eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz GdańskiSprzątanie wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych budynków administracyjno - biurowych OT ANR w Gdańsku, położonych w Pruszczu Gdańskim, Bytowie, Przechlewie, Malborku, Skarszewach i Słupsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-04

Pruszcz Gdański: Sprzątanie wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych budynków administracyjno - biurowych OT ANR w Gdańsku, położonych w Pruszczu Gdańskim, Bytowie, Przechlewie, Malborku, Skarszewach i Słupsku
Numer ogłoszenia: 251649 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 359852 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych budynków administracyjno - biurowych OT ANR w Gdańsku, położonych w Pruszczu Gdańskim, Bytowie, Przechlewie, Malborku, Skarszewach i Słupsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych budynków administracyjno - biurowych OT ANR w Gdańsku, położonych w Pruszczu Gdańskim, Bytowie, Przechlewie, Malborku, Skarszewach i Słupsku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach A i B do SIWZ. 3. Wykonawca będzie świadczyć zlecone usługi własnymi pracownikami oraz własnym sprzętem przy użyciu materiałów własnych. Zamawiający wymaga, aby w obiekcie w Pruszczu Gdańskim usługa sprzątania realizowana była przez co najmniej trzy osoby, w obiekcie w Słupsku przez co najmniej dwie osoby. 4. Wszystkie materiały (m.in. środki czystości i środki higieny, środki przeciwpoślizgowe) oraz narzędzia i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca będzie dostarczał własnym transportem i na własny koszt. 5. Przedmiot zamówienia podzielono na 5 zadań w następujący sposób: 1) Część I - Zadanie Nr 1: obejmuje sprzątanie budynku administracyjno - biurowego mieszczącego się w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Powstańców Warszawy 28 oraz utrzymanie terenów zewnętrznych w okresie zimowym, tj. odśnieżanie oraz posypywanie środkami przeciwpoślizgowymi terenów przynależnych do obiektu (w szczególności podjazdu, parkingów, schodów, dojść do drzwi wejściowych, chodników na terenie i przy obiekcie), a w razie potrzeby również odśnieżanie dachu budynku oraz załadunek i wywóz zalęgającego śniegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach A i B do SIWZ. 2) Część II - Zadanie Nr 2: obejmuje sprzątanie budynków administracyjno - biurowych wraz z utrzymaniem porządku na terenach zewnętrznych - mieszczących się w Bytowie przy ul. Zakładowej 4 oraz w Przechlewie przy Os. Juźkowa 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach A i B do SIWZ. 3) Część III - Zadanie Nr 3 obejmuje sprzątanie budynku administracyjno - biurowego mieszczącego się w Malborku, przy ul. Wołyńskiej 19. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach A i B do SIWZ. 4) Część IV - Zadanie Nr 4 obejmuje sprzątanie wraz z utrzymaniem porządku na terenach zewnętrznych dwóch budynków administracyjno - biurowych mieszczących się w Skarszewach, przy ul. Starogardzkiej 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach A i B do SIWZ. 5) Część V - Zadanie Nr 5: obejmuje sprzątanie budynku administracyjno - biurowego mieszczącego się w Słupsku, przy ul. 3 Maja 44 oraz utrzymanie terenów zewnętrznych w okresie zimowym, tj. odśnieżanie (a w razie potrzeby również załadunek i wywóz zalęgającego śniegu) i posypywanie środkami przeciwpoślizgowymi terenu wokół obiektu - w szczególności dojść do bram wjazdowych do drzwi zewnętrznych, w dni robocze w godzinach 16:00-8:00 oraz w razie takiej potrzeby we wszystkie dni wolne od pracy - całodobowo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach A i B do SIWZ. 6. Na podstawie art. 22 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, u których 50% zatrudnionych pracowników stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE NR 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CLEAN SERVICE Sp.z o.o., ul. Artyleryjska 3H, 10-165 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63380,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51228,00

  • Oferta z najniższą ceną: 46992,00 / Oferta z najwyższą ceną: 88940,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE NR 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PERFEKT SERWIS Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 229, 85-451 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22839,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20664,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20664,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38748,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE NR 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEGA LUX Klaudia Babczyńska, ul. Akacjowa 3, 82-200 Malbork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8241,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9469,92

  • Oferta z najniższą ceną: 9469,92 / Oferta z najwyższą ceną: 12693,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: ZADANIE NR 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MARO Sp. z o.o., ul. Sportowa 6, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12754,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47123,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: ZADANIE NR 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LUXOR Kompleksowe Utrzymanie Czystości Celina Bartkowska, ul. Jasna 7/38, 82-200 Malbork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26865,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26272,80

  • Oferta z najniższą ceną: 26272,80 / Oferta z najwyższą ceną: 61914,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.