eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągSprzęt informatyczny na potrzeby Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Ostródzie dotyczącego zadania inwestycyjnego pod nazwąAdaptacja budynku pokoszarowego w Ostródzie przy ul. Czarnieckiego 29 na potrzeby Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-23

Elbląg: Sprzęt informatyczny na potrzeby Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Ostródzie dotyczącego zadania inwestycyjnego pod nazwą: Adaptacja budynku pokoszarowego w Ostródzie przy ul. Czarnieckiego 29 na potrzeby Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej.
Numer ogłoszenia: 251294 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Elblągu , Plac Konstytucji 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 6112200 w. 169, faks 055 6112216.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt informatyczny na potrzeby Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Ostródzie dotyczącego zadania inwestycyjnego pod nazwą: Adaptacja budynku pokoszarowego w Ostródzie przy ul. Czarnieckiego 29 na potrzeby Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zainstalowanie i uruchomienie : Sprzętu informatycznego na potrzeby Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Ostródzie dotyczącego zadania inwestycyjnego pod nazwą: Adaptacja budynku pokoszarowego w Ostródzie przy ul. Czarnieckiego 29 na potrzeby Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej Miejsce dostawy i montażu sprzętu - Sąd Rejonowy w Ostródzie, Prokuratura Rejonowa w Ostródzie - ul. Czarnieckiego 29, 14-100 Ostróda. B. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Dostawa, montaż i uruchomienie serwerów - 3 szt. (montaż w szafie - z wyjątkiem serwera nr3), podłączenie wszystkich niezbędnych urządzeń zewnętrzych dostarczanych w ramach niniejszej dostawy, konfiguracja RAID, instalacja systemu MS Windows Server 2003, 2. System Wspomagania Organizacji Rozpraw: a. dostawa, montaż i uruchomienie szafy teleinformatycznej 1 szt.- montaż szafy w serwerowni, montaż i uruchomienie wszystkich urządzeń dostarczanych wraz z dostawą niniejszej szafy (m.in. UPS, półki, KVM, konsola monitora 1U itd.) b. dostawa, montaż i uruchomienie zasilaczy awaryjnych 2 szt.- montaż w szafie rackowej, podłączenie do zasilania, podłączenie switchy. c. dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu aktywnego 4 szt.- montaż w szafach rackowych w dwóch punktach dystrybucyjnych, montaż minigibicków , podłączenie patchcordami do panela światłowodowego i uruchomienie komunikacji pomiędzy punktami dystrybucyjnymi. d. dostawa, montaż i uruchomienie wokand elektronicznych przy salach rozpraw - 19 cali - 12 szt. -, montaż, uruchomienie, nadanie adresów IP, wprowadzenie adresu startowej strony WWW. e. dostawa, montaż i uruchomienie wokand elektronicznych na korytarzach - 40 cali - 3 szt. -, montaż, uruchomienie, nadanie adresów IP, wprowadzenie adresu startowej strony WWW. f. dostawa, montaż i uruchomienie Infokiosku 1 szt. - montaż, uruchomienie i wgranie oprogramowania. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia - dostawy sprzętu informatycznego znajduje się w treści kolumny (minimalne wymagania) załącznika Nr 1 a - WYCENA OFEROWANYCH URZĄDZEŃ - dołączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Rozdział II..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający wymogi art.22 ust.1 tj. Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki : 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na dostarczeniu i uruchomieniu serwera oraz Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw na łączną wartość 300 000,00 zł; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z formułą : SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) WYKAZ oświadczeń, które należy składać jako załącznik do OFERTY wg wzoru, przekazywanego przez Zamawiającego ze wzorem formularza OFERTA - Rozdział II SIWZ. a. Oświadczenie wynikające z art.22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b. Oświadczenie wynikające z art.25 ust.1 pkt.2) ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) WYKAZ DOKUMENTÓW wymaganych od wykonawców/ dostawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. a. Wycena dostawy sporządzona zgodnie z wymaganiami punktu 12 SIWZ. b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich :wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. d. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę składa pełnomocnik..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elblag.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 82-300 Elbląg, Pl. Konstytucji 1 pok.215.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2009 godzina 08:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Elblągu , Pl. Konstytucji 1, pok. 215.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.