To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-14
Ogłoszenie nr 25128 - 2017 z dnia 2017-02-14 r.
Nowe Miasto Lubawskie: "Zastosowanie odnawialnych źródeł energii poprzez kompleksową modernizację systemu grzewczego w Szkole Podstawowej w Gwiździnach"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 - 2020, Działanie 4.1 "Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych" Umowa z WFOŚiGW w Olsztynie z dnia 13.10.2016 r. Nr UDA-RPWM.04.01.00-28-0103/16-00
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 888-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowe Miasto Lubawskie, krajowy numer identyfikacyjny
87111892200000, ul.
Mszanowo, ul. Podleśna
1,
13300
Nowe Miasto Lubawskie, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
56 4726300, 4726317, faks
564 726 305, e-mail
zamowienia@gminanml.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gminanml.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zastosowanie odnawialnych źródeł energii poprzez kompleksową modernizację systemu grzewczego w Szkole Podstawowej w Gwiździnach"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.1.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową modernizację systemu grzewczego w Szkole Podstawowej polegającej na zmianie istniejącego ogrzewania opierającego się na systemie akumulacyjnym elektrycznym - grzejnikach elektrycznych wolnostojących na instalację c.o. w systemie tradycyjnym - wodnym oraz budowę kotłowni kontenerowej na opał (pellet) wraz z kotłem ekologicznym o mocy 150 kW oraz budowie płyty żelbetowej o grubości 15 cm dla kotłowni kontenerowej. Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego oraz ze środków uzyskanych z dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 - 2020, Działanie 4.1 "Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych" Umowa z WFOŚiGW w Olsztynie z dnia 13.10.2016 r. Nr UDA-RPWM.04.01.00-28-0103/16-00. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie przyłącza: wodociągowego, węzła ciepłego, energetycznego, w tym między innymi: a) wykopów wąsko - przestrzennych, b) montaż rur i kabli, c) przejścia rur i kabli przez budynek, d) podsypek piaskowych, e) pomiarów geodezyjnych, 2) montaż kontenera i kotła, 3) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, w tym między innymi: a) kucie bruzd i przejść przez ściany, b) mocowanie grzejników, c) montaż rur centralnego ogrzewania, d) montaż uzbrojenia i armatury, e) montaż pionów c.o.. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej. Dokumentacja techniczna składa się z dokumentacji projektowej - Załącznik Nr 7 do SIWZ, Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik Nr 8 i przedmiaru robót - Załącznik Nr 9 do SIWZ. 4. Postępowanie prowadzone jest w procedurze właściwej dla zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3,
45331000-6,
45332200-5,
45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT300822.46 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 350026.29 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.