Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-28
Łódź: Wykonanie operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 251288 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu , ul. Sienkiewicza 3, 90-954 Łódź, tel. 0-42 6337191, 6335575, faks 0-42 6329311.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkiwschodni.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny wartości rynkowej nieruchomości, celem ustalenia odszkodowania za nieruchomość zajętą pod drogę publiczną - gminną, według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji o podziale nieruchomości oraz według aktualnej wartości, stosownie do treści art. 98 ust. 3 w związku z art. 129 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 102, poz. 651 ze zm.), dla nieruchomości położonej w Tuszynie, obręb 9, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 294/3 o pow. 0,0041 ha, dla której przez Sąd Rejonowy w Piotrkowie Trybunalskim prowadzona jest księga wieczysta PT1P/00060899/2. Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny wartości rynkowej nieruchomości według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji o podziale nieruchomości oraz według aktualnej wartości, stosownie do treści art. 98 ust. 3 w związku z art. 129 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 102, poz. 651 ze zm.), dla nieruchomości położonej w gminie Tuszyn, obręb 14-Tuszyn Majoracki, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 96/3 o pow. 0,0200 ha, dla której przez Sąd Rejonowy w Piotrkowie Trybunalskim prowadzona jest księga wieczysta PT1P/00039433/2. Zadanie nr 3: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny wartości rynkowej działek gruntu według stanu na dzień wydania decyzji o podziale nieruchomości oraz według wartości aktualnej, celem ustalenia odszkodowania, zgodnie z art. 98 ust. 3 w związku z art. 129 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 102 poz. 651 z późn. zm.), za działki gruntu zajęte pod drogi gminne, położne w gminie Nowosolna, obręb Kalonka, oznaczone w ewidencji gruntów jako działki nr 145/35 o pow. 70 m2 i nr 145/37 o pow. 109 m2, dla których prowadzona jest księga wieczysta nr LD1M/00097367/0. Zadanie nr 4: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny wartości rynkowej nieruchomości, celem ustalenia odszkodowania za działkę zajętą pod drogę publiczną, położoną w Łodzi przy ul. Stokrotki, obręb B-24, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 75/23 o pow. 0,0018 ha, stosownie do treści art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformującej administrację publiczną ( Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.) w związku z art. 129 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 102, poz. 651 ze zm.). Zadanie nr 5: Wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności dla nieruchomości Skarbu Państwa, w trybie przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, dla nieruchomości położonej w obrębie 4, miasto Koluszki: 1. działka nr 399/10 o pow. 0,0756 ha, 2. działka nr 399/11 o pow. 0,0385 ha, dla której Sąd Rejonowy dla Łodzi - Śródmieścia w Łodzi, Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych z siedzibą w Brzezinach prowadzi księgę wieczystą KW Nr LD1B/00040319/4. Zadanie nr 6: Wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności dla nieruchomości Skarbu Państwa, w trybie przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, dla nieruchomości położonej w obrębie 5, miasto Koluszki: 1. działka nr 1298 o pow. 0,0550 ha, 2. działka nr 1302 o pow. 0,0873 ha, dla której Sąd Rejonowy dla Łodzi - Śródmieścia w Łodzi, Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych z siedzibą w Brzezinach prowadzi księgę wieczystą KW Nr LD1B/00030793/7. Zadanie nr 7: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny wartości rynkowej nieruchomości celem ustalenia odszkodowania za nieruchomości zajęte pod drogi gminne, według stanu w dniu wydania decyzji o podziale nieruchomości oraz według aktualnej wartości, stosownie do treści art. 98 ust. 3 w związku z art. 129 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010 r. nr 102, poz. 651 ze zm.), dla nieruchomości położonych w Justynowie, gmina Andrespol, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 557/6, nr 678/1, nr 678/5 i nr 869/8 o łącznej powierzchni 612 m2, dla których Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi prowadzi jest księgę wieczystą nr LD1M/00038845/4. Zadanie nr 8: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności i wartość rynkową prawa użytkowania wieczystego dla nieruchomości położonej w obrębie 5 miasto Koluszki, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 591/1 o powierzchni 0,4086 ha, dla potrzeb ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności (Dz. U. z 2005 r. Nr 175, poz. 1459 ze zm.). Zadanie nr 9: Przedmiotem zamówienie jest wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności dla nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej na terenie gminy Tuszyn, w obrębie Tuszynek Majoracki, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 249/6 o powierzchni 0,0142 ha, która zajęta jest pod drogę publiczną - drogę krajową nr 1. Operat szacunkowy jest niezbędny dla potrzeb ustanowienia prawa trwałego zarządu dla ww. nieruchomości. Zadanie nr 10: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości jednorazowego wynagrodzenia z tytułu ustanowienia odpłatnej służebności przesyłu (umieszczenie wewnętrznej kablowej linii elektrycznej niskiego napięcia) obciążającej nieruchomość Skarbu Państwa położoną w mieście Tuszyn, obręb 16, oznaczoną w ewidencji gruntów jako działka nr: 12/4 o pow. 2,2794 ha, dla której w Sądzie Rejonowym w Piotrkowie Trybunalskim prowadzona jest księga wieczysta PT1P/00067889/8. Zadanie nr 11: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny wartości rynkowej działek gruntu według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji o podziale nieruchomości oraz według aktualnej wartości, dla działek gruntu zajętych pod drogę gminną, położonych w Tuszynie, obręb 20, oznaczone w ewidencji gruntów jako działka nr 103/4, działka nr 104/4, działka nr 105/4 i działka nr 106/4 o łącznej powierzchni 74 m2, stosownie do treści art. 98 ust. 3 w związku z art. 129 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010 r. nr 102, poz. 651 ze zm.)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg. formuły /spełnia - nie spełnia/, na podstawie oświadczenia załączonego do oferty wskazanego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej na potrzeby przedmiotowego postępowania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły /spełnia - nie spełnia/, na podstawie oświadczenia załączonego do oferty wskazanego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej na potrzeby przedmiotowego postępowania
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły /spełnia - nie spełnia/, na podstawie oświadczenia załączonego do oferty wskazanego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej na potrzeby przedmiotowego postępowania
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( t.j Dz. U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651 z późn. zm.).Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły /spełnia - nie spełnia/, na podstawie oświadczeń/dokumentów załączonych do oferty wskazanych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej na potrzeby przedmiotowego postępowania
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły /spełnia - nie spełnia/, na podstawie oświadczenia załączonego do oferty wskazanego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej na potrzeby przedmiotowego postępowania
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w przypadku: 1) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy. W takim wypadku nastąpi zmniejszenie wynagrodzenia ryczałtowego i ustalenie jego nowej wartości. Zmiany postanowień zawartej umowy będą sporządzone w postaci aneksu do umowy. 2) wystąpienia zdarzeń niezawinionych przez Wykonawcę o charakterze nadzwyczajnym, których skutki uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotowej umowy zgodnie z jej treścią, wówczas może zostać zmieniony termin zakończenia prac, o czas niezbędny do wykonania zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkiwschodni.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3, 90-954 Łódź, IX p. pok. 902.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3, 90-954 Łódź, VIII p., pok. 809.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wymaga udzielenia na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych części zamówienia/zadań gwarancji na okres 12 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA BIBLIOTEKI POLITECHNIKI ŁÓDZKIEJ - serwery i macierz
- 184/TP/ZP/D/2024 - Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Zakup trzech motorowerów przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa aparatu do izolacji DNA
- Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, wystawiania, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych oraz rezerwacji i sprzedaży usług noclegowych w 2025 r.
- Usługi medycyny pracy dla pracowników, kandydatów do pracy i stażystów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz jednostek jej podległych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.