eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa Platformy Modelowania Systemu Hydrologii i implementacja części prac informatycznych potrzebnych do stworzenia nowej wersji Systemu Hydrologii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-19

Warszawa: Przebudowa Platformy Modelowania Systemu Hydrologii i implementacja części prac informatycznych potrzebnych do stworzenia nowej wersji Systemu Hydrologii
Numer ogłoszenia: 251120 - 2011; data zamieszczenia: 19.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, faks 22 5694415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Platformy Modelowania Systemu Hydrologii i implementacja części prac informatycznych potrzebnych do stworzenia nowej wersji Systemu Hydrologii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: System Hydrologii (SH1) jest podstawowym oprogramowaniem informatycznym i bazą danych Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej dedykowanymi hydrologii operacyjnej, historycznej oraz badaniom i pracom rozwojowym w hydrologii. Podstawowe zadanie SH1 to zapewnienie jak najlepszych narzędzi pracy hydrologom operacyjnym i historycznym. Z tego powodu wszelkie prace związane z rozwojem i utrzymaniem serwisowym SH1 posiadają jako cel nadrzędny wypełnienie powyżej zdefiniowanego zadania. System Hydrologii został wdrożony do pracy w IMGW na początku 2005 roku. Od tego czasu poza wymianą sprzętu komputerowego, wykorzystywanego do obsługi klienta aplikacji SH1 nie przeprowadzano modernizacji systemu. W ramach umowy utrzymaniowej wprowadzane były modyfikacje systemu, a także większe projekty rozwojowe, jednak sama architektura systemu, czy główne mechanizmy nie były rozwijane. Budżet przeznaczony na rozwój i modyfikację SH1 plasował się na poziomie kilku procent kwoty przeznaczonej na zbudowanie systemu. System Hydrologii jest dużym systemem informatycznym, na który składa się około 600 tys. linii kodu, napisanego w języku C# (.NET wersja 1.1.). Aplikacja SH współpracuje z bazą danych Oracle w wersji 9. Topologia systemu to struktura gwiaździsta: 6 lokalnych baz danych, połączonych systemami replikacji z bazą centralną. Obecna wielkość centralnej bazy danych wynosi około 500GB złożone z około 1 miliarda rekordów. Roczny przyrost danych w bazie centralnej kształtował się do tej pory na poziomie 200 mln rekordów. W chwili obecnej wraz z rozwojem technologii informatycznych i infrastruktury technicznej stanowiącej otoczenie SH1, konieczne jest stworzenie nowej wersji systemu - SH2 w obszarze hydrologii operacyjnej oraz preprocesingu danych na potrzeby modelowania hydrologicznego co stanowi około 30% funkcjonalności poprzedniego systemu SH1. Stworzenie SH2 w wyżej wymienionych obszarach stanowić będzie przedmiot usługi wykonywanej w ramach przetargu na: Przebudowę Platformy Modelowania Systemu Hydrologii i implementację części prac informatycznych potrzebnych do stworzenia nowej wersji Systemu Hydrologii. SH2 będzie zaprojektowany do pracy z system operacyjnym Windows 7 (64 bit), pakietem biurowym MS Office 2010, w oparciu o środowisko Microsoft.Net Framework w wersji 4.x..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • powtórzenie tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wymagane wadium w wysokości 12000 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali minimum cztery (4) zamówienia z których każde obejmowało wykonanie, instalację i wdrożenie systemu informatycznego w technologii Microsoft.NET Framework wersji co najmniej 3.5 i języku ..., przy czym: -co najmniej jedno (1) zamówienie o wartości co najmniej 500 000 PLN netto -co najmniej jedno (1) zamówienie obejmowało przetwarzanie danych w bazie danych firmy Oracle -co najmniej jedno (1) zamówienie obejmowało przetwarzanie danych w bazie danych o wielkości minimum 50 mln rekordów lub przyroście miesięcznym 100 tys rekordów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują bądź będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. zespołem składającym się z osób o następujących kompetencjach (żadna z osób nie może wystąpić w kliku rolach): Kierownik Projektu - 1 osoba: -wykształcenie wyższe informatyczne, -posiada minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w branży IT, -posiada znajomość metodyki Prince2 lub PMI potwierdzoną ważnym certyfikatem Architekt - 1 osoba: -wykształcenie wyższe informatyczne, -posiada minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w branży IT, -posiada znajomość technologii Microsoft.NET potwierdzoną certyfikatem Microsoft Programista - 3 osoby: -posiada wykształcenie wyższe informatyczne, -brał udział, w co najmniej 2 projekcjach w technologii Microsoft.Net -posiada znajomość technologii Microsoft.NET potwierdzoną certyfikatem Microsoft Inżynier baz danych -posiada wykształcenie wyższe informatyczne, -posiada, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie instalowania i zarządzania (w tym konfigurowania, optymalizowania) bazami danych, -posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie administrowania systemem zarządzania bazą Oracle potwierdzoną co najmniej dwoma certyfikatami z zakresu baz danych firmy Oracle.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści umowy w sytuacji gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację zamówienia, b) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, c) zaistnieją zdarzenia siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź, zamieszki, wojna. d) zaistnieją okoliczności powodujące konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, e) konieczność wprowadzenia zmian będzie dotyczyć treści w dokumencie o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnym do sprawnej realizacji umowy w szczególności: zmiana osób uprawnionych do kontaktów, zmiana osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonów, faksu, poczty elektronicznej etc.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Podleśna 61, pok. 201; cena egzemplarza 75 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Warszawa, ul. Podleśna 61, pok. 201.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.