eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukówDOSTAWĘ I MONTAŻ URZĄDZEŃ DO URUCHOMIENIA MONITORINGU WIZYJNEGO W MIEŚCIE ŁUKÓW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-12-17

Łuków: DOSTAWĘ I MONTAŻ URZĄDZEŃ DO URUCHOMIENIA MONITORINGU WIZYJNEGO W MIEŚCIE ŁUKÓW
Numer ogłoszenia: 251546 - 2007; data zamieszczenia: 17.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 195503 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łuków, ul. Piłsudskiego, 21-400 Łuków, woj. lubelskie.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ I MONTAŻ URZĄDZEŃ DO URUCHOMIENIA MONITORINGU WIZYJNEGO W MIEŚCIE ŁUKÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozmieszczenie urządzeń do uruchomienia monitoringu wizyjnego w mieście Łuków w systemie radiowym. Urządzenia do monitoringu powinny umożliwiać zdalną obserwację monitorowanych obiektów, ulic, ze szczególnym uwzględnieniem miejsc, w których istnieje duże ryzyko popełniania przestępstw oraz wykroczeń. Powyższe urządzenia mogą również być wykorzystywane do monitorowania innych zagrożeń mogących powstać w polu działania kamer tj. przestępstw gospodarczych, katastrofy czy też klęski żywiołowej. Zadanie realizowane będzie w dwóch etapach. Pierwszy etap ma być zrealizowany do końca 2007 r. i obejmować budowę Centrum Monitorowania (CM), zainstalowanie 4 punktów kamerowych i uruchomienie systemu monitorowania. Drugi etap obejmuje rozbudowę systemu monitorowania w roku 2008 do 8 punktów kamerowych. W pierwszej części realizacji zadania przewiduje się zainstalowanie czterech kamer w następujących lokalizacjach: 1. Skrzyżowanie ulic: Wyszyńskiego - Międzyrzecka. 2. Skrzyżowanie ulic: Kwiatkowskiego - Zdanowskiego. 3. ul. Piłsudskiego - w obrębie budynku Urzędu Miasta Łuków. 4. Skrzyżowanie ulic Wyszyńskiego - Warszawska - Piłsudskiego. W drugiej części realizacji zadania przewiduje się zainstalowanie czterech kamer w następujących lokalizacjach: 1. ul. Kanałowa - budynek pasażu handlowego Nowa Baltona. 2. skrzyżowanie ulic: Warszawska - Rogalińskiego 3.skrzyżowanie ulic: Wyszyńskiego - Cieszkowizna - Partyzantów. 4. ul. 11-go Listopada - okolice Szkoły Podstawowej Nr 4. Zlokalizowanie centrum monitorowania (CM) nastąpi w Komendzie Powiatowej Policji w Łukowie, ul. Międzyrzecka 9. Sprzęt do uruchomienia monitoringu radiowego powinien być jednorodny pod względem urządzeń, rozwiązań technicznych i technologii. Zastosowane rozwiązania do budowy systemu monitorowania mają zapewnić możliwość dalszej rozbudowy. 1.1. Uwarunkowania przedmiotu zamówienia Miasto położone jest na lekko wyżynnym terenie przy średniej intensywności i wysokości zabudowy. W centrum miasta przeważa zabudowa jednopiętrowa. 1.2. Ogólne właściwości funkcjonalno - użytkowe oraz wymagania Zamawiającego Urządzenia do systemu monitorowania mają zapewnić obserwację obszarów określanych mianem newralgicznych oraz automatyczną rejestrację obrazów ze wszystkich kamer. Ponadto system ten ma umożliwić stworzenie warunków do stałej obserwacji takich zagrożeń jak: przestępstwa, wykroczenia, katastrofy czy klęski żywiołowe. Zamawiający wymaga zastosowania do uruchomienia systemu monitorowania w mieście Łuków poniższych rozwiązań: 1) zastosowania systemu radiowego w bezpłatnym paśmie radiowym 5,7 GHz lub w innym bezpłatnym paśmie zapewniającym możliwość rozbudowy systemu do min. 16 kanałów transmisyjnych; 2) budowę systemu, który obejmował będzie osiem punktów kamerowych zwanych dalej PK; 3) system musi zapewniać jego dalszą możliwość rozbudowy do 32 PK; 4) szybkoobrotowe kamery mieszczące się w PK winny zapewniać prawidłową obserwację przypisanego do każdego PK obszaru obserwacji, poprawnie działać, a także spełniać założone funkcje przy dziennym i nocnym oświetleniu; 5) urządzenia systemu monitorowania PK muszą być zabezpieczone przed wpływem warunków atmosferycznych. Podstawowe wymagania funkcjonalne: a. możliwość zdalnego, ręcznego oraz automatycznego sterowania kamerami i ich ruchem w pionie i poziomie; b. prawidłowe działanie przy świetle dziennym, jak również przy nocnym; c. stała obserwacja obrazów ze wszystkich kamer oraz ich jednoczesna, ciągła i samoczynna rejestracja w centrum monitorowania (CM); d. transmisja radiowa przetworzonych sygnałów (wizji, audio, sterowań, sygnałów dodatkowych); e. archiwizacja nagrań w CM na nośnikach DVD; f. podtrzymanie zasilania urządzeń PK na czas co najmniej 30 minut oraz w CM co najmniej 60 minut. 1.3. Szczegółowe właściwości funkcjonalno - użytkowe systemu monitorowania Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania wszystkich prac zleconych przez Zamawiającego, a także zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnej wskazanych obszarów, w których mają być zainstalowane PK oraz uzgodnienie z Zamawiającym ich lokalizacji. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę po przeprowadzonej wizji lokalnej, iż w danym obszarze nie jest możliwe zainstalowanie punktu kamerowego, Wykonawca może za zgodą Zamawiającego wskazać inny punkt zainstalowania kamery w obrębie wskazanej lokalizacji. Po wykonaniu prac Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu projektu powykonawczego w dniu odbioru końcowego robót. Stanowisko obsługiwane przez operatora w CM winno umożliwiać: - ciągły, wspólny dla wszystkich kamer podgląd na monitorze 19 cali oraz na monitorze 17 cali w kolorze oraz możliwość podglądu obrazu z jednej kamery na całym monitorze; - zdalne sterowanie kamerami przy użyciu pulpitu sterującego; - ciągłą, automatyczną rejestrację obrazów z wszystkich kamer; - archiwizację nagrań przy pomocy wbudowanej nagrywarki DVD; - zalogowanie się hasłem administratora, co ma umożliwiać konfigurację systemu; - system rejestrujący nagrania powinien umożliwiać uzyskanie obrazów w formacie czytanym przez przeglądarkę obsługującą formaty plików: wmv, avi, mpeg oraz w formacie zapisu płyt: DVD oraz VideoCD. Wymagania szczegółowe parametrów funkcjonalno - użytkowych systemu monitorowania: - zdalne sterowanie kamerami obrotowymi; - jednoczesna transmisja radiowa sygnałów wizji oraz sterowania kamerami i sygnałów audio; - cyfrowa rejestracja w CM z możliwością jednoczesnego odtwarzania nagrania; - cyfrowa transmisja sygnałów z wykorzystaniem wideoserwerów MPEG-4 oraz technologii sieciowych IP - długotrwała archiwizacja nagrań na płytach DVD; - alarmowanie w CM zaniku sygnału video na którymś z wejść; - możliwość podłączania dodatkowych, zewnętrznych nośników danych; - ciągłe monitorowanie i powiadamianie w CM (z wyświetleniem odpowiedniego komunikatu) o każdym zaniku zasilania oraz otwarciu drzwi szafki PK; - możliwość zwiększenia liczby stanowisk operatorów systemu do 2; - wszystkie połączenia sygnałowe w CM muszą być zrealizowane w standardzie okablowania strukturalnego kat.5+; - zasilanie podtrzymujące dla CM i PK, odpowiednio 60 i 30 minut; - możliwość przyporządkowania każdej kamerze indywidualnych parametrów zapisu. Zastosowane rozwiązania sprzętowe mają zapewnić możliwość rozbudowy systemu. Każdy PK musi posiadać zabezpieczenia przepięciowe, zwarciowe, przeciążeniowe, zapewniające ochronę przed porażeniami oraz zasilacz awaryjny, podtrzymujący funkcjonowanie PK przez okres ok. 30 minut po zaniku zasilania podstawowego. 2. Wymagania techniczne Główne składniki systemu: 1. Punkty kamerowe - PK w liczbie 8 (4 PK w roku 2007, 4 PK w roku 2008) w wymaganych przez Zamawiającego lokalizacjach 2. Centrum Monitoringu (CM) - w siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Łukowie, ul. Międzyrzecka 9 3. Bezprzewodowy system transmisji radiowej składający się z 8 niezależnych kanałów radiowych 2.1. Punkty kamerowe Montaż kamer: - dla wszystkich zaakceptowanych przez Zamawiającego lokalizacji PK należy zaprojektować niezbędne konstrukcje montażowe, uwzględniając miejscowe warunki i możliwości (budynki, słupy oświetleniowe oraz inne obiekty); - wykonanie instalacji uziemiającej PK lub innego, zgodnego z aktualnymi przepisami systemu zapewnienia ochrony przeciwporażeniowej i przepięciowej; - konstrukcja i montaż PK musi być stabilna pod względem mechanicznym i zgodna z obowiązującymi przepisami i normami w zakresie konstrukcji budowlanych i architektonicznych; - montaż i konstrukcja kamery spełniająca wymogi bezpieczeństwa osób postronnych oraz zapewniająca stabilny obraz z kamery; - konstrukcja musi posiadać zabezpieczenie przed korozją; - wysokość montażu kamer ma uniemożliwić swobodny dostęp do nich osobom trzecim; - konstrukcja, sposób montażu kamer oraz doprowadzenia przewodów nie mogą zagrażać porażeniem elektrycznością osób znajdujących się w jej pobliżu. Podstawowe wyposażenie PK: Rozmieszczone we wskazanych punktach miasta PK mają stanowić autonomiczne systemy monitorujące audio-video z podsystemem transmisji bezprzewodowej i autonomicznym gwarantowanym zasilaniem. Zamawiający wymaga, aby zainstalowane kamery posiadały następujące parametry i funkcje: 1. Kamera kopułowa z głowicą szybkoobrotową; 2. Menu oprogramowania w języku polskim; 3. 36-krotny zoom optyczny z cyfrową stabilizacją obrazu (ogniskowa od max. 4 mm do min. 122 mm), 12-krotny zoom cyfrowy, autofocus; 4. Automatyczne sterowanie ostrością z możliwością ręcznego sterowania; 5. Przełączanie kamery z kolorowego na czarno - biały tryb pracy w przypadku wystąpienia słabego oświetlenia; 6. Czułość nie gorsza niż: tryb dzienny: 0,0033 lx / 0,083 (30/50 IRE) tryb nocny: 0,0065 lx / 0,00164 lx (30/50 IRE); 7. Rozdzielczość nie gorsza niż 540 linii; 8. Funkcje PAN/ZOOM/TILIT; 9. Pełny 360-stopniowy obrót w płaszczyźnie poziomej, bez punktu krańcowego; 10. Możliwość zaprogramowania 4 tras obserwacji; 11. Możliwość zablokowania obserwacji pewnych obszarów (np. okien mieszkań prywatnych) przy zaprogramowanym zbliżeniu, tzw. strefy prywatności; 12. Funkcja automatycznego obrotu kamery w momencie przejścia przez najniższy punkt (uniknięcie pokazywania obrazu do góry nogami); 13. 7 wejść alarmowych, 4 wyjścia przekaźnikowe; 14. Menu programowania zabezpieczone hasłem; 15. Obudowa zewnętrzna kamery do montażu na wysięgniku, z grzałką, termostatem i wentylatorem, z przeciwsłoneczną osłoną, w obudowie wandaloodpornej; 16. Wbudowany wideoserwer z dwoma koderami MPEG-4, każdy z koderów może pracować z maksymalną rozdzielczością 704 x 576 / 480 (D1/4CIF: 25 obrazów/s) 4 CIF (również obydwa jednocześnie). Zamawiający wymaga, aby wyposażenie dodatkowe PK posiadało następujące parametry i było wykonane zgodnie z zaleceniami: 1. Szafki sprzętowe PK powinny zawierać: zasilacz kamery, zasilacz UPS, zabezpieczenie elektryczne, w razie potrzeby grzałkę z termostatem i urządzenia do transmisji danych; 2. Okablowanie sygnałowe i zasilające PK w odpowiednich osłonach zabezpieczających; 3. Zgodna z przepisami, zapewniająca bezpieczną i prawidłową eksploatację PK instalacja elektryczna (zasilająca i sygnałowa) wraz z zabezpieczeniami przeciwporażeniowymi, nadprądowymi i przepięciowymi; 4. Kanał transmisyjny Audio zintegrowany z PK umożliwiający transmisję dźwięku po podłączeniu mikrofonu; 5. Wyposażenie PK w mikrofon dookólny odporny na działanie warunków atmosferycznych. 6. Wyposażenie PK w nadajnik radiowy z anteną kierunkową 7. Wyposażenie jednego z PK w interkom do komunikacji z CM. Interkom w wersji wandaloodpornej. Instalacja powinna być wykonana należycie i starannie, zgodnie z aktualnymi przepisami i regułami wiedzy technicznej. Przy projektowaniu każdego zasilania PK należy wziąć pod uwagę istniejący układ sieci zasilającej w obiekcie. Obie instalacje tzn. zasilająca i sygnałowa każdego PK winny być staranie zaprojektowane i skoordynowane, tak aby zapewniały zgodną z przepisami ochronę przeciwporażeniową. Szafki PK powinny być dopuszczone do obrotu, przeznaczone do zamontowania w nich urządzeń elektrotechnicznych. Obudowy mogą być metalowe lub z tworzyw sztucznych, stosowanie do przyjętego systemu ochrony od porażeń. Sposób instalowania szafek PK nie może naruszać ich stopnia IP. Ochrona odgromowa oraz przepięciowa winna być wykonana zgodnie z wymagania odpowiednich przepisów. Przy wykonywaniu instalacji zasilającej i sygnałowej PK należy stosować przewody, które przystosowane są do ich środowiska pracy. W razie konieczności przewody należy układać w rurkach lub korytkach osłonowych, o odpowiedniej trwałości i jakości materiałów przystosowanych do różnych warunków atmosferycznych. Rurki i korytka osłonowe umieszczane na zewnątrz budynków powinny być tak umieszczone ażeby nie gromadziła się w nich woda. Każdy PK powinien być podłączony do lokalnego źródła energii elektrycznej. Instalacje lokalnego zasilania PK można wykonać po wcześniejszych uzgodnieniach z właścicielem obiektu. 2.2. Centrum monitorowania Operator systemu monitorowania korzystający z Systemu Zarządzania Wideomonitoringiem w Centrum Monitorowania powinien mieć możliwość natychmiastowego wyboru kamery i sterowania jej położeniem za pomocą konsoli sterującej wyposażonej w joystick, obserwację obrazów pełnoekranowych i w formacie wieloekranowym. Obraz ze wszystkich kamer wizyjnych powinienem być rejestrowany w Systemie Cyfrowej Rejestracji audio-video. Centrum monitoringu wyposażone będzie ponadto w System Gwarantowanego Zasilania, System Radiowej Transmisji Danych oraz System Sieciowy LAN. Zarządzanie całym systemem wideomonitoringu powinno się odbywać z poziomu konsoli operatora składającej się z komputera z zainstalowanym oprogramowaniem zarządzającym, manipulatora drążkowego, przynajmniej 4 monitorów LCD, słuchawek i interkomu z mikrofonem stołowym. Zamawiający wymaga, aby poszczególne komponenty stanowiące wyposażenie Centrum Monitoringu miały następujące minimalne parametry i posiadały następujące funkcje: System Zarządzania Wideomonitoringiem: 1. Zarządzanie przynajmniej 16 urządzeniami (monitor, kamera) z możliwością rozbudowy do min. 64; 2. Zarządzanie strumieniami Audio. Możliwość odsłuchu dźwięku z każdego mikrofonu umieszczonego w PK; 3. Możliwość zarządzania sygnałami alarmowymi (wejścia alarmowe w wideoserwerach) oraz wywoływania działań z użyciem wyjść przekaźnikowych w wideoserwerach; 4. Możliwość prezentacji mapy terenu z naniesionymi interaktywnymi punktami instalacji kamer, monitorów i innych urządzeń peryferyjnych. Prezentacja stanu tych urządzeń. Możliwość zmiany stanu przez operatora za pomocą myszki; 5. Polskie menu programowania; 6. Przydział dowolnych kamer na dowolne monitory w dowolnych podziałach z zastosowaniem systemu uprawnień; 7. Logiczna selekcja kamer; 8. Sterowanie telemetryczne kamer z poziomu komputera (myszką) oraz z poziomu manipulatora drążkowego (joystick); 9. Zarządzanie systemem cyfrowej rejestracji audio-video. Odtwarzanie nagrań, zmiana parametrów zapisu; 10. System kont użytkownika i uprawnień. Wejście do systemu zabezpieczone hasłem; 11. Oprogramowanie umożliwiające uruchomienie w systemie Windows; 12. Sterowanie telemetryczne kamer przez przewód wizyjny (koncentryk) lub RS422/RS485; 13. Możliwość obserwacji i sterowania z sieci komputerowej IP; 14. Szeroki zakres urządzeń peryferyjnych tj. moduły alarmowe, konsola interkomowi, wideodekodery do podłączenia monitorów lokalnych, wideodrukarka. Odtwarzanie materiału archiwalnego nie powinno mieć wpływu w żaden sposób na zapis - po wejściu w tryb odtwarzania bieżący materiał powinien być rejestrowany bez zmian parametrów. Powyższy system rejestracji cyfrowej winien umożliwiać natychmiastowe wejście w tryb odtwarzania zdarzenia mającego miejsce przed chwilą. System Rejestracji Cyfrowej winien zapewniać zapis materiału na nośniku cyfrowym, który może stanowić dowód w ewentualnym postępowaniu dochodzeniowym lub śledztwie. System Rejestracji Cyfrowej: 1. Oprogramowanie w języku polskim; 2. Posiadający funkcje Triplet; 3. Natychmiastowe odtwarzanie materiału zdarzenia mającego miejsce przed chwilą; 4. Jednoczesna rejestracja co najmniej 16 kanałów MPEG-4 z jakością 704 x 576 / 480 (D1/4CIF: 25 obrazów/s) 4 CIF z możliwością rozbudowy w przyszłości do 64 kanałów; 5. Jednoczesna rejestracja, archiwizowanie, dostęp przez sieć komputerową przez wielu użytkowników; 6. Zapewnienie obsługi dysków twardych i nagrywarki DVD; 7. Kopiowanie nagranych materiałów na nośnik DVD-R; 8. Nagrywarka DVD wbudowana lub dołączona zewnętrznie; 9. Rejestracja materiałów na HDD; 10. Pojemność dyskowa min. 1 TB; 11. Materiał skopiowany na nośnik DVD winien być odtwarzany na dowolnym komputerze PC wyposażonym w odpowiedni napęd bez konieczności instalacji jakiegokolwiek oprogramowania; 12. Dostęp serwisowy do urządzenia przez sieć powinien umożliwiać zdalne ustawienia systemu bez potrzeby wizyt w miejscu jego zainstalowania; 13. Wbudowane funkcje alarmowe, funkcja detekcji ruchu z alarmowym wywołaniem działań oraz zmianą jakości zapisu; 14. Odnajdywanie zdarzeń według daty; 15. Powiadamianie o alarmach pocztą elektroniczną; 16. Zróżnicowanie dla kamer priorytetu rejestracji w celu umożliwienia większej szybkości zapisu dla kamer monitorujących szczególnie ważne obrazy. Parametry zapisu konfigurowane według kalendarza; 17. Możliwość automatycznego lub manualnego zabezpieczenia (zablokowania przed skasowaniem) ważnych sekwencji obrazów; 18. Rejestracja dźwięku ze wszystkich PK. Monitory LCD: Stanowisko operatora winno być wyposażone w 2 monitory LCD CCTV podłączone do 2 wideodekoderów, 1 monitor LCD komputerowy podłączony do komputera z zainstalowanym Systemem Zarządzania Wideomonitoringiem oraz 1 monitor LCD komputerowy podłączony do komputera z zainstalowanym Systemem Rejestracji Cyfrowej. Dostarczane monitory powinny mieć parametry nie gorsze od: Monitor LCD CCTV: 1. Przekątna ekranu co najmniej 20 cali 2. Rozdzielczość min. 500 TVL 3. Min. 2 wejściami przelotowymi CVBS, 1 wejściem VGA, 1 wejściem S-VIDEO i 2 wejścia liniowe Audio; 4. Zasilanie: 120/230 VAC. Monitor LCD komputerowy: 1. Przekątna ekranu co najmniej 17 cali 2. Rozdzielczość 1280 x 1024 pikseli 3. Jasność: 300 cd/m2; 4. Kontrast: 3000:1 5. Typ gniazda wejściowego (sygnałowego): 15-stykowe D-Sub, DVI-D 6. Czas reakcji matrycy: 2 ms; 7. Wielkość plamki: 0,264 mm; Klawiatura systemowa z manipulatorem drążkowym (joystick) 1.Stanowisko operatora w CM powinno być wyposażone w klawiaturę z joystickiem 3D; 2. Manipulator drążkowy powinien mieć intuicyjną charakterystykę (wrażliwy na przyłożoną przez operatora siłę nacisku); 3. Klawiatura sterująca powinna mieć wyświetlacz LCD z kontekstowym menu wyświetlającym dostępne funkcje systemu oraz drugi wyświetlacz LCD pokazujący stan pracy systemu; 4. Wyświetlacze powinny mieć funkcję regulacji kontrastu i jasności; 5. Klawiatura powinna mieć dźwiękową sygnalizację alarmu. System Gwarantowanego Zasilania: 1. Wszystkie urządzenia w CM łącznie z urządzeniami transmisyjnymi powinny być zasilone napięciem gwarantowanym 60 minut (UPS). 2. Każdy punkt kamerowy PK łącznie z urządzeniami transmisyjnymi powinien być zasilony napięciem gwarantowanym 30 min (UPS). System Radiowej Transmisji Danych: 1. System powinien pracować w wolnym paśmie 5,7 GHz lub w innym bezpłatnym paśmie z automatyczną negocjacją kanału transmisyjnego; 2. System powinien być przystosowany do transmisji danych z mocą maksymalną 1W; 3. System powinien mieć wbudowane funkcje kryptograficzne; 4. System powinien realizować funkcje Routingu oraz Bridge; 5. System powinien mieć wbudowany autorski protokół komunikacyjny producenta nie odpowiadający specyfikacjom standaryzującym co uniemożliwia podłączenie się do systemu użytkowników z urządzeniami radiowymi innymi producentów; 6. Przy doborze anten należy uwzględnić radiowy system transmisji telemetrii do sterowania kamerami szybkoobrotowymi o zasięgu do 2 000m; 7. System radiowy powinien pracować w topologii gwiazdy z łącznością typu punkt-punkt. Każdy kanał transmisyjny nadawczo-odbiorczy powinien być zbudowany na odrębnej parze nadajnik-odbiornik (stacja bazowa-punkt dostępowy). Rozwiązanie takie jest bardziej niezawodne od topologii punkt-wielopunkt. W przypadku rozbudowy systemu o kolejne punkty kamerowe nie powinno zamykać się możliwości pracy systemu w rozwiązaniu typu punkt - wielopunkt. 8. Każdy kanał radiowy powinien mieć możliwość uzyskania przepływności przynajmniej 32 Mb/s. System Sieciowy LAN 1. System oparty na przełączniku sieciowym (Switch); 2. 24 porty Ethernet 10/100BaseTX (RJ45); 3. 2 porty Ethernet 1000BaseT (RJ45); 4. System zarządzania i konfiguracji oparty o GUI oraz WWW; 5. Obsługiwane protokoły: SNMPv3, RMON, SSL, IEEE 802.1x; 6. Obsługiwane standardy: IEEE 802.3 - 10BaseT, IEEE 802.3u - 100BaseFX, IEEE 802.3ab - 1000BaseT, CDP - Cisco Discovery Protocol, IEEE 802.1D - Spanning Tree, IEEE 802.1p - Priority, IEEE 802.1Q - Virtual LANs, IEEE 802.1w - Rapid Convergence Spanning Tree, IEEE 802.1x - Network Login, IEEE 802.3ad - Link Aggregation Control Protocol, IEEE 802.3x - Flow Control, IGMP - Internet Group Management Protocol; 7. Obudowa typu RACK; 8. Rozmiar tablicy adresów MAC - 8000; 9. Przepustowość 6,6 Mpps; 10. maksymalna liczba sieci wirtulanych VLAN 802.1Q: 32; 11. maksymalna liczba kolejek QoS: 4; Komputery do Systemu Zarządzania Wideomonitoringiem : 1. Procesor minimum 2,4 GHz technologia dwurdzeniowa; 2. 2 GB DDR2 800 MHz RAM; 3. Dysk twardy 320 GB SATA II 7200; 4. Napęd DVD +/- RW DL; 5. Karta sieciowa: 10/100/1000 Mbit/s; 6. Karta Graficzna 512MB DDR3 (256bit), HDTV&2xDVI, PCI-E; 7. Karta dźwiękowa; 8. Klawiatura, myszka, czytnik kart pamięci; 9. Sloty: PCI, PCI-E 1x, PCI-E 16x; 10. Porty wyjściowe: 4 x USB 2.0, Paralel, RS-232, 2 x PS-2, RJ-45; 11. Microsoft Windows XP Professional OEM; 12. Microsoft OEM Office SB. Komputery do Systemu Rejestracji Cyfrowej: 1. Procesor minimum 2,4 GHz technologia dwurdzeniwa; 2. Obudowa RACK 3. 2 GB DDR2 800 MHz RAM 4. 3 x 1TB SATA w układzie RAID 5 5. Napęd DVD +/- RW DL 6. Karta sieciowa: 10/100/1000 Mbit/s 7. Karta Graficzna 128MB DDR (128bit) 8. Karta dźwiękowa 9. Klawiatura, myszka, czytnik kart pamięci 10. Porty wyjściowe: 4 x USB 2.0, Paralel, RS-232, 2 x PS-2, RJ-45 11. Microsoft Windows XP Professional OEM Inny sprzęt peryferyjny: 1. Słuchawki dynamiczne do odsłuchu audio z mikrofonów umieszczonych w PK; 2. Interkom z mikrofonem stołowym do rozmowy z abonentem zdalnym. Abonent zdalny zostanie zainstalowany w jednym z PK; 3. Drukarka atramentowa z opcją foto o rozdzielczości min 600 dpi 4. 2 wideodekodery do podłączenia monitorów CCTV zarządzane z Systemu Zarządzania Wideomonitoringiem pozwalające na wyświetlanie obrazu z pojedynczego strumienia MPEG-4 w trybie pełnoekranowym lub z 4 strumienie MPEG-4 (4 kamer) w podziale na 4. Wideodekoder powinien mieć funkcję transmisji audio w obydwu kierunkach do podłączenia interkomu. 5. Szafa RACK 19 cali 24 U do zamontowania UPS w CM, komputera z zainstalowanym Systemem Rejestracji Cyfrowej, wideodekoderów oraz switcha LAN. Dodatkowo uwzględnić należy materiały, które będą wykorzystane do instalacji oprzyrządowania monitoringu wizyjnego tj. przewody koncentryczne, przewody sieciowe, okablowanie, kołki, złączki i inne materiały niezbędne do prawidłowego zainstalowania PK we wskazanych punktach i Centrum Monitoringu. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia 3.1. Wykonanie projektów powykonawczych. Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego musi być poprzedzone przygotowaniem koncepcji lokalizacji punktów kamerowych oraz wskazania punktów zasilania PK. W dokumentacji powykonawczej należy uwzględnić konstrukcję mechaniczną (wsporczą) wchodzącą w skład PK, projekt instalacji sygnałowej i transmisyjnej a także projekt instalacji zasilającej. Z takich samych składników powinny składać się dokumentacja systemu radiowego. Powinna zawierać opis połączenia i funkcjonowania systemu. Odnosząc się do Centrum Monitorowania Wykonawca winien w sposób szczegółowy opisać zakres i sposób realizacji jego budowy. Projekty punktów kamerowych (PK) w systemie radiowym: Zamówienie obejmuje ścisłe określenie dla każdego PK położenie oraz zaprojektowanie sposobu montażu kamery szybkoobrotowej, wybór lokalizacji, sposób montażu szafki PK a także wybór i sposób montażu zespołu antenowego części radiowej. Wykonawca winien wziąć pod uwagę, iż lokalizacja kamery nie zawsze będzie pokrywała się z właściwą lokalizacją zespołu antenowego. W takim przypadku należy określić oddzielne lokalizacje i niezależnie wykonać procedury uzgodnień i projektowania dla montażu kamery i zespołu antenowego. Szafki urządzeń PK winny być zaprojektowane z wykorzystaniem typowej obudowy o odpowiednim stopniu ochrony IP, biorąc pod uwagę ochronę przed wodą, kurzem, pyłem a także z uwagi na warunki termiczne, narażenia mechaniczne i ochronę od porażeń. Przedmiot prac powykonawczych każdego PK winien obejmować: - wskazanie dokładnego umiejscowienia kamery w danej lokalizacji, - wykonanie dokumentacji technicznej umocowania kamery - wykonanie opisu, schematów, i rysunków wykonawczych PK, - wykonanie projektu zasilania PK wraz z uzgodnieniami i zatwierdzeniami. W przypadku oddzielnego rozmieszczenia części radiowej i zespołu antenowego PK, należy wykonać analogiczne postępowanie również dla tej części. Dokumentacja powykonawcza systemu monitorowania musi zawierać dokładne zestawienie elementów każdego PK, wystarczające do skompletowania poprawnie działającej instalacji. Projekt powykonawczy Centrum Monitorowania (CM) w systemie radiowym: Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej budowy CM w zakresie sprzętu i oprogramowania. Projekt powykonawczy stacji bazowej w systemie radiowym: Skład punktów dostępowych systemu radiowego: - zespół antenowy wraz z konstrukcją mocującą - szafa urządzeń z częścią radiową Zamawiający sugeruję budowę na obiekcie Komendy Powiatowej Policji w Łukowie przy ul. Międzyrzeckiej 9. Wykonawca powinien ocenić prawidłowość propozycji Zamawiającego i ewentualnie zgłosić propozycję odmiennej lokalizacji. Zakresem zamówienia objęte jest ścisłe określenie położenia i zaprojektowanie sposobu montażu zespołu antenowego na obiekcie. Dokumentacja powykonawcza stacji bazowej powinna zawierać projekt zasilania wraz z uzgodnieniami i zatwierdzeniami. Dokumentacja powykonawcza systemu monitorowania musi zawierać dokładne zestawienie elementów, wystarczające do skompletowania poprawnie działającej instalacji. 3.2. Montaż systemu Działanie to obejmuje zakres następujących dokonań: 1. Dostawę wszystkich urządzeń i elementów zapewniających poprawne funkcjonowanie systemu; 2. Montaż i podłączenie urządzeń systemu monitorowania; 3. Wykonanie instalacji zasilającej wszystkie elementy systemu monitorowania. Wykonanie PK wymaga poniższych działań: 1. Zamontowanie kamer zgodnie z zatwierdzoną koncepcją lokalizacji; 2. Zamontowanie transponderów (części radiowej) wraz z systemem antenowym dla każdego PK; 3. Zamontowanie urządzeń w szafkach punktów kamerowych; 4. Doprowadzenie zasilania i wykonania instalacji zasilającej każdy PK; 5. Ułożenie okablowania zewnętrznego przy zastosowaniu odpowiednich przewodów wraz z zabezpieczeniem odcinków dostępnych dla osób trzecich rurkami stalowymi lub innymi o dużej wytrzymałości; 6. Jeśli pojawi się potrzeba wykonania po ułożeniu okablowania i zakrycia rowów kablowych. Budowa Centrum Monitorowania (CM) wymaga zamontowania wszystkich urządzeń CM niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemu monitorowania. Stacja bazowa systemu monitorowania wymaga: 1. Zastosowania obudowy urządzeń, które zapewniają wymagany stopień ochrony IP, pracę w odpowiednich warunkach klimatycznych oraz posiadają odpowiedni system ochrony od porażeń; 2. Zamontowania urządzeń (szafy) części radiowej; 3. Zamontowania systemu antenowego; 4. Doprowadzenia zasilania oraz wykonania instalacji zasilającej stację bazową systemu radiowego; 5. Ułożenia okablowania zewnętrznego w stalowych rurkach zabezpieczonych antykorozyjnie; 6. Jeśli powstanie potrzeba wykonania, a następnie zakrycia (po ułożeniu okablowania) rowów kablowych. 3.3. Pomiary, uruchomienie, testowanie systemu monitorowania oraz prace wykończeniowe Pomiary i sprawdzanie: Sprawdzenie wykonanych instalacji, pomiarów obejmuje następujący zakres: 1. Wykonanie pomiarów, które wymagane są dla instalacji zasilających przed ich uruchomieniem; 2. Wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym osób trzecich; 3. Wykonanie pomiarów rezystancji uziemienia uziomów; 4. Wykonanie pomiarów systemu wielodostępu radiowego oraz łączy radiowych. Uruchomienie i testowanie systemu Zamówienie obejmuje oprócz dostarczenia także uruchomienie kompletnej i poprawnie działającej instalacji tj. systemu monitorowania. System monitorowania będzie można uznać za uruchomiony i poprawnie funkcjonujący, gdy podczas odbioru instalacji, Komisja stwierdzi jego prawidłowe i wystarczające funkcjonowanie i wykonywanie przez system wszystkich założonych funkcji. System nie będzie uznany za uruchomiony, jeżeli którakolwiek z założonych funkcji nie będzie wykonywana lub prawidłowo funkcjonowała. Wymaga się również, aby niezależnie od wskazanych wymagana Zamawiającego, urządzenia i wykonywanie przez nie praca była zgodna z podanymi przez Oferenta parametrami technicznymi. Inne prace: 1. Przeszkolenie obsługi i przekazanie co najmniej trzech kompletów instrukcji administrowania systemem i oraz instrukcji obsługi; 2. Doprowadzenie nawierzchni ulic, trawników, elewacji budynków i innych obiektów do pierwotnego stanu; 3. Wykonywanie przeglądów i napraw serwisowych w ramach gwarancji (36 miesięcy). Przeglądy obejmować będą czynności niezbędne do zapewnienia prawidłowej pracy systemu - nie rzadziej niż raz na kwartał - w szczególności: a. Czyszczenie kloszy kamer b. Sprawdzanie wszystkich połączeń c. Pomiary zasilania d. Sprawdzania zabezpieczenia przeciwporażeniowego e. Sprawdzanie zabezpieczenia systemów antenowych f. W przypadku gdy producenci urządzeń zalecają inne czynności oraz terminy przeglądów i konserwacji, Wykonawca będzie zobowiązany do dokonywania tych czynności w terminach zleconych przez producentów. 4. Przedstawienie Zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczej. W przypadku gdyby wykonawca uznał, że zamawiający zawarł w opisie przedmiotu zamówienia wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zamawiający dopuszcza składanie ofert na wyspecyfikowane przedmioty lub równoważne. Za równoważne zamawiający rozumie urządzenia i materiały posiadające takie same lub lepsze parametry techniczne i użytkowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Oryginalny kod CPV: 29.81.61.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania Kod CPV wg słownika 2008: 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania Oryginalny kod CPV: 45.31.62.10 - Instalowanie sprzętu monitorowania ruchu drogowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.62.10 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 230178 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Crowley Data Poland Sp z o. o., ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 218477.16
  • Oferta z najniższą ceną: 218477.16 / oferta z najwyższą ceną: 229504.08
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.