To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-07-23
Lubliniec: - Dostawa mebli biurowych- - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia KOD CPV 39.13.00.00
Dostawa szafy metalowej klasy A - spełniającej wymogi Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 października 2005 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych -KOD CPV 39.13.00.00 -2
Dostawa biurek i stołów - kod CPV 39.12.10.00
Dostawa różnych siedzisk i krzeseł - KOD CPV 39.11.00.00-6
Dostawa szaf aktowych - KOD CPV 39.13.21.00
Numer ogłoszenia: 251588 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202134 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Lublińcu, ul. Paderewskiego 7b, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 352 83 00, faks 034 352 83 99.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: - Dostawa mebli biurowych- - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia KOD CPV 39.13.00.00 Dostawa szafy metalowej klasy A - spełniającej wymogi Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 października 2005 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych -KOD CPV 39.13.00.00 -2 Dostawa biurek i stołów - kod CPV 39.12.10.00 Dostawa różnych siedzisk i krzeseł - KOD CPV 39.11.00.00-6 Dostawa szaf aktowych - KOD CPV 39.13.21.00.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: - Dostawa mebli biurowych- - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia KOD CPV 39.13.00.00 Dostawa szafy metalowej klasy A - spełniającej wymogi Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 października 2005 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych -KOD CPV 39.13.00.00 -2 Dostawa biurek i stołów - kod CPV 39.12.10.00 Dostawa różnych siedzisk i krzeseł - KOD CPV 39.11.00.00-6 Dostawa szaf aktowych - KOD CPV 39.13.21.00.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 154343 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BARMA MEBLE BIUROWE Dariusz Barut ul. Kossutha 5a 40-844 KATOWICE, ul. Kossutha 5a, 40-844 KATOWICE, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 103957
- Oferta z najniższą ceną: 103957 oferta z najwyższą ceną: 112411
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Zaprojektowanie i budowa regionalnej trasy rowerowej nr 605 na terenie Gminy Lubliniec
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i innych do apteki szpitalnej/magazynu SPZOZ w Lublińcu
- Modernizacja i przebudowa drogi powiatowej 2318 S
- Rewitalizacja terenów przy ul. Paderewskiego w Lublińcu w ramach projektu "Połączeni Zieloną Przestrzenią"
- Modernizacja II piętra Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego I, wchodzącego w skład Centrum Zdrowia Psychicznego w Wojewódzkim Szpitalu Neuropsychiatrycznym im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa oraz montaż mebli medycznych i socjalnych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
- Dostawa foteli i innych mebli biurowych dla Urzędu Miasta Krakowa w 2025 roku
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa foteli biurowych dla Wydziału Chemicznego, Politechniki Gdańskiej
- dostawa mebli I dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.