eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławWykonanie usług szkoleniowych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca. Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-28

Inowrocław: Wykonanie usług szkoleniowych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca. Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 251684 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199742 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3571031, faks 52 3552450.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług szkoleniowych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca. Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług szkoleniowych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym: Część I - Zajęcia w Klubie Integracji Społecznej dla 131 osób bezrobotnych (86 kobiet i 45 mężczyzn), zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy, mających niski status na rynku pracy, które obejmują: a) trening umiejętności społecznych, b) poradnictwo prawne, c) warsztaty doradztwa zawodowego, d) indywidualne doradztwo zawodowe, e) kurs pierwszej pomocy przedmedycznej, f) pośrednictwo pracy, g) warsztaty komputerowe. Ww. zajęcia (wymienione w pkt a, b, c, e, g) prowadzone będą w ośmiu grupach, tj. 5 grup po 16 osób i 3 grupy po 17 osób. W przypadku indywidualnego doradztwa zawodowego - przewidziane są 2 godziny zegarowe dla każdego uczestnika, natomiast dla pośrednictwo pracy - 1 godzina zegarowa indywidualnej rozmowy pośrednika z każdym uczestnikiem. Część II - Warsztaty komunikowania się i kreowania własnego wizerunku dla 79 osób. Zajęcia prowadzone będą w 4 grupach, tj. a) w jednej grupie 23 - osobowej (kobiety bezrobotne i nieaktywne zawodowo z problemami w sprawach opiekuńczo - wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego); b) w trzech grupach - jednej grupie 20 - osobowej, dwóch grupach po 18 osób (osoby niepełnosprawne z lekkim i umiarkowanym stopniem niepełnosprawności - 23 kobiety i 33 mężczyzn). Część III - Warsztaty komputerowe dla 79 osób. Zajęcia prowadzone będą w 5 grupach, tj. a) w dwóch grupach 11 i 12 osobowej (kobiety bezrobotne i nieaktywne zawodowo z problemami w sprawach opiekuńczo-wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego); b) w trzech grupach - jednej grupie 20 - osobowej, w dwóch grupach po 18 -osób (osoby niepełnosprawne z lekkim i umiarkowaniem stopniem niepełnosprawności - 23 kobiety i 33 mężczyzn). Część IV - Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy dla 40 osób. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach, tj. a) w jednej grupie 20 - osobowej (11 kobiet i 9 mężczyzn - osoby bezrobotne z lekkim stopniem niepełnosprawności), b) w jednej grupie 20 - osobowej (kobiety bezrobotne z problemami w sprawach opiekuńczo - wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego). Część V - Indywidualne doradztwo zawodowe dla 40 osób, w tym: a) 20 osób niepełnosprawnych w stopniu lekkim (11 kobiet i 9 mężczyzn) - b) 20 kobiet bezrobotnych. Wśród uczestników - osób niepełnosprawnych nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych. Są osoby poruszające się o kulach, w związku z czym należy zapewnić dostęp do sal dydaktycznych znajdujących się na niskich kondygnacjach (parter) lub umożliwić dotarcie na wyższe kondygnacje windą (dot. części zamówienia II, III, IV, V). 2. Do Wykonawcy należy zapewnienie pomieszczeń, w których będą odbywać się szkolenia wyposażonych w pomoce dydaktyczne, stanowiska komputerowe z dostępem do internetu, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ oraz zapewnienie materiałów piśmienniczych i poczęstunku. Zamawiający zastrzega prawo zmiany ilości uczestników szkoleń w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie lub z powodu innych okoliczności uniemożliwiających uczestnikom szkolenia udział w zajęciach. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego są zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, pn.: Aktywność się opłaca.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zajęcia w Klubie Integracji Społecznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Ekspert - Kujawy, ul. Dworcowa 65, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 189637,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 85980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 343116,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Warsztaty komunikowania się i kreowania własnego wizerunku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Policealne Studium Zawodowe, ul. Szklarska 7, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15110,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38646,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Warsztaty komputerowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Policealne Studium Zawodowe, ul. Szklarska 7, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23866,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42253,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Ekspert - Kujawy, ul. Dworcowa 65, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6133,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19230,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Indywidualne doradztwo zawodowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Policealne Studium Zawodowe, ul. Szklarska 7, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7333,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28169,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.