Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-07
Wilamowice: Sporządzenie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla obszaru Gminy Wilamowice wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
Numer ogłoszenia: 25107 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wilamowice , ul. Rynek 1, 43-330 Wilamowice, woj. śląskie, tel. (033) 845 74 12, faks (033) 845 74 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilamowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla obszaru Gminy Wilamowice wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla obszaru Gminy Wilamowice wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) sporządzenie w skali 1:1000 ( dopuszcza się stosowanie map w skali 1:2000 zgodnie podjętymi Uchwałami ) Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla obszaru Gminy Wilamowice wraz z prognozą oddziaływania na środowisko - oddzielnie dla poszczególnych miejscowości Gminy Wilamowice ( stosownie do zapisów w ust. 1 ), b) analizę wniosków dotyczących obszaru wchodzącego w zakres MPZP, z wyłączeniem wniosków poddanych analizie, a złożonych do końca 2012r. c) przygotowanie na piśmie ogłoszeń o przystąpieniu do sporządzenia MPZP, d) przygotowanie zawiadomień na piśmie o przystąpieniu do sporządzenia MPZP dla instytucji i organów właściwych do uzgodnienia i opiniowania projektu MPZP wraz z zaadresowanymi kopertami, e) sporządzenie projektu MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, uwzględniającego ustalenia obowiązującego studium i planu zagospodarowania przestrzennego województwa, f) udział w posiedzeniach miejskiej komisji urbanistyczno-architektonicznej, g) uzyskanie pozytywnej opinii o projekcie MPZP od miejskiej komisji urbanistyczno-architektonicznej, h) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia MPZP, i) prezentację władzom Gminy koncepcji MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych, j) uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień do projektu MPZP, zgodnie z art. 17 pkt. 6 Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 647 ze zmianami), k) sporządzenie wniosków i uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, jeżeli wymagają tego przepisy odrębne, l) wprowadzenie zmian do projektu MPZP, wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, m) przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o wyłożeniu projektu MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, n) udział w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie MPZP i w prognozie oddziaływania na środowisko, o) analizę i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu MPZP i prognozy oddziaływania na środowisko, p) wprowadzenie zmian w projekcie MPZP wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag, q) ewentualne ponowne uzgodnienie projektu MPZP z instytucjami i organami w niezbędnych zakresach, r) przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o ewentualnym ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, s) przygotowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia MPZP oraz prognozy oddziaływania na środowisko z listą nieuwzględnionych uwag z uzasadnieniem ich nieuwzględnienia, t) przedstawienie na posiedzeniach komisji Rady Miejskiej w Wilamowicach projektu MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, u) prezentację projektu MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko na sesji Rady Miejskiej w Wilamowicach oraz udzielanie wyjaśnień na ewentualne zapytania radnych, v) przekazanie Zamawiającemu kompletnych dokumentacji prac planistycznych dotyczących MPZP wraz z załącznikami i prognozą oddziaływania na środowisko w celu przekazania Wojewodzie do oceny i publikacji, w) udział w ewentualnych postępowaniach przed Wojewodą lub Sądem Administracyjnym..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, wykonał: Dwie usługi polegające na sporządzeniu lub zmianie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, który został uchwalony i opublikowany w dzienniku urzędowym województwa na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z podaniem jego obszaru nie mniejszego niż 150 ha, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu na rzecz którego usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana należycie (formularz Nr 3 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a) osobą, która będzie pełniła funkcję głównego projektanta, będącą członkiem Izby Urbanistów, o której mowa w art. 5 ust. 3 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 ze zm.), wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą (należy podać podstawę do dysponowania tą osobą, np. umowa o pracę, umowa zlecenie, umowa o dzieło, itp.) - Wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu bądź poleganiu na zasobach innych podmiotów w tym zakresie - formularz Nr 4 do SIWZ, b) złoży oświadczenie, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia (formularz Nr 4A do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 1) Zakres przewidzianych zmian obejmuje: 1.1 Zmianę terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy w następujących przypadkach: a) opóźnień Zamawiającego w przekazaniu Wykonawcy dokumentów wymaganych przepisami, do których przekazania był zobowiązany, b) nie uzyskania przez Wykonawcę, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opinii i uzgodnień od instytucji, organów i osób nie będących stronami umowy w terminach umożliwiających prawidłowe wykonanie przedmiotowego zamówienia, c) zmiany warunków projektowania przez jednostki opiniujące, uzgadniające, d) przedłużenia terminu swoich czynności ponad przewidziane prawem terminy przez jednostki uzgadniające lub zatwierdzające, e) konieczności przeprowadzenia ponownego uzgadniania, opiniowania i wyłożenia do publicznego wglądu projektów zmian MPZP , f) wstrzymania wykonania prac przez uprawnione organy, g) zmian prawa lub obowiązujących norm wywołujących konieczność zmiany zakresu lub harmonogramu pracy, h) ze względu na termin obrad Rady Miejskiej w Wilamowicach. 1.2 Zmianę głównego projektanta przedstawionego w ofercie - Wykonawca może dokonywać zmiany tej osoby jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nową osobę na następujących warunkach: a) Wykonawca proponuje zmianę ww. osoby w szczególności w razie: śmierci, choroby lub zdarzeń losowych, niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, rezygnacji tej osoby. b) Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany ww. osoby, jeżeli uzna, że nie wykonuje ona swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest zmienić ww. osobę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. c) W przypadku zmiany ww. osoby, nowa osoba powołana do pełnienia ww. obowiązków musi spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla pełnienia tej funkcji. 1.3 Zmianę podwykonawcy, która możliwa będzie jedynie na uzasadniony wniosek Wykonawcy, do którego winien załączyć umowę lub projekt umowy z podwykonawcą, przy czym wymagana jest w tym przypadku pisemna zgoda Zamawiającego na zawarcie przez Wykonawcę umowy z innym podwykonawcą. 2) Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, potwierdzonej przez każdą ze stron umowy, w terminie 7 dni od dnia wystąpienia przesłanki do wprowadzenia takiej zmiany. 3) W przedstawionych przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalają nowe terminy wykonania umowy, z tym, że okres przesunięcia terminu wykonania umowy równy będzie, co najmniej okresowi trwania przyczyny opóźnienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wilamowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego. 43 - 330 Wilamowice, ul. Rynek 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2014 godzina 08:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego - sekretariat ( I piętro ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Cedynia wraz z aktualizacją strategii rozwoju gminy
- OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO DLA MIASTA I GMINY RADŁÓW
- Opracowanie projektu planu ogólnego dla Miasta i Gminy Górzno.
- Sporządzenie planu ogólnego miasta Przasnysza
- Sporządzenie projektu Planu Ogólnego Gminy Nieporęt
- "Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Tomaszów Lubelski"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.