eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówWykonanie zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa wraz z instalacją c.o. oraz technologią kotłowni gazowej, wewnętrzną instalacją gazową i instalacją wspomagania c.w.u. kolektorami słonecznymi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-28

Rzeszów: Wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa wraz z instalacją c.o. oraz technologią kotłowni gazowej, wewnętrzną instalacją gazową i instalacją wspomagania c.w.u. kolektorami słonecznymi
Numer ogłoszenia: 251602 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa , ul. Wierzbowa 14, 35-310 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8672030, faks 017 8672037.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckk.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa wraz z instalacją c.o. oraz technologią kotłowni gazowej, wewnętrzną instalacją gazową i instalacją wspomagania c.w.u. kolektorami słonecznymi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa wraz z instalacją c.o. oraz technologią kotłowni gazowej, wewnętrzną instalacją gazową i instalacją wspomagania c.w.u. kolektorami słonecznymi.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 50 % zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.26.26.10 - Kominy przemysłowe 44.62.12.20 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 70 000 zł. ( słownie : siedemdziesiąt tysięcy złotych )

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej w zamówieniu działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. -roboty dociepleniowe na obiektach użyteczności publicznej, -wykonanie kotłowni gazowej, -instalacje c.o. i gazową instalację wspomagania c.w.u. kolektorami słonecznymi, -roboty obejmujące wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w obiektach użyteczności publicznej, Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez wykonawców tych warunków, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali: a) Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,przynajmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: - co najmniej 2 roboty obejmujące wykonanie robót dociepleniowych na budynkach użyteczności publicznej o powierzchni ocieplenia co najmniej 2000 m2 każda z robót, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - zał. nr 5 do oferty wg wzoru. Do wykazu muszą zostać dołączone dokumenty potwierdzające, iż wskazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (zał. nr 5.1, 5.2, 5.3 itd.). b) przynajmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: -co najmniej 2 roboty obejmujące wykonanie kotłowni gazowej o znamionowej mocy cieplnej minimum 120 kW każda z robót, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - zał. nr 5 do oferty wg wzoru. Do wykazu muszą zostać dołączone dokumenty potwierdzające, iż wskazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (zał. nr 5.1, 5.2, 5.3 itd.). c) co najmniej dwie roboty obejmujące wykonanie wewnętrznych instalacji c.o., wewnętrznych instalacji gazowych oraz instalacji wspomagania c.w.u. kolektorami słonecznymi, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - załącznik nr 5 do oferty wg wzoru. Do wykazu muszą zostać dołączone dokumenty potwierdzające, iż wskazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (załącznik nr 5.1, 5.2, 5.3 itd.). d) co najmniej 2 roboty obejmujące wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach użyteczności publicznej w ilości minimum 150 m2 każda z robót, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - zał. nr 5 do oferty wg wzoru. Do wykazu muszą zostać dołączone dokumenty potwierdzające, iż wskazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (zał. nr 5.1, 5.2, 5.3 itd.) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - zał. nr 5 do oferty wg wzoru. (W przypadku kumulacji ww. robót w ramach jednej umowy, wystarczającym będzie wykaz zawierający co najmniej dwie zrealizowane umowy - jeśli obejmowały one oba rodzaje robót jednocześnie). Do wykazu muszą zostać dołączone dokumenty potwierdzające, iż wskazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (zał. nr 5.1, 5.2, 5.3 itd.).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, który zamierza przy wykonywaniu zamówienia polegać na osobach trzecich spełni niniejszy warunek jeżeli wykaże, że spełnia go wskazana osoba trzecia, Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, który zamierza przy wykonywaniu zamówienia polegać na osobach trzecich spełni niniejszy warunek jeżeli wykaże, że spełnia go wskazana osoba trzecia. Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty oświadczenie (zał. nr 6 do oferty wg wzoru), że osoba, pełniąca funkcję kierownika budowy posiadać będzie: a). uprawnienia konstrukcyjno - budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń przez okres min. 5 lat; - aktualne członkostwo w Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. b). uprawnienia instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń przez okres min. 5 lat; c)aktualne członkostwo w Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) Osiągnięcie w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, roczny przychody netto ze sprzedaży w wysokości, co najmniej 10 mln zł W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć część sprawozdania finansowego w postaci bilansu wraz z rachunkiem zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności, za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; b)Posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 2 500 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 500 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. c)Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000 PLN W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. d)Wykonawca posiada wskaźnik bieżącej płynności finansowej (current ratio) w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie niższy niż 1,2 w każdym roku. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniania będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - w zakresie sytuacji finansowej - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową (lub obie formy łącznie) w kwocie nie mniejszej niż: - 2 500 000,00 zł brutto - zał. nr 12 do oferty, - w zakresie sytuacji ekonomicznej - aktualną, opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 3 000 000,00 zł, 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wchodzących w skład oferty, o których mowa w § 6 części A SIWZ. 4.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą spełniać wspólnie warunki określone w ust. 2 pkt 2), 3) 4) i 5) natomiast każdy z partnerów musi spełnić warunki i załączyć dokumenty takie jak pojedynczy Wykonawca w zakresie wynikającym z ust. 2 pkt 1). 5.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - (zał. nr 8 do oferty). 6.Nie wykazanie spełnienia warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Dokument o którym mowa w art 5 ust 5 SIWZ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zawarte w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckk.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pobrać ze strony internetowej - adres j.w.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie, ul. Wierzbowa 14, 35 - 310 Rzeszów, sekretariat (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonanie zadania inwestycyjnego w ramach RPO WP na lata 2007-2013 Osi priorytetowej II - Infrastruktura techniczna, Działanie 2.2 Infrastrutura energetyczna..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.