To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-13
Suwałki: Przedmiotem zamówienia są usługi przeprowadzenia szkoleń zawodowych oraz dostawa materiałów biurowych, papieru oraz tonerów do drukarek w ramach projektu pn. kreatywni.pl (WND-POKL.08.01.01-20-223/11)
Numer ogłoszenia: 251390 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 226512 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666106, faks 87 5667497.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi przeprowadzenia szkoleń zawodowych oraz dostawa materiałów biurowych, papieru oraz tonerów do drukarek w ramach projektu pn. kreatywni.pl (WND-POKL.08.01.01-20-223/11).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje cztery zadania (cztery części): Zadanie 1: usługa organizacji i przeprowadzenie szkolenia operatorów w zakresie uzyskania uprawnień do obsługi koparko - ładowarek, ładowarek i koparek jednonaczyniowych (klasa III) dla 10 osób-uczestników kursu zawodowego Operator koparko-ładowarki w ramach projektu kreatywni.pl. Liczba osób do przeszkolenia: 10 osób. Pożądany termin szkolenia: w okresie od dnia zawarcia umowy do 26 sierpnia 2012 r. Szkolenie musi być przeprowadzone w oparciu o program Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. nr 118 poz. 1263), a także odpowiadać wymogom określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. nr 31, poz. 216). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Rozdział 2, zadanie 1 SIWZ. Zadanie 2: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z zakresu cukiernictwa dla 10 osób - uczestniczek kursu zawodowego Cukierniczka specjalistka - ciastka i desery w ramach projektu Kreatywni.pl. Liczba osób do przeszkolenia: 10 osób. Pożądany termin szkolenia: w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 lipca 2012 r. Szkolenie musi być przeprowadzone zgodnie z wymaganiami sanitarno-higienicznymi i zasadami bhp oraz oraz wymaganiami określonymi w §5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania poprzez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r., nr 31, poz. 216 ze zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Rozdział 2, zadanie 2 SIWZ. Zadanie 3: Dostawa tonerów do drukarek oraz papieru ksero dla potrzeb powielania materiałów szkoleniowych dla uczestniczek i uczestników kursów zawodowych w ramach projektu kreatywni.pl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Rozdział 2, zadanie 3 SIWZ. Zadanie 4: Usługa wykonania wzorników oraz dostawa 12 kompletów materiałów biurowych dla uczestniczek i uczestników kursów zawodowych w ramach projektu kreatywni.pl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Rozdział 2, zadanie 4 SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: kreatywni.pl - Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wdrożony i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu VIII. Regionalne kadry gospodarki, Działania 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałania 8.1.1. Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z zakresu cukiernictwa dla 10 osób - uczestniczek kursu zawodowego Cukierniczka specjalistka - ciastka i desery w ramach projektu Kreatywni.pl
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marcin Budynek, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą GASTRO-PARTY MARCIN BUDYNEK,, 25 Stycznia 5, 62-080 Tarnowo Podgórne, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17800,00
Oferta z najniższą ceną: 17800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie.
- Zamówienie wspólne na dostawę artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZB6
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.