Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-19
Warszawa: Przebudowa sieci cieplnej i budowa węzłów cieplnych w budynkach na terenie OPP w Piasecznie przy ul. Puławskiej 44
Numer ogłoszenia: 251482 - 2011; data zamieszczenia: 19.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6038608. 6037691, faks 022 6037642.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa sieci cieplnej i budowa węzłów cieplnych w budynkach na terenie OPP w Piasecznie przy ul. Puławskiej 44.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sieci cieplnej oraz budowa węzłów cieplnych dla budynków nr 3, 4, 5 i 6, 7 i 8, 9, 10, 11, 13, 14, 16, 22 zlokalizowanych na terenie OPP w Piasecznie, ul. Puławska 44. 2. Planowana do przebudowy zewnętrzna sieć cieplna dla Oddziałów Prewencji Policji w Piasecznie - Iwicznej przy ul. Puławskiej 44 zasilać będą 18 węzłów cieplnych, z których po transformacji parametrów zasilane będą instalacje ogrzewcze, ciepłej wody oraz ciepła technologicznego dla potrzeb wentylacji w poszczególnych budynkach. Planowana do przebudowy sieć cieplna preizolowana zasilana będzie z istniejącej kotłowni gazowo-olejowej o mocy 5,97 MW zlokalizowanej w budynku nr 20. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) demontaż istniejącej sieci cieplnej czterorurowej c.o. i c.w w systemie tradycyjnym: 2) budowę sieci cieplnej z rur preizolowanych ze standardową izolacją rurociągów systemu Brugg (lub równoważnego) wyposażoną w system sygnalizacyjno-alarmowy (łącznie 1537,55 m) w tym: a) sieć cieplna preizolowana systemu Flexwell (lub równoważnego) o łącznej długości ca 549,55 m; b) sieć cieplna preizolowana systemu Casaflex (lub równoważnego) o łącznej długości ca 936,30 m; c) sieć cieplna preizolowana systemu Caplex DUO (lub równoważnego) o łącznej długości ca 51,70 m; 3) budowę 11 szt. węzłów cieplnych dla budynków wymienionych w pkt. 1. 4. Szczegółowy opis zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji, o którym mowa w pkt. 5 zawarty został w dokumentacji projektowej na demontaż istniejącej sieci cieplnej czterorurowej w systemie tradycyjnym, budowę sieci cieplnej oraz budowę węzłów cieplnych. 5. Zamawiający w terminie do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji na budowę 7 węzłów cieplnych w budynkach nr 1 i 2, 12, 20 i 20a, 21, 35 (grupowy dla budynków 34, 35 , 36, 42), 43, 44 zlokalizowanych na terenie OPP w Piasecznie przy ul. Puławskiej 44, poprzez każdorazowe złożenie Wykonawcy kolejno jednostronnych pisemnych oświadczeń w formie zlecenia, w którym zostanie wskazany węzeł lub węzły do realizacji. 6. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji - Wykonawca zobowiązany będzie do: a) zachowania pozostałych warunków umowy, w tym ryczałtowych cen brutto w PLN za budowę poszczególnych węzłów cieplnych odpowiednio do lokalizacji, b) budowy wskazanych węzłów cieplnych w terminie do 60 dni od złożenia przez Zamawiającego zlecenia, o którym mowa w pkt. 5.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia wadialnego o wartości 50 000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji min. 1 roboty budowlanej obejmującej swoim zakresem roboty w branży sanitarnej tożsame z przedmiotem zamówienia i technologią ich wykonania, o wartości nie mniejszej niż 2 000.000,00 zł. brutto
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w tym po min. 1 osobie w każdej z n/w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wentylacyjnych i kanalizacyjnych; wydanymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
zestawienia materiałowe natomiast w przypadku zaoferowania urządzeń i materiałów równoważnych dodatkowo należy dołączyć dokumenty potwierdzające ich parametry techniczne
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony przewidują możliwość dokonania zmian w treści umowy w sytuacji, gdy nastąpi zmiana technologii wykonania robót lub materiałów używanych do ich wykonania, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, a zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego. 2. Zamawiający przewiduje możliwość (po wcześniejszej akceptacji) zawieszenia biegu terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę cen ryczałtowych brutto w PLN wskazanych w umowie w przypadku zmiany stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.policja.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie z w/w strony
lub na wniosek przesłany z kopią wpłaty do WZP KSP ul. Nowolipie 2, 00-150 W-wa,
opłata 1 630,05 PLN przelew na rachunek 49 1010 1010 0056 5613 9150 0000.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Komenda Stołeczna Policji ul. Nowolipie 2 00-150 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie 102 licencji oprogramowania Microsoft 365 Business Basic wraz z MsTeams (lub udzielenie licencji do oprogramowania równoważnego do MS Office z MS Teams), na okres 12 miesięcy
- Koncepcja budowy kompleksu instalacji fotowoltaicznych z magazynami energii, punktami ładowania i infrastrukturą elektroenergetyczną na obiektach zlokalizowanych w dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
- Dostawa emulsji do pielęgnacji rąk, preparatu do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, płynu do mycia rąk i ciała oraz alkoholowego preparatu do odkażania skóry.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- PRZEGLĄDY DŹWIGU W OKRL KRAKÓW
- Dostawa artykułów biurowych dla Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO
- Remont istniejącej infrastruktury warsztatów szkolnych wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia
- REALIZACJA INWESTYCJI: MODERNIZACJA I USPRAWNIENIE FUNKCJONOWANIA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. WAPIENNE I SĘKOWA, NA TERENIE GMINY SĘKOWA
- Remont instalacji Stacji Uzdatniania Wody w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie
- Część II - Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej znajdującego się w budynku Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny przy ul. Madalińskiego 25 w Warszawie
- "Rozbudowa budynku przedszkola nr 8 w Staszowie o dodatkowe pomieszczenia żłobka"
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.