eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraUsługa sprzątania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-18

Zielona Góra: Usługa sprzątania
Numer ogłoszenia: 25116 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przewozy Regionalne Sp. z o. o. Lubuski Zakład Przewozów Regionalnych , ul. Ułańska 4, 65-033 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 665 915 407, faks 68 4192301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przewozyregionalne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: usługi kolejowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach, wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ, przy użyciu własnego sprzętu, narzędzi, materiałów oraz środków higieny (worki na śmieci, żele lub kostki do wc, odświeżacze powietrza i inne), których koszt wliczony jest w cenę wykonywania usługi. Usługa będzie wykonywana przez pracowników Wykonawcy w dni robocze, w godz. od 7.00 do 15.00,zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż. Wykonawca dostarczał będzie atestowane środki higieniczne do toalet o średnim standardzie jakościowym. Zastosowane środki czystości muszą być bezpieczne dla środowiska ,biologicznie obojętne, zgodne z obowiązującymi normami, powinny posiadać atesty Państwowego Zakładu Higieny oraz jakość zapewniającą należytą czystość. Wykaz podstawowych prac porządkowych i częstotliwość ich wykonywania zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania Wykonawcy ,w nadzwyczajnych sytuacjach, potrzeb w zakresie sprzątania [dotyczy sal pouczeń]. Powierzchnia ogółem przeznaczona do sprzątania - 1 622,87 m2 Przedmiot zamówienia podzielono na 6 zadań : Zadanie nr 1 - Zielona Góra Zadanie nr 2 - Żagań Zadanie nr 3 - Rzepin Zadanie nr 4 - Zbąszynek Zadanie nr 5 - Kstrzyn n/Odrą Zadanie nr 6 - Gorzów Wlkp. Zamawiający wymaga aby formularz oferta - załącznik nr 1 do SIWZ dla każdego zadania został wypełniony odrębnie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje usługi uzupełniające, zgodnie z art. 67 ust. 6 ustawy Pzp, w przypadku zwiększenia powierzchni przeznaczonej do sprzatania nie ujętej w SIWZ, z powodu wystąpienia okoliczności których nie można aktualnie przewidzieć.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp -wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonanie, za uprzednim 7-dniowym pisemnym powiadomieniem Wykonawcy zmiany powierzchni przeznaczonej do sprzątania, wyszczególnionej w załączniku do umowy oraz określonej w załączniku do umowy. Dokonanie zmiany wielkości powierzchni przeznaczonej do sprzątania następuje na pisemny wniosek Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przewozyregionalne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przewozy Regionalne spółka z o.o. Lubuski Zakład Przewozów Regionalnych ul. Ułańska 4, 65-033 Zielona Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2011 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego - ul.Ułańska 4, 65-033 Zielona Góra, pokój nr 12 lub w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa sprzątania pomieszczeń w obiektach, w miejscowości Zielona Góra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania pomieszczeń w miejscowości Zielona Góra, w niżej wymienionych obiektach: Obiekt A - pow. 217,32 m2 Obiekt B - pow. 183,25 m2 Obiekt C - pow. 103,72 m2 Obiekt D - pow. 28,30 m2 Ogólna wielkość powierzchni przeznaczonej do sprzątania wynosi 532,59 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa sprzątania pomieszczeń w miejscowości Żagań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania pomieszczeń w miejscowości Żagań : Obiekt A - pow.134,65 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa sprzątania pomieszczeń w obiektach , w miejscowości Rzepin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania pomieszczeń w miejscowości Rzepin, w niżej wymienionych obiektach : Obiekt A - pow. 349,00 m2 Obiekt B - pow. 78,74 m2 Ogólna powierzchnia przeznaczonoa do sprzątania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa sprzatania pomieszczeń w miejscowości Zbąszynek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzatania pomieszczeń w miejscowości Zbąszynek: Obiekt A - pow. 129,11 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa sprzątania pomieszczeń w miejscowości Kostrzyn n/Odrą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania pomieszczeń w miejscowości Kostrzyn n/Odrą: Obiekt A - pow. 175,82 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa sprzątania pomieszczeń w obiektach, w miejscowości Gorzów Wlkp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania pomieszczeń w miejscowości Gorzów Wlkp., w niżej wymienionych obiektach: Obiekt A - pow. 159,90 m2 Obiekt B - pow. 63,06 m2 Ogólna wielkość powierzchni przeznaczonej do sprzątania wynosi 222,96 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.