eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceŚwiadczenie usług porządkowych na terenie stadionu piłkarskiego przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach w okresie01.01.2010 do 31.12.2010r.



Ogłoszenie z dnia 2009-12-22

Kielce: Świadczenie usług porządkowych na terenie stadionu piłkarskiego przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach w okresie: 01.01.2010 do 31.12.2010r.
Numer ogłoszenia: 251559 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3449239, faks 041 3440375.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług porządkowych na terenie stadionu piłkarskiego przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach w okresie: 01.01.2010 do 31.12.2010r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: - w ramach codziennie świadczonych usług porządkowych jest obowiązek wykonywania prac związanych z utrzymaniem w czystości (wraz z zabezpieczeniem środków czystości) wszystkich pomieszczeń wewnątrz budynku Stadionu Piłkarskiego (w tym mycie szyb w pomieszczeniach stadionowych w zależności od potrzeb i wskazań Zamawiającego) oraz terenów komunikacji zewnętrznej (ciągi komunikacyjne, parkingi, wjazdy na teren Zespołu Obiektów Sportowych od strony ulic Gagarina, Ściegiennego i Alei Legionów)0. Zbierane nieczystości będą składane w pojemnikach kontenerowych ustawionych przez Zamawiającego. - odchwaszczanie terenów zielonych znajdujących się wewnątrz terenu - 3 razy w ciągu roku - odśnieżanie ciągów komunikacyjnych, wjazdów, oraz trybun stadionu w razie potrzeby - zostanie zgłoszone przez Zamawiającego. - natychmiastowe po zgłoszeniu przez zamawiającego usuwanie nadmiaru wody z trybun stadionu - czyszczenie obudów oraz kloszy naświetlaczy oświetlenia nocnego na konstrukcji stadionu - 2 razy w ciągu roku. - pranie wykładzin dywanowych w pomieszczeniach biurowych w razie potrzeby. - utrzymanie w ciągłej czystości obejścia wokół boisk treningowych ze sztuczną i naturalną trawą b/ do usług porządkowych związanych z organizacją imprez masowych /meczy piłkarskich/ należy: przygotowanie stadionu do mającej się odbyć imprezy masowej poprzez: -sprzątanie trybun i wycieranie wszystkich siedzisk, -zamiatanie dróg, parkingów, chodników i innych ciągów komunikacyjnych zgodnie z przedstawioną mapką sytuacyjną terenu, w obrębie całości zaznaczonego terenu. -sprzątanie wszystkich sanitariatów, szatni, korytarzy i innych pomieszczeń znajdujących się na terenie stadionu -utrzymanie czystości w czasie imprezy w sanitariatach, -zabezpieczenie środków czystości w sanitariatach (papier toaletowy, ręczniki papierowe mydło - w całym okresie trwania umowy) sprzątanie całości obszaru stadionu bezzwłocznie po zakończeniu imprezy (zgodnie z mapą zakresu terenu - załącznik nr 5. Czynności te Wykonawca będzie realizował w czasie uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca zrealizuje wymienione prace stosując własne środki utrzymania czystości (w tym papier toaletowy, ręczniki papierowe, detergenty, itd.) przy pomocy własnych urządzeń..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00 - 74.70.00.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 78740.19 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiebiorstwo Handlowo Usługowe FILPEX Jacek Fąfara, ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 73, 25-408 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 78740.19
  • Oferta z najniższą ceną: 78740.19 oferta z najwyższą ceną: 145346.25
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.