eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonanie operatów szacunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-28

Łódź: Wykonanie operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 251288 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu , ul. Sienkiewicza 3, 90-954 Łódź, tel. 0-42 6337191, 6335575, faks 0-42 6329311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkiwschodni.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny wartości rynkowej nieruchomości, celem ustalenia odszkodowania za nieruchomość zajętą pod drogę publiczną - gminną, według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji o podziale nieruchomości oraz według aktualnej wartości, stosownie do treści art. 98 ust. 3 w związku z art. 129 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 102, poz. 651 ze zm.), dla nieruchomości położonej w Tuszynie, obręb 9, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 294/3 o pow. 0,0041 ha, dla której przez Sąd Rejonowy w Piotrkowie Trybunalskim prowadzona jest księga wieczysta PT1P/00060899/2. Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny wartości rynkowej nieruchomości według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji o podziale nieruchomości oraz według aktualnej wartości, stosownie do treści art. 98 ust. 3 w związku z art. 129 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 102, poz. 651 ze zm.), dla nieruchomości położonej w gminie Tuszyn, obręb 14-Tuszyn Majoracki, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 96/3 o pow. 0,0200 ha, dla której przez Sąd Rejonowy w Piotrkowie Trybunalskim prowadzona jest księga wieczysta PT1P/00039433/2. Zadanie nr 3: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny wartości rynkowej działek gruntu według stanu na dzień wydania decyzji o podziale nieruchomości oraz według wartości aktualnej, celem ustalenia odszkodowania, zgodnie z art. 98 ust. 3 w związku z art. 129 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 102 poz. 651 z późn. zm.), za działki gruntu zajęte pod drogi gminne, położne w gminie Nowosolna, obręb Kalonka, oznaczone w ewidencji gruntów jako działki nr 145/35 o pow. 70 m2 i nr 145/37 o pow. 109 m2, dla których prowadzona jest księga wieczysta nr LD1M/00097367/0. Zadanie nr 4: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny wartości rynkowej nieruchomości, celem ustalenia odszkodowania za działkę zajętą pod drogę publiczną, położoną w Łodzi przy ul. Stokrotki, obręb B-24, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 75/23 o pow. 0,0018 ha, stosownie do treści art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformującej administrację publiczną ( Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.) w związku z art. 129 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 102, poz. 651 ze zm.). Zadanie nr 5: Wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności dla nieruchomości Skarbu Państwa, w trybie przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, dla nieruchomości położonej w obrębie 4, miasto Koluszki: 1. działka nr 399/10 o pow. 0,0756 ha, 2. działka nr 399/11 o pow. 0,0385 ha, dla której Sąd Rejonowy dla Łodzi - Śródmieścia w Łodzi, Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych z siedzibą w Brzezinach prowadzi księgę wieczystą KW Nr LD1B/00040319/4. Zadanie nr 6: Wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności dla nieruchomości Skarbu Państwa, w trybie przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, dla nieruchomości położonej w obrębie 5, miasto Koluszki: 1. działka nr 1298 o pow. 0,0550 ha, 2. działka nr 1302 o pow. 0,0873 ha, dla której Sąd Rejonowy dla Łodzi - Śródmieścia w Łodzi, Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych z siedzibą w Brzezinach prowadzi księgę wieczystą KW Nr LD1B/00030793/7. Zadanie nr 7: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny wartości rynkowej nieruchomości celem ustalenia odszkodowania za nieruchomości zajęte pod drogi gminne, według stanu w dniu wydania decyzji o podziale nieruchomości oraz według aktualnej wartości, stosownie do treści art. 98 ust. 3 w związku z art. 129 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010 r. nr 102, poz. 651 ze zm.), dla nieruchomości położonych w Justynowie, gmina Andrespol, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 557/6, nr 678/1, nr 678/5 i nr 869/8 o łącznej powierzchni 612 m2, dla których Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi prowadzi jest księgę wieczystą nr LD1M/00038845/4. Zadanie nr 8: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności i wartość rynkową prawa użytkowania wieczystego dla nieruchomości położonej w obrębie 5 miasto Koluszki, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 591/1 o powierzchni 0,4086 ha, dla potrzeb ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności (Dz. U. z 2005 r. Nr 175, poz. 1459 ze zm.). Zadanie nr 9: Przedmiotem zamówienie jest wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności dla nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej na terenie gminy Tuszyn, w obrębie Tuszynek Majoracki, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 249/6 o powierzchni 0,0142 ha, która zajęta jest pod drogę publiczną - drogę krajową nr 1. Operat szacunkowy jest niezbędny dla potrzeb ustanowienia prawa trwałego zarządu dla ww. nieruchomości. Zadanie nr 10: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości jednorazowego wynagrodzenia z tytułu ustanowienia odpłatnej służebności przesyłu (umieszczenie wewnętrznej kablowej linii elektrycznej niskiego napięcia) obciążającej nieruchomość Skarbu Państwa położoną w mieście Tuszyn, obręb 16, oznaczoną w ewidencji gruntów jako działka nr: 12/4 o pow. 2,2794 ha, dla której w Sądzie Rejonowym w Piotrkowie Trybunalskim prowadzona jest księga wieczysta PT1P/00067889/8. Zadanie nr 11: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny wartości rynkowej działek gruntu według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji o podziale nieruchomości oraz według aktualnej wartości, dla działek gruntu zajętych pod drogę gminną, położonych w Tuszynie, obręb 20, oznaczone w ewidencji gruntów jako działka nr 103/4, działka nr 104/4, działka nr 105/4 i działka nr 106/4 o łącznej powierzchni 74 m2, stosownie do treści art. 98 ust. 3 w związku z art. 129 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010 r. nr 102, poz. 651 ze zm.)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg. formuły /spełnia - nie spełnia/, na podstawie oświadczenia załączonego do oferty wskazanego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej na potrzeby przedmiotowego postępowania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły /spełnia - nie spełnia/, na podstawie oświadczenia załączonego do oferty wskazanego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej na potrzeby przedmiotowego postępowania

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły /spełnia - nie spełnia/, na podstawie oświadczenia załączonego do oferty wskazanego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej na potrzeby przedmiotowego postępowania

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( t.j Dz. U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651 z późn. zm.).Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły /spełnia - nie spełnia/, na podstawie oświadczeń/dokumentów załączonych do oferty wskazanych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej na potrzeby przedmiotowego postępowania

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły /spełnia - nie spełnia/, na podstawie oświadczenia załączonego do oferty wskazanego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej na potrzeby przedmiotowego postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w przypadku: 1) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy. W takim wypadku nastąpi zmniejszenie wynagrodzenia ryczałtowego i ustalenie jego nowej wartości. Zmiany postanowień zawartej umowy będą sporządzone w postaci aneksu do umowy. 2) wystąpienia zdarzeń niezawinionych przez Wykonawcę o charakterze nadzwyczajnym, których skutki uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotowej umowy zgodnie z jej treścią, wówczas może zostać zmieniony termin zakończenia prac, o czas niezbędny do wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkiwschodni.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3, 90-954 Łódź, IX p. pok. 902.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3, 90-954 Łódź, VIII p., pok. 809.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wymaga udzielenia na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych części zamówienia/zadań gwarancji na okres 12 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.