Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-23
Gliwice: Separator powietrzny
Numer ogłoszenia: 251346 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Metali Nieżelaznych , Ul. Sowińskiego 5, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2380316, 3280200, faks 032 2316933.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Separator powietrzny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do IMN separatora powietrznego do rozdziału granulatów polimetalicznych metale i niemetale na frakcje - metaliczną -ciężką - lekka pośrednia - najczęściej niemetaliczną - pylistą.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.72.00.00 - Urządzenia elektromechaniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy: 1. Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie umożliwiające wykonanie zadania 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zmianami)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Wyżej wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału (pkt.2,3,) pozostałe (pkt.1) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1,2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imn.gliwice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Metali Nieżelaznych
ul. Sowińskiego 5
44-100 Gliwice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Instytut Metali Nieżelaznych ul. Sowińskiego 5 44-100 Gliwice pokój 2 pawilon B.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja i przeprowadzenie kursów językowych
- Naprawa wewnętrznych, betonowych: ścian, stropu, dna i słupa w dwóch zbiornikach wody pitnej dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- 192-P-24 Serwis i przeglądy aparatury medycznej - diagnostyka obrazowa
- Usługi utrzymania czystości na terenie wybranych jednostek MZUK
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kanałem Gliwickim
- Dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 11 w Gliwicach.
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.