcji urządzeń klimatyzacyjnych.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli biurowych i krzeseł dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- Dostawa mebli biurowych oraz mebli laboratoryjnych wraz z montażem na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Elektrotechniki.
- Umeblowanie pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Gostynin przy ul. Bierzewickiej 50
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- ROPS.PZP.332.32.2024 - Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby ROPS Województwa Śląskiego i w ramach projektu pn.: Kształcenie kadr i wsparcie nowych pracowników pomocy i integracji społecznej
- Dostawa i montaż mebli do dwóch pokoi (13 i 15) w budynku siedziby Nadleśnictwa Lubichowo oraz kancelarii leśnictwa Brzeźnica
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.