eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolskizorganizowanie, prowadzenie i utrzymanie na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski ogólnodostępnych szaletów publicznych



Ogłoszenie z dnia 2013-11-25

Ostrów Wielkopolski: zorganizowanie, prowadzenie i utrzymanie na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski ogólnodostępnych szaletów publicznych
Numer ogłoszenia: 251339 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski , Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie, prowadzenie i utrzymanie na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski ogólnodostępnych szaletów publicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zorganizowanie, prowadzenie i utrzymanie na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski ogólnodostępnych szaletów publicznych. I. Organizacja szaletów. 1. Wykonawca w celu realizacji zamówienia zapewnia dwa sanitariaty, które muszą: a) być usytuowane w różnych punktach obszaru ograniczonego następującymi ulicami: Raszkowską, Konopnickiej, 60 Pułku Piechoty, Harcerską, al. Powstańców Wielkopolskich, Kompałły, Chopina, Kościuszki, Kopernika, Piastowską, Głogowską, Sienkiewicza i Wojska Polskiego, b) spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach: prawa budowlanego i sanitarnych, w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 ze zmianami), c) mieć wejścia z dróg komunikacji ogólnej, d) znajdować się w kontenerach lub w budynkach murowanych, e) mieć minimum 3 kabiny każdy. 2. Zamawiający oddaje wykonawcy w użyczenie na czas realizacji zamówienia szalet miejski w Rynku, którego parametry techniczne określa załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Zamawiający oddaje wykonawcy w użyczenie na czas realizacji zamówienia automatyczną toaletę publiczną w Parku Miejskim, której parametry techniczne i inne wytyczne określają załączniki nr 9 i 10 do SIWZ. II. Inne wymagania: 1. w zakresie szaletów, które zapewnia wykonawca: a) szalety muszą być czynne przynajmniej od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych od pracy), co najmniej 8 godzin dziennie, pomiędzy godz. 800, a 1800, b) wykonawca zapewnia obsługę szaletów, c) jednorazowa opłata pobierana za skorzystanie z szaletów nie może być wyższa niż 2,00 zł brutto (słownie: dwa złote 00/100), 2. w zakresie szaletu miejskiego w Rynku: a. szalet musi być czynny od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych od pracy) przynajmniej 8 godzin dziennie, pomiędzy godz. 800, a 1800, oraz dodatkowo w soboty, niedziele, święta i dni wolne od pracy przynajmniej 5 godzin dziennie, pomiędzy godz. 900, a 1600, b. wykonawca zapewnia obsługę szaletu, c. jednorazowa opłata pobierana za skorzystanie z szaletu nie może być wyższa niż 2,00 zł brutto (słownie: dwa złote 00/100), 3. w zakresie automatycznej toalety publicznej w Parku Miejskim: a. toaleta musi być czynna we wszystkie dni robocze i święta przez 24 h/dobę, b. wykonawca zapewnia całodobową obsługę toalety, c. jednorazowa opłata pobierana za skorzystanie z toalety publicznej musi wynosić 2 zł brutto (słownie: dwa złote 00/100), d. w obiekcie należy używać środków chemicznych przeznaczonych do zastosowań profesjonalnych, np. środków myjąco-dezynfekujących (preparaty do utrzymania czystości wewnątrz obiektu) i ochronnych (preparat do pielęgnacji stali szlachetnej, z której wykonana jest muszla klozetowa, e. wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania zapisów zawartych w załączniku nr 9 do SIWZ (Obowiązki obsługującego obiekt), f. wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z danymi i wskazówkami zawartymi w załączniku nr 10 do SIWZ i do stosowania się do nich. 4. Wykonawca odpowiada za odpowiedni stan sanitarny i warunki techniczne wszystkich szaletów i toalety automatycznej, w tym za bieżącą konserwację, wymagane obowiązującymi przepisami prawa, 5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z funkcjonowaniem oraz bieżącym utrzymaniem wszystkich szaletów i toalety automatycznej, 6. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie wszystkich szaletów i toalety automatycznej przed kradzieżą oraz dewastacją. III. Przepisy, których musi przestrzegać wykonawca: - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 ze zmianami), - ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 ze zmianami).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował dwoma sanitariatami niezbędnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia, które będą spełniać wymagania określone w pkt 3.1.1. SIWZ lub odpowiednio w pkt II.1.4) ogłoszenia. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia i wykazu, o których mowa w pkt 7.1. i 7.2. SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W formie oryginału pisemne zobowiązanie (załącznik nr 7) lub inne oświadczenie podmiotów, które oddają do dyspozycji wykonawcy składającemu ofertę niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku gdy wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy. W przypadku gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 7, inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji zasoby, które musi: - zawierać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, - wskazywać konkretny udostępniany zasób, - zawierać okres jakiego dotyczy zobowiązanie. 2. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt III.4.1. na spełnienie warunków, o których mowa w pkt III.3. mogą zostać złożone wspólnie, natomiast dokumenty wymienione w pkt III.4.2. i III.4.3. potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz dokument wymieniony w pkt III.4.4. dot. przynależności do grupy kapitałowej, składa oddzielnie każdy z podmiotów,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, pok. 324 (III piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2013 godzina 15:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, pok. 324 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.