eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa materiałów reklamowych dla bieżącej promocji Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz projektów realizowanych w ramach PO KL 2007-2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-22

Warszawa: Dostawa materiałów reklamowych dla bieżącej promocji Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz projektów realizowanych w ramach PO KL 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 25118 - 2014; data zamieszczenia: 22.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 468416 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5055494, faks 022 5055275.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundusz celowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów reklamowych dla bieżącej promocji Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz projektów realizowanych w ramach PO KL 2007-2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie współfinansowane w 85% ze środków EFS oraz w 15% ze środków PFRON w ramach projektów systemowych Staż w administracji publicznej wsparciem aktywizacji społecznej i zawodowej osób niepełnosprawnych oraz budowaniem pozytywnego wizerunku osób niepełnosprawnych na rynku pracy, Wsparcie środowiska osób niepełnosprawnych z terenów wiejskich i małomiasteczkowych, Wsparcie osób z wybranymi Zespołami Uwarunkowanymi Genetycznie, Wsparcie osób niewidomych na rynku pracy III, Wsparcie osób z rzadko występującymi niepełnosprawnościami i niektórymi niepełnosprawnościami sprzężonymi w wieku 45+ na rynku pracy, Wsparcie osób ze stwardnieniem rozsianym, w tym z niepełnosprawnościami sprzężonymi na rynku pracy, Wsparcie absolwentów we wchodzeniu na rynek pracy realizowanego w ramach PO KL 2007-2013. Działanie 1.3 PO KL. Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych-reklamowych dla promocji projektów: Wsparcie osób z wybranymi Zespołami Uwarunkowanymi Genetycznie; Wsparcie środowiska osób niepełnosprawnych z terenów wiejskich i małomiasteczkowych; Staż w administracji publicznej wsparciem aktywizacji społecznej i zawodowej osób niepełnosprawnych oraz budowaniem pozytywnego wizerunku osób niepełnosprawnych na rynku pracy; Wsparcie absolwentów we wchodzeniu na rynek pracy; Wsparcie osób z rzadko występującymi niepełnosprawnościami w tym z niektórymi niepełnosprawnościami sprzężonymi w wieku 45+ na rynku pracy współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu 1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.3 Ogólnopolskie programy integracji i aktywizacji zawodowej, Poddziałanie 1.3.6. oraz promocji Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 2. Część I - W ramach przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować 5 zadań, tj.: Zadanie 1: Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa niżej wymienionych materiałów promocyjnych w ramach projektu Wsparcie osób z wybranymi Zespołami Uwarunkowanymi Genetycznie: 1) długopis z logo projektu 140 szt. 2) notatnik 140 szt. 3) torba płócienna ekologiczna 140 szt. Zadanie 2: Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa niżej wymienionych materiałów promocyjnych w ramach projektu Staż w administracji publicznej wsparciem aktywizacji społecznej i zawodowej osób niepełnosprawnych oraz budowaniem pozytywnego wizerunku osób niepełnosprawnych na rynku pracy: 1) torba bawełniana 450 szt. 2) teczka konferencyjna z wizualizacją projektu 450 szt. 3) notatnik z wizualizacją projektu 450 szt. 4) pamięć USB 450 szt. 5) długopis z logo projektu 450 szt. Zadanie 3: Wykonanie i dostawa niżej wymienionych materiałów promocyjnych w ramach projektu Wsparcie absolwentów we wchodzeniu na rynek pracy: 1) kubek ceramiczny 500 szt. 2) notes 500 szt. 3) torba papierowa z nadrukiem 500 szt. 4) pamięć USB 150 szt. 5) długopis 500 szt. 6) Roll up 75 szt. Zadanie 4: Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa niżej wymienionych materiałów promocyjnych w ramach projektu Wsparcie środowiska osób niepełnosprawnych z terenów wiejskich i małomiasteczkowych: 1) ulotki informacyjne o projekcie 48000 szt. 2) plakaty informacyjne o projekcie 4000 szt. 3) tablice informacyjne dla miejsc odbywania staży oraz oznaczenia pomieszczeń i stanowisk pracy w tym: tablice dla miejsc odbywania staży, tablice dla stanowisk pracy - w tym tablice dla pojedynczych stanowisk pracy oraz tablice dla grupowych stanowisk pracy, tablice dla pomieszczeń 600 szt. Zadanie 5: Wykonanie i dostawa niżej wymienionych materiałów promocyjnych w ramach projektu Wsparcie osób z rzadko występującymi niepełnosprawnościami w tym z niektórymi niepełnosprawnościami sprzężonymi w wieku 45+ na rynku pracy: 1) pamięć USB 100 szt. 2) teczka na dokumenty 100 szt. 3) długopis 100 szt. 4) notes 100 szt. 5) torba płócienna 100 szt. 2.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ. 3. Część II - W ramach przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1 Wykonawca zrealizuje 1 zadanie, tj.: Zadanie 1: Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa niżej wymienionych materiałów promocyjnych dla Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych: 1) parasol automatyczny duży 200 szt. 2) Kubek termiczny 200 szt. 3) Piłka antystresowa 500 szt. 4) Torba na zakupy duża poliester 200 szt. 5) Notes z długopisem 300 szt. 6) Długopis automatyczny 1000 szt. 7) Pamięć USB z brelokiem 200 szt. 8) Kubek porcelanowy 200 szt. 9) Scyzoryk 7-funkcyjny 200 szt. 10) Kwadratowa miarka stalowa z brelokiem 200 szt. 11) Zabawny brelok Funny Face 200 szt. 12) Brelok słonik z żetonem 200 szt. 13) Latarka LED z brelokiem 200 szt. 3.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1B do SIWZ. 4. Wszystkie materiały promocyjne-reklamowe będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie noszące znamion używania, wolne od wad, pełnowartościowe, najwyższej jakości, wykonane zgodnie z opisem Zamawiającego. 5. Wykonawca zapewni na własny koszt transport, wniesienie oraz rozładunek przedmiotu zamówienia w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego, Załącznik nr 8 do SIWZ - Wykaz miejsc dostawy przedmiotu zamówienia 6. Wszystkie materiały promocyjne/reklamowe muszą zawierać oznakowanie zgodnie z opisem zawartym w Załącznikach nr 1A i nr 1B do SIWZ. W toku realizacji zamówienia wszystkie projekty graficzne wymagają akceptacji Zamawiającego. 6.1. Logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki PO KL oraz logo Unii Europejskiej UE musi być wykonane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki, Warszawa, 4 luty 2009 r.; do pobrania z: http://www.crzl.gov.pl/images/Nowy_PK_PO_KL_i_Wytyczne/wytyczne_04_02.pdf 6.2. Znak firmowy, logo oraz logotyp Zamawiającego musi być wykonane zgodnie z wzorami znaku firmowego oraz dokumentem pn. Katalog identyfikacji wizualnej PFRON, które zamieszczone są na podmiotowej witrynie Zamawiającego pod adresem: http://www.pfron.org.pl/portal/pl/346/1233/Logo_Funduszu.html 7. Definicja: - Dzień roboczy realizacji przedmiotu zamówienia: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 8. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 8.1 Wykonawca w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji po 1 próbce każdego z oferowanych materiałów stanowiących przedmiot zamówienia, które zobowiązuje się zostawić u Zamawiającego do dnia podpisania Końcowego protokołu odbioru dla danej Części zamówienia. 8.2 Zamawiający dokona akceptacji próbek najpóźniej w dniu roboczym następującym po dniu ich otrzymania od Wykonawcy. 8.3 Wykonawca w ciągu 2 dni roboczych od podpisania umowy, dostarczy Zamawiającemu specyfikację, według której mają zostać przygotowane pliki graficzne. 8.4 Zamawiający w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania specyfikacji przekaże Wykonawcy szablony oznaczeń dla każdego materiału promocyjnego stanowiącego przedmiot zamówienia wraz z plikami graficznymi służącymi do oznaczenia materiałów, zgodny ze specyfikacją dostarczoną przez Wykonawcę. 8.5 W terminie 3 dni roboczych od dnia dostarczenia plików graficznych przez Zamawiającego oraz przekazania szablonów oznakowania, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu po 3 wersje projektów graficznych dla każdego materiału promocyjnego, 8.6 W terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania projektów graficznych Zamawiający dokona wyboru i akceptacji projektów graficznych lub zgłosi Wykonawcy ewentualne poprawki bądź zmiany. 8.7 Wykonawca dokona wskazanych przez Zamawiającego zmian lub poprawek do przedstawionych projektów graficznych w terminie 2 dni roboczych od dnia ich otrzymania. 8.8 Wszystkie materiały promocyjne-reklamowe w poszczególnych etapach prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie odbierał i dostarczał na własny koszt i ryzyko. 9 Okres gwarancji producenta i Wykonawcy dla dostarczonych materiałów promocyjnych/reklamowych wynosi 12 miesięcy, liczonych od dnia podpisania przez Strony umowy Końcowego Protokołu Odbioru dla danej Części zamówienia, bez zastrzeżeń. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy Wykonawca może składać ofertę całościową na realizację obu Części zamówienia, albo ofertę na dowolną Część zamówienia. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 35 dni od dnia zawarcia Umowy. Do oferty należy dołączyć zestawienie oferowanych materiałów promocyjnych - dla Części I załącznik nr 1A do formularza ofertowego - załącznik obowiązkowy; dla Części II załącznik nr 1B do formularza ofertowego - załącznik obowiązkowy W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na całość zamówienia wymagane jest dołączenie Załącznika do formularza ofertowego nr 1A i Załącznika do formularza ofertowego nr 1B, załączniki obowiązkowe.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane w 85% ze środków EFS oraz w 15% ze środków PFRON w ramach projektów systemowych Staż w administracji publicznej wsparciem aktywizacji społecznej i zawodowej osób niepełnosprawnych oraz budowaniem pozytywnego wizerunku osób niepełnosprawnych na rynku pracy, Wsparcie środowiska osób niepełnosprawnych z terenów wiejskich i małomiasteczkowych, .....

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów reklamowych dla bieżącej promocji Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz projektów realizowanych w ramach PO KL 2007-2013

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Media Consulting Agency Irina Chicherina, ul. Słotna 5, 53-023 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65713,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 82693,03

  • Oferta z najniższą ceną: 74217,78 / Oferta z najwyższą ceną: 137231,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów reklamowych dla bieżącej promocji Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz projektów realizowanych w ramach PO KL 2007-2013

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamowa Optima Anita Makarska-Gurgacz, ul. Bursaki 15, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24969,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24887,82 / Oferta z najwyższą ceną: 37638,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.