To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-16
Jasło: usługa: przeglądy techniczne, naprawę i konserwację aparatury i sprzętu medycznego - stała obsługa techniczna dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
Numer ogłoszenia: 251230 - 2010; data zamieszczenia: 16.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169595 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny, ul. Lwowska 22, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4437500, faks 013 4468322.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa: przeglądy techniczne, naprawę i konserwację aparatury i sprzętu medycznego - stała obsługa techniczna dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Jaśle.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeglądy techniczne, naprawa i konserwacja aparatury i sprzętu medycznego - stała obsługa techniczna dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Jaśle - zgodnie z drukiem nr 1 i 5 formularz cenowy i ofertowy. 1. Zakresy wykonywanych prac: - zakres wykonywanych przeglądów technicznych i konserwacji zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową dla poszczególnych urządzeń, - usuwanie awarii i usterek w okresach pomiędzy przeglądami w ramach stawki za konserwację, materiały i części zamienne płatne oddzielnie, - czas reakcji serwisu Wykonawcy: 24 godziny od daty zgłoszenia awarii - dotyczy dni roboczych. W przypadku aparatury tj. sterylizator, wywoływarka czas przystąpienia do naprawy wynosi 12 godzin. - awarie i usterki aparatury i sprzętu medycznego będą zgłaszane Wykonawcy przez wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego( telefonicznie lub faxem) - Wykonawca dokonuje przeglądów, napraw i konserwacji sprzętu medycznego w siedzibie Zamawiającego przy użyciu własnych materiałów i narzędzi, - W przypadku urządzeń objętych nadzorem przez Urząd Dozoru Technicznego, Wykonawca odpowiada za właściwe przygotowanie urządzenia i uczestniczenie podczas rewizji. Zamawiający odpowiednio wcześniej informuje wykonawcę o terminie i zakresie rewizji. Wykonawca pokrywa koszty związane z uczestniczeniem w rewizji. W przypadku niedopuszczenia aparatu do dalszej eksploatacji wskutek niewłaściwego przygotowania do rewizji, Wykonawca pokrywa koszty związane z ponownym przeprowadzeniem rewizji. - koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz przewozu urządzenia do naprawy w siedzibie Wykonawcy w przypadku braku możliwości naprawy w siedzibie Zamawiającego w ramach stawki za stałą obsługę techniczną, - wpis w paszporcie technicznym naprawy, konserwacji, przeglądu z wyznaczeniem daty następnego przeglądu, wymienionych części zamiennych, zakończony dopuszczeniem danego urządzenia do użytkowania oraz naklejenie naklejek z datą następnego przeglądu w widocznym miejscu na urządzeniu. - wydawania orzeczeń technicznych kwalifikujących urządzenie do wycofania z eksploatacji. - Zaleca się zaoferowanie produktów (części) oryginalnych tj. produktów zgodnych pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych w stosunku do sprzętu posiadanego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, tj. posiadających te same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Jeżeli w wyniku stosowania zaoferowanych przez Wykonawcę produktów równoważnych (zamienników) do oryginalnych przedstawiciel autoryzowanego serwisu stwierdzi, że powodem powstania awarii, uszkodzenia sprzętu posiadanego przez Zamawiającego jest stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie zalecanych przez producenta (zaoferowanych przez Wykonawcę produktów równoważnych) koszty awarii, uszkodzeń wymagających naprawy ponosi Wykonawca. 2. Wykaz czynności w ramach SOT: - Zebranie od obsługi informacji dotyczących funkcjonowania aparatu. - Ocena stanu technicznego. - Przeglądy techniczne, naprawy, usuwanie usterek - Sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania urządzenia i wszelkich jego zabezpieczeń, w tym ochrony przeciwporażeniowej. - Wpis do paszportu technicznego i naklejenie naklejek, 3. Dodatkowe czynności konserwacyjne dla poszczególnych rodzajów urządzeń: Autoklawy: Sprawdzenie szczelności i drożności instalacji ciśnieniowej. Destylatory i wytwornice pary: Płukanie i odkamienianie Respiratory: Sprawdzenie szczelności instalacji tlenowej. Sprawdzenie zastawek i zaworów. Aparaty EKG: Czyszczenie i regulacja docisku piórek lub głowicy termicznej. Sprawdzenie zapisu aparatu przy pomocy testera EKG. Inkubatory stacjonarne: Sprawdzenie drożności, działania instalacji nawilżania, nadmuchu i tlenowej /wymiana filtru/. Sprawdzenie działania układu nagrzewania, nawilżania i alarmu inkubatora. .Aparatura optyczna i laboratoryjna: Czyszczenie i regulacja zaworów. Diatermie: Ocena stanu technicznego i sprawdzenie ciągłości przewodów elektrod. Wywoływarki Rtg Czyszczenie, mycie, odsrebrzanie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: aparatura medyczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY TECHNIKI MEDYCZNEJ SP Z O O ODDZIAŁ KRAKÓW
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY TECHNIKI MEDYCZNEJ SP Z O O ODDZIAŁ KRAKÓW
- Zakłady Techniki Medycznej Sp. z o.o., ul. Szyllinga 63, 30-433 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28668,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38386,08
Oferta z najniższą ceną: 38386,08 / Oferta z najwyższą ceną: 38386,08
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: defibrylatory
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZTMiU Sp. z o.o., ul. Partyzantów 21, 35-234 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3240,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1976,40
Oferta z najniższą ceną: 1976,40 / Oferta z najwyższą ceną: 3952,8
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: aparaty do znieczuleń
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakłady Techniki Medycznej Sp. z o.o., ul. Szllinga 63, 30-433 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2342,40
Oferta z najniższą ceną: 2342,40 / Oferta z najwyższą ceną: 12869,56
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: monitory
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZTMiU Sp. z o.o., ul. Partyzantów 21, 35-234 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5280,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10675,00
Oferta z najniższą ceną: 10675,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11419,20
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: wirówki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZTMiU Sp. z o.o., ul. Partyzantów 21, 35-234 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1920,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1756,80
Oferta z najniższą ceną: 1756,80 / Oferta z najwyższą ceną: 2342,40
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: EKG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZTMiU Sp. z o.o., ul. Partyzantów21, 35-234 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5040,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4953,20
Oferta z najniższą ceną: 4953,20 / Oferta z najwyższą ceną: 4977,60
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: KTG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY TECHNIKI MEDYCZNEJ SP Z O O ODDZIAŁ KRAKÓW
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY TECHNIKI MEDYCZNEJ SP Z O O ODDZIAŁ KRAKÓW
- Zakłady Techniki Medycznej Sp. z o.o., ul. Szyllinga 63, 30-433 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1440,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1756,80
Oferta z najniższą ceną: 1756,80 / Oferta z najwyższą ceną: 2049,60
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: wywoływarki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY TECHNIKI MEDYCZNEJ SP Z O O ODDZIAŁ KRAKÓW
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY TECHNIKI MEDYCZNEJ SP Z O O ODDZIAŁ KRAKÓW
- Zakłady Techniki Medycznej Sp. z o.o., ul. Szyllinga 63, 30-433 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5270,4
Oferta z najniższą ceną: 5270,4 / Oferta z najwyższą ceną: 5270,4
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: pulsoksymetry
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZTMiU Sp. z o.o., ul. Partyzantów 21, 35-234 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3060,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3806,40
Oferta z najniższą ceną: 3806,40 / Oferta z najwyższą ceną: 4758,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: pompy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY TECHNIKI MEDYCZNEJ SP Z O O ODDZIAŁ KRAKÓW
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY TECHNIKI MEDYCZNEJ SP Z O O ODDZIAŁ KRAKÓW
- Zakłady Techniki Medycznej Sp. z o.o., ul. Szyllinga 63, 30-433 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5563,20
Oferta z najniższą ceną: 5563,20 / Oferta z najwyższą ceną: 6490,40
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: autoklawy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU STERIMED, ul. Kolbego3/18, 35-512 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7980,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17192,24
Oferta z najniższą ceną: 17192,24 / Oferta z najwyższą ceną: 30744,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Jaśle w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich dla Urzędu Miasta w Jaśle
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- "Zakup paliw płynnych do samochodów i sprzętu służbowego Powiatowego Zarządu Dróg w Jaśle".
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynku Sądu Rejonowego w Jaśle, ul. Armii Krajowej 3
- ..Zapewnienie w formie cateringu dla 31 uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w Jaśle 1 ciepłego posiłku dziennie (obiad jednodaniowy) w okresie 02.01.2025r. - 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi serwisowania angiografu AZURION 7M20 produkcji Philips w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 49 PAKIETÓW
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Usługa wykonania przeglądów technicznych pomp infuzyjnych
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.