To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-21
Katowice: Dostawa artykułów promocyjnych dla Wydziału Gospodarki
Numer ogłoszenia: 251335 - 2011; data zamieszczenia: 21.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191985 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów promocyjnych dla Wydziału Gospodarki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych dla Wydziału Gospodarki zgodnie z zakresami i opisem zawartym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dodatkowe postanowienia dla zakresów: 1. Wszystkie oferowane artykuły promocyjne muszą być nowe, pełnowartościowe, pierwszego gatunku, nie gorsze niż określone przez Zamawiającego w siwz. 2. Wykonanie projektów, układów graficznych powinno być zgodne z zakresami i opisem zawartym w siwz. 3. Zamawiający przekaże Wykonawcy odpowiednie wzory logotypów w dniu zawarcia umowy. Wykonawca uzgodni i przedstawi Zamawiającemu wzór przedmiotu zamówienia zawierający m.in.: projekt, układ graficzny, propozycję tłoczeń, graweru, nadruku lub innej formy znakowania w terminie do 4 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 4. Wzory logotypów dostępne są również na stronach internetowych: www.slaskie.pl (w zakładce Do pobrania); www.rpo.slaskie.pl (w zakładce Promocja RPO - logo RPO, Województwa Śląskiego i Unii Europejskiej). Logotypy Śląskiego Centrum Obsługi Inwestora oraz Invest In Silesia do wglądu na stronach http://invest.slaskie.pl/ oraz http://www.invest-in-silesia.pl/. 5. Wykonawca uwzględni i naniesie uwagi Zamawiającego do wzoru przedmiotu zamówienia w terminie do 2 dni roboczych licząc od dnia przekazania uwag. 6. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia po uzyskaniu akceptacji przez Zamawiającego wzoru przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich wad artykułów promocyjnych, które nie wynikły z winy Zamawiającego na własny koszt. 8. Wraz z zawarciem umowy Wykonawca przenosi na Zamawiającego prawa autorskie do projektów i układów graficznych. 9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia, bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat, do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach. 10. Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo- odbiorczym. 11. Do oferty Wykonawca (dla każdego zakresu odrębnie) musi dołączyć próbki artykułów promocyjnych w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny przedmiotu zamówienia w kryterium jakość. Próbki powinny spełniać wymogi opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza dołączenie próbek posiadających nadruk innej treści niż wskazana w siwz, umiejscowiony w innym miejscu aniżeli wskazano w siwz, jednakże naniesiony tą samą techniką, która będzie zastosowana przy umieszczaniu nadruków na przedmiocie zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zakresów. Zamawiający dopuszcza dołączenie próbek artykułów promocyjnych w kolorze innym niż wskazany w siwz. Dodatkowo dla zakresu I (notes z kartkami samoprzylepnymi) Zamawiający dopuszcza złożenie próbki z inną niż określona w siwz ilością kartek, dla zakresu V (pamięć USB) dopuszcza złożenie próbki o innej pojemności, oraz dla zakresu VI (torba bawełniana na materiały informacyjne) dopuszcza złożenie próbki o dowolnych wymiarach. Dla próbek Zamawiający nie wymaga opakowań. 12. W przypadku nie dołączenia próbek lub niezgodności próbek z opisem przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem zapisu pkt II.1.3) ppkt 12 oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Materiały promocyjne finansowane są: - ze środków własnych zabezpieczonych w budżecie Wydziału Gospodarki- w zakresach I-IV; - w 85% przez Unię Europejską z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego - w zakresach V-VI.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Notes z kartkami samoprzylepnymi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
- Pracownia Reklamy AD Halina Zaleńska, Myśliwska 68, 30-718 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7380,00
Oferta z najniższą ceną: 7380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7380,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Portfel
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE PRZEMYSŁAW TALBIERZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE PRZEMYSŁAW TALBIERZ
- TAPS Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Export-Import Andrzej Talbierz, Będzińska 16, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10553,40
Oferta z najniższą ceną: 10553,40 / Oferta z najwyższą ceną: 19889,10
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Parasol automatyczny mini
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
- Pracownia Reklamy AD Halina Zaleńska, Myśliwska 68, 30-718 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7195,50
Oferta z najniższą ceną: 7195,50 / Oferta z najwyższą ceną: 9343,08
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Długopis
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
- Pracownia Reklamy AD Halina Zaleńska, Myśliwska 68, 30-718 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1968,00
Oferta z najniższą ceną: 1968,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2681,40
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pamięć USB
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IWONA KOSAKOWSKA AGENCJA PROMOCYJNA "STYLLE"
jakie przetargi wygrała firma
IWONA KOSAKOWSKA AGENCJA PROMOCYJNA "STYLLE"
- Agencja Promocyjna STYLLE S.C. I. Kosakowska, A. Kasprzak, Maksymiliana Garsteckiego 10, 60-682 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11094,60
Oferta z najniższą ceną: 11094,60 / Oferta z najwyższą ceną: 12300,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Torba bawełniana na materiały informacyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA ~NATURA~ ZENON MIZEREK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA ~NATURA~ ZENON MIZEREK
- Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa NATURA Zenon Mizerek, Bukowa 54, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6273,00
Oferta z najniższą ceną: 6273,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7995,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wsparcie merytoryczne, kontrola prawidłowości danych zebranych w ramach identyfikacji cech eksploatacyjnych nawierzchni na DW, będących w administracji ZDW w K-cach na terenie woj. śl. tzw. Konsultant
- Dostawa komory do szkliwienia, koła garncarskiego i walcarki do Pracowni Ceramiki
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego oraz projektu naprawy konstrukcji budynku Stacji klasyfikacji wstępnej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Budowa zabezpieczeń przeciwhałasowych wzdłuż drogi ekspresowej S86 od ul. Piłsudskiego do ul. Wiązowej (rejon ul. Stalowej i ul. Dalekiej) w m. Sosnowiec
- ROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 786 Z UL. SADOWĄ (DROGA POWIATOWA NR 1060 S) W MIEJSCOWOŚCI WANCERZÓW.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów dla uczniów uczestniczących w warsztatach składających się z długopisów biodegradowalnych, notesów A5 z recyklingu i worków/plecaków
- Usługa promocyjna polegająca na składzie, opracowaniu graficznym i wydruku tygodnika Łącznik Zielonogórski
- Dostawa artykułów promocyjnych z logotypem Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej.
- Wydruk i dostawa materiałów w roku 2025 dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Dostawa materiałów (w tym gadżetów reklamowych) z nadrukiem na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. (piąta edycja)
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.