Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-23
Łowicz: Kanalizacja - ul. Kresowa
Numer ogłoszenia: 251602 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych w Łowiczu , ul. Armii Krajowej 2b, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8373662, faks 046 8373846.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www.zuk.bip.lowicz.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy powołany uchwałą Rady Miejskiej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kanalizacja - ul. Kresowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do budowy kanalizacji sanitarnej w ul. Wschodniej, Kresowej, Filtrowej i Bolimowskiej. Szczegółowy wykaz materiałów objętych zamówieniem wyszczególniony jest w załączniku nr 1a do formularza ofertowego.
Uwaga : Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu innej ilości poszczególnych rodzajów materiałów , po cenach jednostkowych wynikających z oferty, przy czym łączna wartość zamówienia nie ulegnie zmianie
Dostawa towaru odbywać będzie się partiami wg potrzeb Zamawiającego, transportem Wykonawcy i na jego koszt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.10.00 - Krany, kurki i zawory 44.16.70.00 - Różny osprzęt do przewodów 44.13.00.00 - Studzienki kanalizacyjne 44.16.31.00 - Rury 44.42.30.00 - Artykuły różne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:1.Wysokości wadium - 300,00 zł ( trzysta złotych )
2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
- w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Kredyt Bank S.A. o/Skierniewice nr 59 1500 1689 1216 8005 2942 0000
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
- w gwarancjach bankowych,
- w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 . ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. )
W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał musi być złożony w kasie Zamawiającego z informacją dotyczącą sposobu ich zwrotu.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy którzy:
a/ spełniają warunki określone art.22 ust.1 ustawy
b/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
c/ złożą oświadczenia o akceptacji SIWZ wraz załącznikami
d/ przedłożą wszystkie wymagane dokumenty wymienione w SIWZ
f/ wniosą wadium
g/ złożą w wymaganym terminie pisemna ofertę
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg formuły - spełnia- nie spełnia , na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę.. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawcy muszą dostarczyć
1. Oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy
2. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy :
a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga :
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa w : p.pkt. a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że :
a1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
3. w celu poświadczenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia
a/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców
b/ dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie ( przynajmniej dwie referencje);
c) wykaz sprzętu , jakim dysponuje wykonawca , niezbędnego do realizacji zamówienia.
4. W celu potwierdzenia, że oferowany towar odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego:
a/ zaświadczenie właściwej urzędowej instytucji kontroli jakości, potwierdzające, iż poprzez odpowiednie odniesienie produkt będący przedmiotem dostawy odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym
5.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie.
6.Upoważnienie lub pełnomocnictwo, jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, , złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie .
7. Wszystkie dokumenty poza wymienionymi w pkt 6. są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.zuk.bip.lowicz.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych w Łowiczu, 99-400 Łowicz, ul. Armii Krajowej 2b.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zakładu usług Komunalnych w Łowiczu, 99-400 Łowicz, ul. Armii Krajowej 2b.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia, sprzętu RTV i AGD oraz elementów placów zabaw w ramach projektu pn.: "Mali Odkrywcy"
- ul. Sikorskiego - renowacja kanału sanitarnego DN500 (dz. nr ewid. 2237, obręb Śródmieście, gmina M. Łowicz
- Dostawa sprzętu do pracowni zawodowych w ramach realizacji projektu "Poszerzamy horyzonty" - z podziałem na III części
- "DOSTAWA SAMOCHODÓW DOSTAWCZYCH Z NAPĘDEM ELEKTRYCZNYM - 2024 - II"
- Dostawa samochodów dostawczych z napędem elektrycznym - 2024 - II
- Dostawa samochodów dostawczych z napędem elektrycznym -2024
więcej: przetargi w Łowiczu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.