Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-28
Poznań: Usługi medyczne z zakresu medycyny pracy
Numer ogłoszenia: 251445 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1156 , ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (61) 8548 611.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blot.sp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi medyczne z zakresu medycyny pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla pracowników wojska, żołnierzy zawodowych i kandydatów na żołnierzy zawodowych JW 1156 i jednostek będących na jej zaopatrzeniu, w zakresie medycyny pracy ( badania profilaktyczne, wstępne, okresowe i kontrolne w myśl art. 229, 230 kodeksu pracy), wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy. Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- w wysokości do 30% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawcy okażą Decyzję o wpisie do rejestru zakładów opieki zdrowotnej, prowadzonego przez wojewodę lub ministra właściwego do spraw zdrowia, lub odpis z takiego rejestru, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawcy oświadczą (wzór oświadczenia zał. nr 5 do SIWZ), że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, tj. personel lekarski, pielęgniarski i inny, posiadają wymagane uprawnienia, w myśl ustawy o służbie medycyny pracy ( Dz.U. z 2004r. Nr 125, poz. 1317 z póź.zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z 30.05.1996r. w sprawie prowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmianę ceny umowy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 1156, ul. Silniki 1, 61-325 Poznań
Kancelaria Jawna- pok. 101.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 godzina 11:00, miejsce: JW 1156, ul. Silniki 1, 61-325 Poznań Kancelaria Jawna- pok. 101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług z zakresu badań laboratoryjnych, radiologicznych i konsultacji specjalistycznych w ramach medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych JW 1156 i jednostek będących na zaopatrzeniu JW 1156 Poznań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług z zakresu badań laboratoryjnych, radiologicznych i konsultacji specjalistycznych w ramach medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych będących na zaopatrzeniu JW 1156 z terenu garnizonu Leszno oraz Komórki Wewnętrznej Zamiejscowej OŻW Żagań w Lesznie;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług z zakresu badań laboratoryjnych, radiologicznych i konsultacji specjalistycznych w ramach medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych będących na zaopatrzeniu JW 1156 z terenu garnizonu Śrem;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług z zakresu badań laboratoryjnych, w ramach medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych zatrudnionych w MPS w JW 1156 i jednostkach będących na zaopatrzeniu JW 1156 Poznań;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup energii elektrycznej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Poznaniu oraz komórek organizacyjnych w okresie 12 miesięcy marzec 2025 - luty 2026
- Wykonanie koncepcji projektowej rozbudowy i przebudowy instalacji niskoprądowej elektrycznej (gwarantowanej) w Szpitalu Św. Rodziny przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu
- Wykonanie fakturowych oznaczeń nawierzchni
- Zakup i dostawa ryb
- Roboty budowlane obejmujące remont schodów zewnętrznych w budynku Urzędu Skarbowego w Pile, przy ul. W. Kossaka 106 (wejście B)
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w zakresie umiejętności i kompetencji potrzebnych do wykonywania danego zawodu, zgodnie z klasyfikacją ESCO w jednostkach terenowych WWK OHP w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich, pobrań krwi osób zatrzymanych przez Policję dla podległych jednostek KMP/KPP garnizonu mazowieckiego
- Usługa wykonania szczepień ochronnych dla żołnierzy 34. Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu (zamówienie z podziałem na 4 części)
- Usługa medyczna:wykonanie całodobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez f-szy Policji prowadzących czynności służbowe na terenie działania KMP w Gdańsku oraz KPP w Pruszczu Gd.
- ZP/01/2025 - Usługi z zakresu medycyny pracy w 2025 roku
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KWP/KMP Kielce
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia profilaktycznej opieki zdrowotnej oraz innych usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego.
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.