eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót konserwacyjnych rzek i kanałów - 4 obiekty.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-23

Warszawa: Wykonanie robót konserwacyjnych rzek i kanałów - 4 obiekty.
Numer ogłoszenia: 251148 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Ksawerów 8, 02-656 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 8438131, faks (022) 8438071.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót konserwacyjnych rzek i kanałów - 4 obiekty..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I i II konserwacji rzek i kanałów- 4 obiekty: 1.Kanał Latoszki - 2,04 km 2. Kanał Powsinski -6,82 km, 3. Kanał Nr 10 - 2,88 km, 4. Rzeka Wilanówka - 9,65 km Zakres robót obejmuje: ręczne i mechaniczne wykoszenie skarp i dna cieków, odmulenie dna cieków, hakowanie roślin korzeniących się w dnie, ścinanie krzaków z karczowaniem, oczyszczenie przepustów drogowych, likwidacja przetamowań, zebranie, wywiezienie i utylizacja zanieczyszczeń..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 Ustawy pzp. i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) wykonał roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia za kwotę łączną min. 200.000,00 zł netto oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp. Przy ocenie spełnienia warunku udziału, o którym mowa pkt 2, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający /Dz. U. nr 87 poz 605 § 1 ust 1, 2 i 3 z póź. zm./, a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert b/ Podpisanego oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. ustawy pzp. - form.2, c/ Podpisane oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. - form 3. d/ Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) za kwotę min. 200.000,00 zł netto - potwierdzone referencjami lub protokołami odbioru lub innymi dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie - form.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a/ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WZMiUW Warszawa - Oddział Warszawa, ul. Ksawerów 8 - pokój nr 1...

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie - Oddział w Warszawie, ul. Ksawerów 8- sekretariat-pokój 10 (parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kanał Latoszki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie I i II konserwacji Kanału Latoszki - 2,04 km (mechaniczne i ręczne koszenie i wygrabienie porostów ze skarp i dna cieku, odmulenie dna cieku, usuwanie zakrzaczeń, zebranie i wywiezienie zanieczyszczeń z utylizacją)...
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kanał Powsiński.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja I i II Kanału Powsińskiego - 6,82 km (ręczne koszenie i wygrabienie porostów ze skarp i dna cieku, hakowanie dna, odmulenie dna cieku, zebranie i wywiezienie zanieczyszczeń z utylizacją)...
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kanał Nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja I i II Kanału Nr 10 - 2,88 km (ręczne koszenie i wygrabienie porostów ze skarp i dna cieku, hakowanie dna, odmulenie dna cieku, zebranie i wywiezienie zanieczyszczeń z utylizacją)...
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rzeka Wilanówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja I i II Rzeki Wilanówki - 9,65 km (ręczne koszenie i wygrabienie porostów ze skarp i dna cieku, hakowanie dna, likwidacja zakrzaczeń i przetamowań, zebranie i wywiezienie zanieczyszczeń z utylizacją)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.