Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-11
Gdańsk: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pt.:
Remont drogi krajowej Nr 20 Stargard Szczeciński - Gdynia odcinek Węglewo - Miastko od km 171+433,00 do km 180+529,00
Numer ogłoszenia: 25150 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku , ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5112400, faks 058 5112405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pt.: Remont drogi krajowej Nr 20 Stargard Szczeciński - Gdynia odcinek Węglewo - Miastko od km 171+433,00 do km 180+529,00.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania drogowego pt.: Remont drogi krajowej nr 20 Stargard Szczeciński - Gdynia odcinek Węglewo - Miastko od km 171+433,00 do km 180+529,00. W zakres zamówienia wchodzą następujące elementy: nadzór inwestorski nad wykonaniem - zgodnie z dokumentacją projektową wykonawczą - robót budowlanych branży drogowej i mostowej, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, branży instalacyjnej w zakresie przebudowy sieci energetycznej, nadzór geodezyjny, nadzór nad pracą laboratorium Wykonawcy oraz zgłaszanie konieczności wykonywania badań kontrolnych przez Laboratorium Zamawiającego, nadzór nad wbudowywanymi materiałami, kontrola jakości materiałów, kontrola obmiaru geodezyjnego robót, administracja kontraktem, bieżące i końcowe rozliczenie finansowe robót, odbiór końcowy i odbiór pogwarancyjny oraz przeglądy gwarancyjne..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. B. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy Wykonawca musi wykazać: 1) Przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 500 000 PLN. W przypadku wykazania przychodu w walutach innych niż PLN, przeliczenia wyrażonych kwot na PLN dokonuje się wg średniego kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na ostatni dzień roboczy poprzedniego roku. 2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osobę na funkcję wymienioną poniżej, która będzie spełniać następujące wymagania: 1) Inspektor Nadzoru branży drogowej - 1 osoba, posiadająca wykształcenie wyższe techniczne lub minimum średnie techniczne oraz minimalne doświadczenie 36 miesięcy pracy jako inspektor nadzoru branży drogowej. a) Osoba wskazana na stanowisko wymienione w poz. 1) winna posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w specjalności właściwej dla powierzanego stanowiska lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. b) Przez minimalne doświadczenie na danym stanowisku rozumie się miesiące przepracowane na stanowisku jak proponowane, przy wykonywaniu podobnych usług polegających na nadzorowaniu realizacji robót budowlanych w danej branży. 3. Doświadczenie Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) jako Wykonawca lub Podwykonawca co najmniej trzy usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi polegającymi na budowie lub przebudowie lub remoncie odcinków dróg klasy co najmniej G, w tym co najmniej jedną usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót drogowych, których wartość netto powinna wynosić co najmniej 15 000 000 PLN. W przypadku wykazania wartości wykonanych usług w walutach innych niż PLN, Wykonawca winien podać także kwotę w tys. PLN, przeliczając kwoty wartości zadań rozliczanych w innych walutach na tys. PLN wg kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na dzień rozliczenia końcowego nadzoru. 4. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp (punkt A), natomiast warunki określone w punkcie B muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt C i D, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią Formularza 3.1 SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymóg ten dotyczy osób wymienionych w wypisie z rejestru Wykonawcy. Wymóg ten nie dotyczy prokurentów i pełnomocników. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych w pkt B, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 3. Część sprawozdania finansowego, tj. rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu w części dotyczącej rachunku zysków i strat. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie B.1.1). 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (POTENCJAŁ KADROWY), na druku zgodnym z treścią Formularza 3.2 do SIWZ i Załącznika do tego formularza. Wykaz osób musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia inspektora nadzoru branży drogowej. Do wykazu winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osoby, od której wymaga się posiadania uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - zaświadczenia aktualne na dzień składania ofert) oraz ewentualne kopie innych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt B.2. Wykaz osób wraz z dołączonymi do niego dokumentami winien potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie B.2. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osobę, którą będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tej osoby. 5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY) zgodny z treścią Formularza 3.3 do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.3. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział Gdańsk, 80-354 Gdańsk, ul. Subisława 5.
Opłata 16,70 PLN
Podana cena dotyczy odbioru SIWZ w wersji wydrukowanej w Oddziale w Gdańsku przy ul. Subisława 5..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, pokój nr 11..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Podwykonawstwo Zamawiający zastrzega, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Wykonawca nie może powierzyć Podwykonawcom realizacji usług w zakresie pełnienia nadzoru branży drogowej. Wykonawca może powierzyć wykonanie elementów zamówienia Podwykonawcom wyłącznie w zakresie nie zastrzeżonym w zdaniu poprzednim. 2. W czasie pełnienia nadzoru Wykonawca ma obowiązek zapewnić udział następujących osób, które przedstawi imiennie przed podpisaniem umowy: 1) Inspektor Nadzoru robót branży mostowej - 1 osoba, posiadająca wykształcenie wyższe techniczne lub minimum średnie techniczne oraz minimalne doświadczenie 24 miesiące pracy jako inspektor nadzoru branży mostowej. 2) Inspektor Nadzoru branży kanalizacji deszczowej i sanitarnej - 1 osoba, posiadająca wykształcenie wyższe techniczne lub minimum średnie techniczne oraz minimalne doświadczenie 24 miesiące pracy jako inspektor nadzoru branży kanalizacji deszczowej i sanitarnej. 3) Inspektor Nadzoru branży instalacyjnej w zakresie przebudowy sieci energetycznej - 1 osoba, posiadająca wykształcenie wyższe techniczne lub minimum średnie techniczne oraz minimalne doświadczenie 24 miesiące pracy jako inspektor nadzoru branży instalacyjnej w zakresie przebudowy sieci energetycznej. 4) Inspektor Nadzoru geodezyjnego - minimum 1 osoba, posiadająca minimalne doświadczenie 24 miesiące pracy jako inspektor nadzoru geodezyjnego w drogownictwie i uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne (Jednolity tekst - Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027, z późniejszymi zmianami) art. 43 w zakresie 1, 2 i 4 od co najmniej 5 lat. 5) Inspektor ds. Materiałowych - 1 osoba, posiadająca minimalne doświadczenie 24 miesiące pracy jako technolog / Inspektor ds. Materiałowych w branży drogowej oraz legitymująca się biegłą obsługą komputera, w tym programu Excel. 6) Pracownik ds. Rozliczeń - 1 osoba, posiadająca minimalne doświadczenie w kompleksowym i końcowym rozliczeniu co najmniej jednej zakończonej budowy polegającej na robotach budowlanych branży drogowej (wraz z infrastrukturą) o wartości netto co najmniej 15 000 000 PLN oraz legitymująca się biegłą obsługą komputera, w tym programu Excel. a) Osoby wskazane na stanowiska wymienione w poz. 1) - 3) winny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w specjalności właściwej dla powierzanego stanowiska lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. b) rzez minimalne doświadczenie na danym stanowisku rozumie się miesiące przepracowane na stanowisku jak proponowane, przy wykonywaniu podobnych usług polegających na nadzorowaniu realizacji robót budowlanych w danej branży. c) Informacja o kandydatach na stanowiska wymienione w ppkt 1)-6) musi być przedstawiona zgodnie z Rozdziałem 1 Instrukcja dla Wykonawców pkt 8 ppkt Wykaz osób, tj. na Formularzu 3.2 SIWZ oraz na Formularzu Załącznik do Formularza 3.2 SIWZ Informacja o doświadczeniu osób wskazanych w Formularzu 3.2. Do w/w informacji winny być dołączone: - kopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami i kopie dokumentów stwierdzających przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - dotyczące Inspektorów Nadzoru wymienionych w ppkt 1)-3); - kopia/e uprawnień geodezyjnych dotycząca geodety/ów; - inne dokumenty potwierdzające, że osoby wymienione w ppkt 1)-6) spełniają wymagania Zamawiającego dotyczące tych osób, opisane w ppkt 1)-6). 3. Ewentualny protest winien być wniesiony w formie pisemnej lub faksem. Jeżeli Wykonawca przekaże protest faksem, Zamawiający - na żądanie Wykonawcy - niezwłocznie potwierdzi fakt jego otrzymania. Protest wniesiony faksem uzna się za złożony w terminie jeżeli dotarł on przed upływem terminu i został niezwłocznie potwierdzony w formie pisemnej. Zasada ta obowiązuje także Wykonawców, którzy stają się uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu..
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz opieki medycznej dla pracowników WFOŚiGW w Gdańsku w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach projektu "Od węgla do słońca - odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin Czechowice-Dziedzice i Hażlach"
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
- Spraw. kompleks. nadzoru inwestor. nad realiz. zad. pn.:Budowa ronda na skrzyż. ul.Chrobrego, Sienkiewicza, Kazimierza Wielkiego i ul. od ul.Sienkiewicza do ul.Chmielniki w Świeciu wraz z infrastr.
- Usługi inspektorów nadzoru nad realizacją zadań inwestycyjnych na terenie Gminy Dobczyce
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.