Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-25
Czarny Bór: Kompleksowa modernizacja kotłowni grzewczej w budynku oficyna Zakładu Lecznictwa Odwykowego w Czarnym Borze na ekologiczną opalaną ekogroszkiem wraz z kompleksową modernizacją c.w.u
Numer ogłoszenia: 251571 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Zakład Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu , ul. Parkowa 8, 58-379 Czarny Bór, woj. dolnośląskie, tel. 074 8450124, 8450125, faks 074 8450290.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnybor.rubikon.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa modernizacja kotłowni grzewczej w budynku oficyna Zakładu Lecznictwa Odwykowego w Czarnym Borze na ekologiczną opalaną ekogroszkiem wraz z kompleksową modernizacją c.w.u.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa modernizacja kotłowni grzewczej w budynku oficyna Zakładu Lecznictwa Odwykowego w Czarnym Borze na ekologiczna opalaną ekogroszkiem wraz z kompleksową modernizacja c.w.u.. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: - demontaż istniejącej instalacji, - montaż rurociągów, - montaż armatury, - montaż urządzeń grzejnych (nowych i z odzysku po przepłukaniu i sprawdzeniu) - badania instalacji, - wykonanie izolacji termicznej, - regulacja działania instalacji, - montaż rurociągów, - montaż armatury, - montaż urządzeń grzewczych - kotła z osprzętem, - montaż urządzeń wymaganych do prawidłowej pracy kotłowni, - badania i odbiory instalacji w kotłowni, - wykonanie izolacji termicznej, - regulacja działania instalacji, palnika, kotła, - montaż komina wewnętrznego, - wykonanie wentylacji grawitacyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określone zostały w przedmiarze robót - załącznik nr 1 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót dla Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w budynku oficyny Zakładu Lecznictwa Odwykowego w Czarnym Borze przy ul. Parkowej 8 - załącznik nr 2 do SIWZ oraz Specyfikacje techniczne Modernizacja kotłowni w budynku Oficyny Zakładu Lecznictwa Odwykowego w Czarnym Borze przy ul. Parkowej 8 - załącznik nr 3, i dokumentacji projektowej - załącznik nr 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać: - w oparciu o dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy należy uwzględnić normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia których mowa w art. 30 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wszystkie użyte w dokumentach znaki towarowe, patenty, nazwy produktów, materiałów, urządzeń, firm wskazane z nazwy w niniejszej specyfikacji służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla danych rozwiązań. Wykonawca może zaoferować produkty, materiały, urządzenia równoważne. W takim wypadku obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie, że oferowane przez niego produkty, materiały, urządzenia mają parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne co najmniej takie, jak wyroby wymienione w szczegółowych specyfikacjach wykonania i odbioru wykonania robót budowlanych, projekcie oraz przedmiarach. Ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie wykonawcy, który musi przedstawić zamienne rozwiązania na piśmie, w postaci kart technicznych, aprobat technicznych lub innych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 ustawy Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 ustawy Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ, - Wykonawca wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia czyli: - o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto, - polegające na budowie, rozbudowie lub modernizacji instalacji c.o. z kotłownią i c.w.u.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 ustawy Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 ustawy Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ, - Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia następującym potencjałem osobowym: - kierownik budowy Wymagania: osoba posiadająca aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (uprawnienia odpowiednie do zakresu zamówienia) oraz dokumenty potwierdzające odbycie co najmniej 2 - letniej praktyki zawodowej na budowie przyz zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. W przypadku Wykonawców posiadających siedzibę poza granicami RP, Zamawiający dopuszcza przedstawienie osób posiadających równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień Ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 ustawy Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w formie pisemnej w następujących przypadkach: a/ jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna), b/ jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia (np. zmiany stawki podatku VAT), c/ Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy za zgodą Zamawiającego w przypadku: - zawieszenia robót przez Zamawiającego, - wystąpienia siły wyższej jeżeli zaistnienie w/w zdarzeń będzie miało wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy. d/ w przypadkach losowych Wykonawca może dokonać zmian osób, pełniących funkcje kierownicze na budowie z zachowaniem właściwych kwalifikacji i doświadczenia zawodowego określonych w warunkach udziału w postępowaniu przetargowym. e) braku lub przerwania dofinansowania realizacji inwestycji z budżetu Unii Europejskiej w ramach RPO WD bez winy Wykonawcy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnybor.rubikon.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu, ul. Parkowa 8, 58-379 Czarny Bór, budynek oficyna, sekretariat - pokój nr 113a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Zakład Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu, ul. Parkowa 8, 58-379 Czarny Bór, budynek oficyna, sekretariat - pokój nr 113a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kompleksowa modernizacja kotłowni grzewczej w budynku oficyna Zakładu Lecznictwa Odwykowego w Czarnym Borze na ekologiczną opalana ekogroszkiem wraz z kompleksową modernizacją c.w.u Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnoślaskiego na lata 2007-2013, Działanie nr 5.4 Zwiększanie efektywności energetycznej Priorytet nr 5 Regionalna infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku (Energetyka) wspólfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Skrzyszowie
- Budowa budynku sanitarnego na plaży w Gąsawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Łączniku - etap III
- Przebudowa lokali Gminnych na potrzeby "Centrum Usług Społecznych" w Działoszycach
- "POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ W BUDYNKACH ZLOKALIZOWANYCH W ZGIERZU PRZY UL. A. STRUGA 2-4"
- Wykonanie strefy rekreacji na ul. Spacerowej w Koronowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.