Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-22
Chełm Śląski: Bieżące remonty dróg, chodników, poboczy na terenie Gminy Chełm Śląski .
Numer ogłoszenia: 25109 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełm Śląski , ul. Konarskiego 2, 41-403 Chełm Śląski, woj. śląskie, tel. 032 2257503, faks 032 2257504.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące remonty dróg, chodników, poboczy na terenie Gminy Chełm Śląski ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące remonty dróg, chodników, poboczy na terenie Gminy Chełm Śląski.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.00 - 74.23.15.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e)w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia obowiązują przepisy art. 23. f)ponadto wszyscy wykonawcy muszą złożyć oświadczenia wymagane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)Wypełnioną kartę ofertową stanowiącą załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.. b)Dokumenty stwierdzające , że osoby które będą wykonywać zamówienie ,posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. c)Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat robót tożsamych z przedmiotem zamówienia( zał. nr 3), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością ( min. 3 referencje). d)Wykaz sprzętu przeznaczonego do wykonania zamówienia. e)kosztorys ofertowy uproszczony dla poszczególnych pozycji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chełm Śląski
ul. Konarskiego 2
41-403 Chełm Śląski.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Chełm Śląski ul. Konarskiego 2 41-403 Chełm Śląski pokój 201.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.