Ogłoszenie z dnia 2007-12-14
Mińsk Mazowiecki: Dyrekcja Szkoły Podstawowej nr 1 w Mińsku Mazowieckim
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
na dostawę artykułów żywnościowych według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
Numer ogłoszenia: 251317 - 2007; data zamieszczenia: 14.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. Kopernika 9, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582122, fax 025 7582122.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1kopernik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dyrekcja Szkoły Podstawowej nr 1 w Mińsku Mazowieckim ogłasza przetarg nieograniczony o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na dostawę artykułów żywnościowych według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa art. żywnościowych do stołówki szkolnej z podziałem na części, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od 1do 7 Załącznik nr 1- artykuły spożywcze Załącznik nr 2- warzywa i owoce Załącznik nr 3- drób Załącznik nr 4- mięso Załącznik nr 5- nabiał Załącznik nr 6- pieczywo Załącznik nr 7 - jaja Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na każde z siedmiu zadań określonych w załącznikach od nr 1-7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości niniejszego zamówienia podstawowego, zgodnie z postanowieniami art. 67 ust. 1 pkt.7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 01.00.00.00 - 01.00.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 02.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Postępowanie będzie prowadzone bez pobierania wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : spełniają wymagania art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie o zamówienie publiczne z art.24 ust.1 i 2 w/w ustawy oraz akceptują warunki zawarte w SIWZ wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Jedynym kryterium wyboru oferty jest najniższa cena.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b)oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, c)ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia - nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp1kopernik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Szkoły Podstawowej nr1, 05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Kopernika 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Oferty w zapieczętowanej kopercie z napisem /Oferta na dostawę artykułów żywnościowych/ należy składać w siedzibie zamawiającego w sekretariacie szkoły ( parter)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Załącznik nr 1- artykuły spożywcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa art. żywnościowych do stołówki szkolnej z podziałem na części, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Załącznik nr 2- warzywa i owoce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa art. żywnościowych do stołówki szkolnej z podziałem na części, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Załącznik nr 3- drób.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa art. żywnościowych do stołówki szkolnej z podziałem na części, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Załącznik nr 4- mięso.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa art. żywnościowych do stołówki szkolnej z podziałem na części, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Załącznik nr 5- nabiał.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa art. żywnościowych do stołówki szkolnej z podziałem na części, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Załącznik nr 6- pieczywo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa art. żywnościowych do stołówki szkolnej z podziałem na części, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Załącznik nr 7 - jaja.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa art. żywnościowych do stołówki szkolnej z podziałem na części, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- (IV/25) PRACE REMONTOWE WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI PAŁACU DWORSKIEGO BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KĄTACH
- Artykuły żywnościowe cz. II
- Przeglądy techniczne i serwisowanie Tomografu komputerowego Revolution Maxima o nr seryjnym CBDMG2200145HM i AW Serwer o nr seryjnym CZ223307VQ
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Mińsk Mazowiecki
- Zakup pojazdu asenizacyjnego
- Zakup wyposażenia, sprzętu i pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Zamieniu
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Integracyjnego Przedszkola Samorządowego nr 3 w Bełchatowie
- Sukcesywne dostawy ryb, przetworów rybnych oraz mrożonek owocowych i warzywnych na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- "Dostawy produktów żywnościowych (2025)"
- Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30 w II półroczu 2025r.
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina - PIECZYWO"
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina - MIĘSO, WĘDLINY i DRÓB"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.