Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-14
Pułtusk: Dostawy szwów, siatek przepuklinowych, klipsów tytanowych i rękawic.
Numer ogłoszenia: 251275 - 2007; data zamieszczenia: 14.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Daszyńskiego 2, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6925510, fax 023 6925455.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.pultusk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy szwów, siatek przepuklinowych, klipsów tytanowych i rękawic..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy szwów, siatek przepuklinowych, klipsów tytanowych i rękawic. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonych w złotych kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Pakiet 1: Szwy chirurgiczne 1 Pakiet 2: Szwy chirurgiczne 2 Pakiet 3: Szwy chirurgiczne 3 Pakiet 4: Szwy chirurgiczne 4 Pakiet 5: Szwy chirurgiczne 5 Pakiet 6: Szwy chirurgiczne 6 Pakiet 7: Szwy chirurgiczne 7 Pakiet 8: Szwy chirurgiczne 8 Pakiet 9: Siatki przepuklinowe Pakiet 10: Klipsy tytanowe Pakiet 11: Rękawice
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Oryginalny kod CPV: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełnić druk Oferta- załącznik nr 1 do SIWZ, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. 2.Wypełnić druk Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. 3.Każdy z wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., zamawiający żąda, następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 6.W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających zgodność przedmiotu zamówienia z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.pultusk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Pułtusku ul. Daszyńskiego 2 06-100 Pułtusk.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Pułtusku ul. Daszyńskiego 2 06-100 Pułtusk pokój nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1: Szwy chirurgiczne 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1: Szwy chirurgiczne 1 - 23 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2: Szwy chirurgiczne 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2: Szwy chirurgiczne 2 - 7 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3: Szwy chirurgiczne 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3: Szwy chirurgiczne 3 - 1 pozycja asortymentowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4: Szwy chirurgiczne 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4: Szwy chirurgiczne 4 - 6 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5: Szwy chirurgiczne 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5: Szwy chirurgiczne 5 - 4 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6: Szwy chirurgiczne 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6: Szwy chirurgiczne 6 - 4 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7: Szwy chirurgiczne 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 7: Szwy chirurgiczne 7 - 2 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8: Szwy chirurgiczne 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 8: Szwy chirurgiczne 8 - 2 pozycje asotymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9: Siatki przepuklinowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 9: Siatki przepuklinowe - 2 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10: Klipsy tytanowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 10: Klipsy tytanowe - 2 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11: Rękawice.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 11: Rękawice.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
INNE PRZETARGI Z PUŁTUSKA
- ,,Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Pułtusku w 2025 r.''
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku w podziale na 8 części
- "OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA PRZEBUDOWĘ DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE PUŁTUSKIM"
więcej: przetargi w Pułtusku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SP ZOZ w Krasnymstawie
- Dostawy rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i sekcyjnych
- Dostawa rękawic medycznych
- Produkty lecznicze.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.