eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I POLIGRAFICZNYCH DO AKADEMII OBRONY NARODOWEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-24

Warszawa: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I POLIGRAFICZNYCH DO AKADEMII OBRONY NARODOWEJ
Numer ogłoszenia: 251422 - 2015; data zamieszczenia: 24.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Obrony Narodowej , al. Gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 261 814 085, faks 261 813 217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aon.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I POLIGRAFICZNYCH DO AKADEMII OBRONY NARODOWEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów biurowych i poligraficznych do Akademii Obrony Narodowej.Antyrama pleksi 21 x 29,7 cm, Antyrama pleksi 29,7 x 42 cm, Antyrama pleksi 40 x 50 cm, Antyrama pleksi 60 x 90 cm, Bloczek kostka kolorowa, Bloczek samoprzylepny, Blok do tablicy Flipchart, Brulion A5, Brulion B5, Brulion A4, Datownik samotuszujący, Deska z klipem, Długopis z wkładem wymiennym, Długopis żelowy 0,25, Długopis żelowy 0,7, Druki akcydensowe Przyjęcie materiału z zewnątrz, Druki akcydensowe Przyjęcie materiału z zewnątrz, Druki akcydensowe Faktura VAT, Dziurkacz -25, Dziurkacz - 65, Dziurkacz - nitownica - oczkownica biurowa do dokumentów, Ekran projekcyjny przenośny 180 x 180, Ekran projekcyjny ścienno - sufitowy 180 x 180, Ekspozytor do prezentacji książek, Etykieta samoprzylepna 75 x 50, Etykieta samoprzylepna 210 x 148, Etykieta samoprzylepna 50 x 35, Etykieta samoprzylepna 70 x 29,7, Etykieta samoprzylepna 70 x 30, Etykieta samoprzylepna 210 x 297, Etykieta samoprzylepna okrągła O 40 mm, Folia do laminowania A3, Folia do laminowania A4, Folia do laminowania 80 x 111, Folia rękaw 80 cm, Foliopis permanentny 0,4, Foliopis permanentny 1,0, Gąbka wiskozowa sprasowana, Gąbka do tablic kredowych, Gumka do ołówka mała, Grzbiety do bindowania dokumentów A4 - 6 mm, Grzbiety do bindowania dokumentów A4 - 8 mm, Grzbiety do bindowania dokumentów A4 - 12 mm, Grzbiety do bindowania dokumentów A4 - 19 mm, Grzbiety do bindowania dokumentów A4 - 28 mm, Identyfikator plastikowy, Kalendarz biuwar 570 x 410 mm, Karton offsetowy biały B1, Karton okładkowy biały A1, Karton okładkowy biały B1, Karton ozdobny marmurek B1 - szary, Karton ozdobny marmurek B1 - żółty, Karton ozdobny marmurek B1 - zielony, Karton wizytówkowy kratka B1 - biały, Karton wizytówkowy kratka B1 - kremowy, Klej biurowy w sztyfcie, Klej introligatorski biały CR - 1 kg, Klej do oklejarki Horizon BQ 260, Klipsy do papieru - 15 mm, Klipsy do papieru - 32 mm, Klipsy do papieru - 51 mm, Koperty C4 samoklejące białe, Koperty C4 samoklejące białe rozszerzone, Koperty C5 samoklejące białe, Koperty C6 samoklejące białe, Koperty C6 samoklejące białe z oknem, Koperty DL samoklejące białe, Koperty DL samoklejące białe z oknem, Koperty bąbelkowe białe A4, Koperty bąbelkowe białe A5, Korektor w długopisie, Kostki papierowe klejone, Koszulka na dokumenty A4, Kreda szkolna do tablic biała, Kreda szkolna kolorowa do tablic, Linijka biurowa, Linijka biurowa, Linijka biurowa, Listwa wsuwana do oprawy dokumentów A4 - 4 mm, Listwa wsuwana do oprawy dokumentów A4 - 6 mm, Listwa wsuwana do oprawy dokumentów A4 - 10 mm, Listwa wsuwana do oprawy dokumentów A4 - 12 mm, Listwa wsuwana do oprawy dokumentów A4 - 15 mm, Marker do tablic suchościeralnych z gąbką, Marker permanentny z okrągłą końcówką - 0,8, Marker permanentny z okrągłą końcówką - 1,2 mm, Marker permanentny z okrągłą końcówką - 2,5 - 2,9 mm, Naboje atramentowe do pióra krótkie, Naboje atramentowe do pióra długie, Nici lniane, Nity aluminiowe do dziurkacza - oczkownicy, Nożyczki biurowe, Nóż do otwierania listów, Numerator, Okleina introligatorska powlekana PCV na papierze, Okładka do bindowania przeźroczysta, Okładka do bindowania skóropodobna, Ofertówka formatu A4, Ołówek automatyczny 0,5 ÷ 0,7 mm, Ołówek drewniany z gumką, Opakowania do wysyłki książek 310 x 220 Papier do EPSON 9000 36x50m 80g/m2, Papier do EPSON 9000 36x25m Semigloss, Papier do EPSON 9000 44 x25m Semigloss, Papier do EPSON 9000 Photo Gloss 44 x 20,7, Papier do plotera 1067 mm x 50 m - 90 g/m2, Papier do plotera 914 mm x 50 - 80 g/m2, Papier kancelaryjny A3 / 100 - kratka, Papier milimetrowy w arkuszach A0, Papier do telefaxu 210 x 30, Papier foto A3 - błyszczący - 230 g/m2, Papier foto A4 - błyszczący - 230 g/m2, Papier pakowy biały, Papier pakowy szary, Papier xero A3 - 80 g/m2, Papier xero A3 - 100 g/m2, Papier xero A4 - 80 g/m2, Papier xero A4 - 120 g/m2, Papier xero A4 - 160 g/m2, Papier xero A4 - 200 g/m2, Papier xero A4 - 250 g/m2, Papier xero A4 - 300 g/m2, Papier xero A4 - 80 g/m2 kolorowy, Papier offsetowy gładki biały B1 - 80 g/m2, Pinezki do tablic korkowych beczułki, Pinezki srebrne stalowe, Pióro kulkowe - 0,3 mm, Pióro kulkowe Parker Vector Standard lub równoważne Pióro kulkowe Parker Vector stalowy lub równoważne, Plastelina 10 kolorów w opakowaniu, Plomba ołowiana o10 mm, Płyn do tablic suchościeralnych, Podpórka do książek - klasyczna duża, Poduszka do stempli z tuszem, Półka na dokumenty dymna, Przekładki polipropylenowe do segregatorów A4, Przybornik na biurko wielofunkcyjny dymny, Pudło archiwistyczne otwierane od przodu A4/100, Pudło archiwistyczne otwierane od przodu A4/150, Pudło archiwistyczne otwierane od przodu A4/200, Pudło archiwizacyjne bezkwasowe 350 x 260 x 110, Rama aluminiowa ze szkłem srebro mat, Rolka termiczna 28 x 25, Rolka termiczna 38 x 20, Rolka termiczna 32 x 30, Rolka termiczna 57 x 25, Rozdzielacz działowy / podpórka, Rozdzielacz działowy bezbarwny gięty, Samoprzylepna podkładka antypoślizgowa, Segregator A4/50, Segregator A4/75, Segregator A4/25, Segregator A4/40, Skoroszyt zwykły A4, Skoroszyt plastikowy A4, Skorowidz A4/ 96 kart, Spinacze trójkątne - 25, Spinacze owalne - 50, Spinacze krzyżowe - 41, Spinki archiwizacyjne, Sznurek pakowy, Szpilki kolorowe, Tablica suchościeralna Flipchart, Tablica suchościeralno - magnetyczna - 100 x 150 cm, Tablica suchościeralno - magnetyczna - 100 x 170 cm, Tablica korkowa w ramie aluminiowej 60 x 90 cm, Tablica korkowa w ramie aluminiowej 80 x 100 cm, Tablica korkowa w ramie aluminiowej 100 x 200 cm, Taśma do naprawy książek FP T- taśma do naprawy grzbietu książki, Taśma do naprawy książek FP P - taśma na rozdarcia, Taśma do naprawy książek FP P90 - do wyrwanych stron, Taśma biurowa przeźroczysta, Taśma pakowa - przeźroczysta, Taśma pakowa - brązowa, Taśma bawełniana, Teczka do podpisu A4 - 10 przegródek, Teczka do podpisu A4 - 20 przegródek, Teczka z rączką A4/80, Teczka skrzydłowa na rzep A4/25, Teczka segregująca A4 - 6 przegródek,Teczka kartonowa wiązana A4, Teczka z gumką lakierowana, Teczka bezkwasowa z gumką - 320 x 230 x 40, Teczka bezkwasowa z gumką - 32 x 23 x10, Temperówka z pojemnikiem, Tusz do stempli, Tuba kartonowa brązowa, Rozszywacz biurowy, Wkład do długopisu żelowego 0,25 mm (poz. 15 w tabeli) typu G2 lub równoważne, Wkład do długopisu żelowego 0,7 mm (poz. 16 w tabeli) typu G2 lub równoważne, Wkład do pióra kulkowego Parker lub równoważne (poz. 132 oraz 133 w tabeli), Wkład do ołówka automatycznego 0,5 ÷ 0,7 mm, Zakładki indeksujące, Zakreślacz fluorescencyjny, Zeszyt 32 kartkowy, Zeszyt 60 kartkowy, Zszywacz - 20 kartek, Zszywacz z długim ramieniem, Zszywacz - 50 kartek, Zszywki do zszywacza, Zszywki archiwizacyjne 50 - 70, Zwilżacz do palców glicerynowy, Kalkulator biurowy, klawisze plastikowe, Niszczarka na dokumenty klasy niszczenia P- 5, Niszczarka na dokumenty klasy niszczenia P- 3, Niszczarka biurowa na dokumenty, Laminator A3, Laminator A4..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 42.99.10.00 - Maszyny i części introligatorskie, druków i książek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez Wykonawców, każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 10.000,00 złotych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składający ofertę musi wykazać że: zrealizował jako strona umowy, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. artykułów biurowych i/lub poligraficznych, przy czym wartość tych dostaw (umów) była nie mniejsza niż 200.000,00 zł brutto każda, oraz załączy dowody, że dostawy ta zostały wykonane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Termin dostawy - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w przedmiocie zamówienia i gwarantuje odbiór ilości asortymentu ujętego w tabeli załącznika nr 1 do oferty na poziomie 70% z dopuszczeniem zmian ilościowych w poszczególnych asortymentach według pozycji ujętych w załączniku nr 1. Pozostałe 30% zostanie opcjonalnie wykorzystane w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania ilości wskazanych w tabeli formularza ofertowego lub Zamawiający zakupi asortyment ujęty w tabeli formularza ofertowego do wyczerpania kwoty przeznaczonej na ten cel tj (kwota odczytana na otwarciu ofert, którą Zamawiający przeznacza na sfinansowanie zamówienia ) bez względu na ilość wskazaną w tabeli formularza ofertowego. W takim zakresie odpowiednio może ulec modyfikacji wartość umowy, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aon.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Obrony Narodowej 00-910 Warszawa al. gen. A Chruściela 103 budynek nr 4 pokój nr 127..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2015 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie w Kancelarii Jawnej AON - budynek nr 101 - pokój nr 210A (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.