Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-24
Poddębice: Dostawy materiałów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach
Numer ogłoszenia: 25115 - 2015; data zamieszczenia: 24.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o. , ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 43 828 82 50, faks 43 828 82 55.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzozpcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o., w ilościach i asortymencie szczegółowo określonym w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. Kod CPV: 33.14.00.00-3; 18.14.10.00-9; 33.72.11.00-1; 44.61.90.00-2; 2. Oferowany towar winien spełniać warunki szczegółowo określone w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r., Nr 107, poz. 679. z późn. zm.). W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny, Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia. 4. Przedmiot dostawy musi odpowiadać wymaganiom Polskich Norm przenoszących europejskie normy lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy lub też - w przypadku ich braku - europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, norm międzynarodowych polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych (art.30 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). 5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe wskutek nie spełnienia przez przedmiot zamówienia wymogów określonych stosownymi przepisami. 6. Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez upoważnionego pracownika Działu Higieny Szpitalnej i Transportu Wewnętrznego (dotyczy Pakietów nr 1, 5, 11-13, 21, 23-34, 37-44, 46-49) lub pracownika Apteki Szpitalnej (dotyczy Pakietu nr 2-4, 6-10, 14-20, 22, 35-36, 45), za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji. 7. Wykonawca zamówiony przedmiot umowy dostarczy Zamawiającemu w ciągu 3 dni roboczych (pon.-pt.) od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego za pośrednictwem faxu. 8. Dostawa przedmiotu umowy odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do: a) Działu Higieny Szpitalnej i Transportu Wewnętrznego - poziom minus 1 w budynku G w godz. 8:00 - 15:00 (dotyczy Pakietów nr 1, 5, 11-13, 21, 23-34, 37-44, 46-49) oraz b) Apteki Szpitalnej w godz. 7:25-10:00 i 13:00-15:00 (dotyczy Pakietu nr 2-4, 6-10, 14-20, 22, 35-36, 45), do siedziby Zamawiającego przy ulicy Mickiewicza 16 w Poddębicach. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zamówionego towaru w miejscu wskazanym przez pracownika Działu Higieny Szpitalnej i Transportu Wewnętrznego lub Apteki Szpitalnej (w zależności od pakietu). Przy większych dostawach Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wózek paletowy na miękkich kołach. 9. Jeżeli w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zlecał czynności związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia innym podmiotom tj. podwykonawcom, zobowiązany jest wpisać zakres tych czynności w Formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ. 10. Faktyczna ilość zamawianego przedmiotu zamówienia zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 3 do SIWZ (stanowiącym Załącznik Nr 1 do umowy) ilości asortymentu są ilościami maksymalnymi i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zakupienia u Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 11. Zamawiający wymaga załączenia katalogów, opisów, folderów potwierdzających zgodność oferowanych materiałów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego z wymaganiami określonymi w Pakietach nr 16, 17, 18, 19, 20, 26, 27, 47, 48, 49 w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ. Na poszczególnych dokumentach należy wskazać, których pakietów i pozycji dotyczą. 12. Celem oceny zgodności parametrów oferowanych materiałów jednorazowego użytku z wymaganymi przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ, Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu bezpłatne próbki w ilościach podanych w w/w załączniku - dotyczy asortymentu określonego w Pakiecie nr 33. Zamawiający sprawdzi czy załączone do oferty próbki spełniają wymagania opisane w poszczególnych pakietach w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga oznaczenia każdej próbki numerem pakietu oraz pozycji pakietu której dotyczy. Jeżeli Wykonawca wymaga zwrotu próbek, bez względu na ich stan -dołączy do oferty odpowiednie zastrzeżenie, że są one zwrotne po zakończeniu postępowania przetargowego, z zastrzeżeniem, iż w przypadku podpisania umowy z Wykonawcą - próbki dotyczące wygranych pakietów zostają, u Zamawiającego zgodnie z art.97 ust 1 ustawy Pzp. Zwrot próbek odbywa się na koszt Wykonawcy. W przypadku gdy podczas oceny próbek osoby odpowiedzialne za ocenę zgodności parametrów oferowanych materiałów stwierdzą, że parametry zaoferowanych materiałów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego są niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 3 do SIWZ, to oferta Wykonawcy w tym pakiecie zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907, z późn. zm.). 13. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować preparaty równoważne..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 18.14.10.00-9, 33.72.11.00-1, 44.61.90.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 49.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. W ogólnym zakresie spełnienia warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobligowany jest do złożenia oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty wymagane SIWZ: 8.5. Oświadczenie o zgodności oferowanych materiałów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego z ustawą o wyrobach medycznych - załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku, gdy opisany w załączniku nr 3 do SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny, Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia. 8.6. Katalogi, opisy, foldery potwierdzające zgodność oferowanych materiałów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego z wymaganiami określonymi w Pakietach nr 16, 17, 18, 19, 20, 26, 27, 47, 48, 49 w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ. Na poszczególnych dokumentach należy wskazać, których pakietów i pozycji dotyczą. 8.7. Celem oceny zgodności parametrów oferowanych materiałów jednorazowego użytku z wymaganymi przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ, Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu bezpłatne próbki w ilościach podanych w w/w załączniku - dotyczy asortymentu określonego w Pakiecie nr 33. Zamawiający sprawdzi czy załączone do oferty próbki spełniają wymagania opisane w poszczególnych pakietach w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga oznaczenia każdej próbki numerem pakietu oraz pozycji pakietu której dotyczy. 8.8. Formularz cenowy - Załącznik nr 3 do SIWZ. Informacja o zawartości oferty: Ofertę stanowi: Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumenty składane z ofertą: - Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 8.1-8.6 SIWZ. - Próbki dla Pakietu nr 33 w ilościach określonych w załączniku nr 3 do SIWZ. - Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany w umowie w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania wyrobu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. 2. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy polegającą na obniżeniu ceny jednostkowej przedmiotu umowy np. w przypadku okresowych promocji cenowych towaru, stosowanych przez producentów. Strony uzgadniają że w tym okresie dostawy towarów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy będą realizowane przez Wykonawcę po cenach niższych, uwzględniających promocję cenową, po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego w formie pisemnej. 3. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zmiany przez producenta zaoferowanego wyrobu numeru katalogowego, nazwy lub sposobu konfekcjonowania z zachowaniem wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla danego wyrobu. 4. Dopuszcza się zmiany stawki podatku VAT, które to obowiązują z chwilą wprowadzenia ich stosowanymi przepisami, w tej sytuacji cena jednostkowa netto nie ulega zmianie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nzozpcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poddębickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 99-200 Poddębice ul. Mickiewicza 16, Zamówienia Publiczne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Poddębickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 99-200 Poddębice ul. Mickiewicza 16 Budynek Administracji, I piętro - Sekretariat Zarządu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igły z polimetakrylanu do testów skórnych punktowych, do diagnostyki chorób alergicznych opakowanie 1000 szt. opak. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łącznik do drenów, prosty, jałowy, średnica zewnętrzna 5 mm, schodkowy, stożkowy. Łącznik do drenów Yankauer. szt. 200; 2. Łącznik do drenów, prosty, jałowy, średnica zewnętrzna 9 mm, schodkowy. Łącznik do drenów Yankauer. szt. 300;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jałowa końcówka do odssysania pola operacyjnego, perforowana, sztywna, zagięta typu Yankauer z kontrolą siły ssania, rozmiar CH8, szt. 100;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Worek kolonostomijny poj. 35-60 mm, sterylny, jednorazowego użytku, wykonany z folii PE i części przylepnej, termin ważności min. 3 lata szt. 300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Adapter do pomiaru kaptografii dla monitorów typu NIKON (linia mierząca CO2 dla dorosłych) szt 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kaniula donosowa dla noworodków powyżej 2500 gram, rurka wykonana z PCV, zakończona 15 mm adapterem z poliuretanu. Noski wykonane z PCV. Długość jednego ramienia 1 rurki wynosi około 28 cm. Produkt niesterylny. 1 op. = 50 szt. op. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewnik do embolektomii Fogartyego jednokanałowy, dł. 60-80 cm z balonem zakończonym nasadką z mandarynem F2-F10 szt 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewnik dopępowinowy, rozmiar S szt. 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sonda żołądkowa silikonowa typu Salem, dł. 120cm. CH 14, 16, 18, szt. 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET NR 10..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sonda żywieniowa typu SENGSTAKEN Ch 16 szt. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET NR 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czujnik naskórny do YSI do pomiaru temperatury dla dorosłych dł. 3 m- do kardiomonitora Nikon - Kohden typ BSM - 6301 szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET NR 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr wykonany z materiału jednostronnie nieprzepuszczalnego dla płynów (uszczelniający pokrywę ssaka), jednorazowy. Filtr do aquapuratora szt. 25.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET NR 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowy filtr antybakteryjny mały (średnica 2-3 cm) do urządzenia ssąco - płuczącego, z końcówką luer lock (żeńska - męska) szt. 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET NR 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Maska tlenowa dla noworodka, 50mm szt. 10; 2. Maska tlenowa dla noworodka, 60mm szt. 10;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET NR 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Chusta trójkątna bawełniana 1 szt. szt 200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET NR 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompresy jałowe 13-17 nitkowe 8 warstwowe 10 cm x 10 cm x 3 szt opak 4000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET NR 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowy automatyczny stapler liniowy o długości linii szwu 60mm, Załadowany ładunkiem do tkanki grubej (wysokość otwartej zszywki 4,8mm po zamknięciu 2,0mm). Stapler posiada dwie dźwignie - zamykającą i spustową szt. 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET NR 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pętla endoskopowa do podwiązywania zbudowana z nylonowego prowadnika przez który przewleczony jest szew chirurgiczny. Pętla wykonana z glikolidu i laktydu, okres wchłaniania 56-70 dni, wytrzymałość 80% po 14 dniach, długość 52cm, grubość 0. szt. 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET NR 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw sześciogumkowy posiadający nasadkę o powiększonym polu widzenia pasujący na endoskopy od 9,5 mm łącznie do 13 mm, magazynek spustowy działający w dwóch pozycjach, sznurek spustowy dł. 122 cm, szt. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIET NR 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Paski do łączenia brzegów skóry, przylegające szwy skórne. Rozmiar 6-7 mm x 75-85 mm (po 3 paski w saszetce) saszetek 1500; 2. Paski do łączenia brzegów skóry, przylegające szwy skórne. Rozmiar 6-7 mm x 30-40 mm (po 6 pasków w saszetce) saszetek 1500;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: PAKIET NR 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice gospodarcze. Nr 8-M para par 80; 2. Rękawice gospodarcze. Nr 9-L para par 80; 3. Rękawice gospodarcze. Nr 7-S para par 80;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: PAKIET NR 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Osłona na skopię 100x125 cm szt. 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: PAKIET NR 23.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier krepowany zielony, rozmiar arkusza 120 cm x 120 cm x 100 szt opak. 5; 2. Papier krepowany niebieski, rozmiar arkusza 120 cm x 120 cm x 100 szt opak 5; 3. Papier krepowany zielony, rozmiar arkusza 100 cm x 100 cm x 100 szt opak. 3; 4. Papier krepowany niebieski, rozmiar arkusza 100 cm x 100 cm x 100 szt opak 3; 5. Papier krepowany zielony, rozmiar arkusza 90 cm x 90 cm x 100 szt opak. 5; 6. Papier krepowany niebieski, rozmiar arkusza 90 cm x 90 cm x 100 szt opak 5; 7. Papier krepowany zielony, rozmiar arkusza 60 cm x 60 cm x 100 szt opak. 2; 8. Papier krepowany niebieski, rozmiar arkusza 60 cm x 60 cm x 100 szt opak 2; Opakowania do sterylizacji parowej - papier musi być wytrzymały na rozerwanie, przepuklenia, rozciągliwy wzdłuż i wszerz, gramatura papieru zgodna z normą PNEN 868-2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: PAKIET NR 24.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wskaźnik chemiczny w postaci pasków wieloparametrowy, klasa IV. Informacja o klasie testu i zgodności z normą wg: ISO 11140 umieszczona na teście x 250 szt opak 90; 2. Taśma samoprzylepna z indykatorem parowym 19 mm, 1 rolka op. 40; 3. Zintegrowany test kontroli sterylizacji parowej z przesuwalną substancją wskaźnika, klasy V. Informacja o klasie testu i zgodności z normą wg: ISO 11140 - 1 umieszczona na teście, 1 szt szt. 4 000; Pozycje 1-3 dotyczą sterylizacji parowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: PAKIET NR 25..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Włóknina niebieska, rozmiar arkusza 120 cm x 120 cm x 100 szt. op. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: PAKIET NR 26..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękaw papierowo - foliowy, wzmocniony, 6 - warstwowy o gramaturze min.90 g/m2, szerokość 400-420 mm, dł. 70 m op. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: PAKIET NR 27.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękaw papierowo - foliowy, wzmocniony, 6 - warstwowy o gramaturze min.90 g/m2, szerokość 320 - 350 mm, dł. 70 m op. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: PAKIET NR 28.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Taśma barwiąca do zgrzewarki sterylizacyjnej Hawo-med. szt. 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: PAKIET NR 29.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Taśma barwiąca do myjni Getinge S-46 szt. 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: PAKIET NR 30.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Testy kontroli wsadu sterylizacji formaldehydowej typu Helix, w zestawie aplikator typu PCD, 1 op = 100 szt. op. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: PAKIET NR 31.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Test kontroli zgrzewu do kontroli poprawnej pracy zgrzewarek typu Seal Check w postaci arkusza bez folii szt. 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: PAKIET NR 32.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Testy BowieDick do Helixa kapsuły kwasoodpornej zakończonej 4 m rurką teflonową o średnicy 2 mm przebarwiającą się z koloru żółtego na czarny x 250 szt op. 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: PAKIET NR 33.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Myjka higieniczna miękkie dla pacjentów, jednorazowa, niepodfoliowana, nienasączona preparatem pielęgnacyjnym, wykonana z miękkiego i chłonnego materiału. szt. 2500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: PAKIET NR 34.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Żyletki, op. = 5 szt. op. 80.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.72.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: PAKIET NR 35.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Paski do glucometru typu Accu Check Aktive lub Accu Check Plus. Op. = 50 szt. op. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: PAKIET NR 36.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Paski do glucometru typu Glucosense. Op. = 50 szt. op. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: PAKIET NR 37.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier światłoczuły do printera Sony UP 960, 210 mm x 25 m do ramienia C firmy Ziehn szt. 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: PAKIET NR 38.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier termoczuły lub taśma papierowa do myjni Getinge S-46 (57 mm) szt. 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: PAKIET NR 39.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier termoczuły do sterylizatora HS33 (57 mm) szt. 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: PAKIET NR 40.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rolki kasowe termoczułe do myjni automatycznej CYW 501 CHOYANG, szerokość 55 mm x dł. 15 m szt. 15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: PAKIET NR 41.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtry do wody do myjni automatycznej CYW 501 CHOYANG szt. 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: PAKIET NR 42.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Błona CT do drukarki Drystar 5300 Sharp, rozmiar 14x17. Opakowanie 100 szt. opak 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: PAKIET NR 43.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.pojemnik na odpady plastikowy twardościenny zamykany (igły) 0,5 l szt. 100; 2. pojemnik na odpady plastikowy twardościenny zamykany (igły) 1 l szt. 700; 3. pojemnik na odpady plastikowy twardościenny zamykany (igły) 2 l szt. 700; 4. pojemnik na odpady plastikowy twardościenny zamykany (igły) 3 l szt. 100;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: PAKIET NR 44.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojemnik na odpady medyczne ostre 10 l szt. 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: PAKIET NR 45.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Śliniaki jednorazowe. szt. 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 46 NAZWA: PAKIET NR 46.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kieliszki jednorazowe szt. 4 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 47 NAZWA: PAKIET NR 47.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wielorazowy dren sylikonowy - przedłużka do igły Veressa, długość 40 cm, zakończony końcówką luer lock (żeńsko - męska) szt. 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 48 NAZWA: PAKIET NR 48.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Narzędzie laparoskopowe - Igła typu Veress metalowa, wielorazowa, dł. 120 mm., szt. 1; 2. Haczyk wielorazowy porcelanowy, w kształcie litery C do elektrody monopolarnej, kompatybilny z uchwytem firmy Aesculap szt. 2;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 49 NAZWA: PAKIET NR 49.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ssaki uszne o średnicy 1,5 mm, wielorazowe szt. 1; 2. Ssaki nosowe proste o średnicy 3,0 mm, wielorazowe szt. 2; 3. Ssaki uszne o średnicy 1,8 mm, wielorazowe szt. 1; Gwarancja min. 12 m-cy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
- Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Poddębice do 31 grudnia 2025 roku- II postępowanie
- Dostawy produktów spożywczych dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA ROLNICZO - KOMUNALNEGO WRAZ Z OSPRZĘTEM.
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa testów diagnostycznych, torebek recepturowych oraz pomocniczych artykułów medycznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Dostawa pozostałych materiałów medycznych - pieluchomajtek (na 12 miesięcy)
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.