Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-27
Wrocław: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami w podziale na zadania:
Numer ogłoszenia: 251360 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu , ul. Podwale 28, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3443641 do 49 w. 403, faks 071 3430731.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami w podziale na zadania:.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami w podziale na zadania: ZADANIE 1 - NR SP.DT.3421.P1N-40/2008 Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla Przebudowy drogi powiatowej nr 1918D w Długołęce od torów PKP w kierunku Kamienia, w zakresie poszerzenie i wzmocnienie nawierzchni, budowa chodników i odwodnienia oraz zatok autobusowych (dł. ok. 1700m). WPI poz. 1.4. CPV 71 52 10 00 - 6; 71 63 13 00 - 3 ZADANIE 2 - NR SP.DT.3421.P1N-41/2008 Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla Przebudowy drogi powiatowej nr 1990D w m. Rogów Sobócki na dł. ok. 3,4 km, gm. Sobótka w ramach zadania: Przebudowa drogi nr 1990D na odcinku: Rogów Sobócki - Sobótka (dwa odcinki). WPI poz. 3.2. CPV 71 52 10 00 - 6; 71 63 13 00 - 3.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: ZADANIE 1: 1100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych) ZADANIE 2: 1900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.4. Uczestnictwo w przetargu jest otwarte dla Wykonawców, którzy: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami Prawa zamówień publicznych, 2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.5. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do Oferty podane poniżej dokumenty i oświadczenia, których brak spowoduje wykluczenie Wykonawcy, którego ofertę uznaje się za odrzuconą bez jej dalszego rozpatrywania z zastrzeżeniem art. 26 ust 3. PZP: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2. koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualnych zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Podwale 28, 50-040 Wrocław, II piętro, pok. 213..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Podwale 28, 50-040 Wrocław, II piętro, pok. 207(sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: RPO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - NR SP.DT.3421.P1N-40/2008 Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla Przebudowy drogi powiatowej nr 1918D w Długołęce od torów PKP w kierunku Kamienia, w zakresie poszerzenie i wzmocnienie nawierzchni, budowa chodników i odwodnienia oraz zatok autobusowych (dł. ok. 1700m). CPV 71 52 10 00 - 6; 71 63 13 00 - 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 - NR SP.DT.3421.P1N-40/2008 Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla Przebudowy drogi powiatowej nr 1918D w Długołęce od torów PKP w kierunku Kamienia, w zakresie poszerzenie i wzmocnienie nawierzchni, budowa chodników i odwodnienia oraz zatok autobusowych (dł. ok. 1700m), woj. dolnośląskie CPV 71 52 10 00 - 6; 71 63 13 00 - 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00-6, 71.63.13.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - NR SP.DT.3421.P1N-41/2008 Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla Przebudowy drogi powiatowej nr 1990D w m. Rogów Sobócki na dł. ok. 3,4 km, gm. Sobótka w ramach zadania: Przebudowa drogi nr 1990D na odcinku: Rogów Sobócki - Sobótka (dwa odcinki). CPV 71 52 10 00 - 6; 71 63 13 00 - 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2 - NR SP.DT.3421.P1N-41/2008 Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla Przebudowy drogi powiatowej nr 1990D w m. Rogów Sobócki na dł. ok. 3,4 km, gm. Sobótka w ramach zadania: Przebudowa drogi nr 1990D na odcinku: Rogów Sobócki - Sobótka (dwa odcinki), woj. dolnośląskie CPV 71 52 10 00 - 6; 71 63 13 00 - 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00-6, 71.63.13.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Utrzymanie eksploatacyjne obiektów inżynierskich drogach wojewódzkich na terenie województwa dolnośląskiego z podziałem na 4 zadania.
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych selektywnie zebranych i wytwarzanych w WSS we Wrocławiu im. J. Gromkowskiego przy ul. Koszarowa 5
- "Remont istniejącej kotłowni gazowej wraz z przebudową wewnętrznej Instalacji gazowej dla budynku internatu Liceum Ogólnokształcącego Nr XIV we Wrocławiu".
- Dostawa przenośnych komputerów osobistych (laptopy), w ramach projektu "Kierunek - Moja przyszłość", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- TP 42/25 - Dostawa systemu aspiracyjno-próżniowego z dzierżawą urządzeń laboratoryjnych
- Zakup wraz z dostawą "Systemu szkolno-treningowego - POJEDYNEK"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa sieci wodociągowej w Gminie Sianów".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót w ramach zadania pn. Rozbudowa budynku Przychodni Specjalistycznej wraz z infrastrukturą techniczną SP ZOZ w Leżajsku
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego i Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie".
- "Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w Bisztynku" realizowanego przez Społeczną Inicjatywę Mieszkaniową KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o."
- "Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna"
- Inżynier dla przedsięwzięcia pn.:Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie -Etap I.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.